AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #41 Del Skrevet 14. februar 2019 På 10.2.2019 den 9.29, AnonymBruker skrev: Jeg får 4 hår der som jeg napper. Ellers lar jeg det gro i skritt, armhuler og på legger, veldig deilig. Alle er forskjellige og skal ikke tvinges til noe. Hvorfor lurer du egentlig? Anonymkode: 22db4...7f5 Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvorfor du napper bort de 4 hårene der når du lar det gro på resten av kroppen? Kunne ikke de 4 hårene fått gro i fred de også? Hva er det med de 4 som gjør at de må røskes opp med roten når de andre får blomstre i fred? 🤔 På 10.2.2019 den 10.53, Hr. Aktiv skrev: Hvorfor gjemme bort det vakreste i en skog? Det kan være jeg blander deg med en annen bruker, men har ikke du sagt at kvinner bør være helt glatte nedentil og at oralsex ellers er utelukket? En veiviser ned til kjønnet applauderes, men ikke kjønnshår? 🤔 Anonymkode: c1964...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #42 Del Skrevet 14. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvorfor du napper bort de 4 hårene der når du lar det gro på resten av kroppen? Kunne ikke de 4 hårene fått gro i fred de også? Hva er det med de 4 som gjør at de må røskes opp med roten når de andre får blomstre i fred? 🤔 Det kan være jeg blander deg med en annen bruker, men har ikke du sagt at kvinner bør være helt glatte nedentil og at oralsex ellers er utelukket? En veiviser ned til kjønnet applauderes, men ikke kjønnshår? 🤔 Anonymkode: c1964...39c For de ser ut som 4 edderkopp-bein, mens buskene mine ser veldig fine ut. De 4 hårene har heller ingen funksjon. Skjærer også på unibrowen min av samme grunner. Når det gjelder den andre brukeren du har sitert, så misforstår du han. Han mener at hårene er en skog og derfor skal fjernes. 😂 I går hadde jeg kosetid med en mann som så meg naken for første gang. Han smilte bredt da jeg dro av meg toppen, og rakte fram hånda for å ta på armhåra mine. Han sa han aldri hadde sett ei jente med hår der før, og at det var kult. Elsker den typen menn altså😍 Anonymkode: 22db4...7f5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #43 Del Skrevet 14. februar 2019 På 10.2.2019 den 12.50, Thyra skrev: Der tar da vel ikke en halvtine å barbere leggene?!? Men hvorfor må hun det? Anonymkode: c259e...635 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 14. februar 2019 #44 Del Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor må hun det? Anonymkode: c259e...635 Jeg sier ikke at hun må. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #45 Del Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som er så annerledes med hår oppover mot navlen enn i skrittet og under armene da? Ser ikke den må jeg si... Anonymkode: f0287...c98 Hvis man vil ha en teddybjørn så kjøper man en teddybjørn.....man har ikke dama si til det. Men for all del damer, dere skal få ha hår på magen, brøstet,ryggen og i ørene for meg....Men jeg og de fleste menn med preferanser fra tidlig 2000 og bakover synes ikke dere er spesielt fine. Nå begynner vel +2000 gutta å bli kjønnsmodne snart så dere får leke med dem. 👍🏻😊 Anonymkode: 84d6a...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #46 Del Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For de ser ut som 4 edderkopp-bein, mens buskene mine ser veldig fine ut. De 4 hårene har heller ingen funksjon. Skjærer også på unibrowen min av samme grunner. Når det gjelder den andre brukeren du har sitert, så misforstår du han. Han mener at hårene er en skog og derfor skal fjernes. 😂 I går hadde jeg kosetid med en mann som så meg naken for første gang. Han smilte bredt da jeg dro av meg toppen, og rakte fram hånda for å ta på armhåra mine. Han sa han aldri hadde sett ei jente med hår der før, og at det var kult. Elsker den typen menn altså😍 Anonymkode: 22db4...7f5 Jo, mulig jeg misforsto 🙈😅 Jeg har ikke så mye hårvekst, men har litt kjønnshår fordi jeg synes det ser kledelig ut og fordi det er mest komfortabelt, og det er ingenting som er så deilig og opphissende som menn som faktisk foretrekker hår. At de hiver seg over meg og kjønnshårene mine i «beast mode» 😍 Før de knuller meg hardt! 🤩 Sånne menn er garantert å få seg fitte anytime! Kunne latt meg knulle 15 ganger om dagen hadde de villet. Jeg er IKKE vond å be når det gjelder sånne menn 🤪 Men er vond å be når det gjelder alle andre 😆 Anonymkode: c1964...39c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #47 Del Skrevet 14. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, mulig jeg misforsto 🙈😅 Jeg har ikke så mye hårvekst, men har litt kjønnshår fordi jeg synes det ser kledelig ut og fordi det er mest komfortabelt, og det er ingenting som er så deilig og opphissende som menn som faktisk foretrekker hår. At de hiver seg over meg og kjønnshårene mine i «beast mode» 😍 Før de knuller meg hardt! 🤩 Sånne menn er garantert å få seg fitte anytime! Kunne latt meg knulle 15 ganger om dagen hadde de villet. Jeg er IKKE vond å be når det gjelder sånne menn 🤪 Men er vond å be når det gjelder alle andre 😆 Anonymkode: c1964...39c Så du har en fetisj for menn som har en fetisj for hårete damer? 😆 Anonymkode: 84d6a...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #48 Del Skrevet 14. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vil ha en teddybjørn så kjøper man en teddybjørn.....man har ikke dama si til det. Men for all del damer, dere skal få ha hår på magen, brøstet,ryggen og i ørene for meg....Men jeg og de fleste menn med preferanser fra tidlig 2000 og bakover synes ikke dere er spesielt fine. Nå begynner vel +2000 gutta å bli kjønnsmodne snart så dere får leke med dem. 👍🏻😊 Anonymkode: 84d6a...b98 Rart at du tror du kan snakke på vegne av andre menns preferanser av kjønnshår, altså millioner av menn på din alder...🤔 Anonymkode: 22db4...7f5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #49 Del Skrevet 14. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har en fetisj for menn som har en fetisj for hårete damer? 😆 Anonymkode: 84d6a...b98 Har en fetisj for menn som liker kjønnshår iallfall. De er jo i mindretall så de er gull verdt👌 Jeg er ikke hårete ellers på kroppen, så føler meg egentlig ikke så hårete 🐵 Anonymkode: c1964...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #50 Del Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har en fetisj for menn som liker kjønnshår iallfall. De er jo i mindretall så de er gull verdt👌 Jeg er ikke hårete ellers på kroppen, så føler meg egentlig ikke så hårete 🐵 Anonymkode: c1964...39c Og gull = knull! 😇 Anonymkode: c1964...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #51 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg har aldri hatt hår fra navlen, aldri sett at en kvinne har det heller? Veiviser fra trusekanten og ned er jeg derimot kjent med. Anonymkode: e4204...9b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #52 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg har fem til 10 hår fra navlen og litt ned. Lar de være. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle tatt de vekk. Anonymkode: 08696...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #53 Del Skrevet 14. februar 2019 Vet om to jenter som har det. Ellers har jeg ikke sett det. Har ikke selv. Anonymkode: a35bb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #54 Del Skrevet 14. februar 2019 På 10.2.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev: Nei, har ikke en gang antydning til kuksti, takk og lov. Anonymkode: b0e3e...d7d Kuksti? Anonymkode: c7674...fd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 15. februar 2019 #55 Del Skrevet 15. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at du tror du kan snakke på vegne av andre menns preferanser av kjønnshår, altså millioner av menn på din alder...🤔 Anonymkode: 22db4...7f5 Enig! Jeg er iallefall en av de som ikke passer inn i denne generaliseringen. En frodig veiviser er både kvinnelig og sexy 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #56 Del Skrevet 15. februar 2019 Tar den bort. Føler meg ikke vel med kjønnshår. Anonymkode: 8352e...940 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #57 Del Skrevet 15. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart at du tror du kan snakke på vegne av andre menns preferanser av kjønnshår, altså millioner av menn på din alder...🤔 Anonymkode: 22db4...7f5 Kjønnshår? Her var det ikke snakk om kjønnshår....Det var snakk om kvinner som har hår på magen -altså fra navlen og nedover....og ja, i det tilfellet tror jeg jeg kan snakke for millioner av menn 😆🤮 Men det finnes åpenbart håp for kvinnelige teddybjørner oppi skauen i Trøndelag 🤣 Anonymkode: 84d6a...b98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #58 Del Skrevet 16. februar 2019 De aller fleste fjerner vel veiviser hvis man skal ha på bikini osv. Ser aldri noen på stranda med godt synlig veiviser iallefall, og det er kanskje like greit 😂 Anonymkode: f0287...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 16. februar 2019 #59 Del Skrevet 16. februar 2019 Har blonde hår over alt bortsett fra på tissen, og ikke spesielt store hårmengder. Veiviser er vel vanlig for dem med mørk hårvekst, har venninner som har svarte hår på armene og sånt. Synes ikke det er stygt/ille. Forstår ikke hypen rundt kroppshår. Det er et personlig valg. Veldig umodent og spesielt å synes at det er stygt/uattraktivt, med mindre det er snakk om noe helt utenom det vanlige, som f.eks hypertrichosis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #60 Del Skrevet 17. februar 2019 19 timer siden, BlackCloud skrev: Har blonde hår over alt bortsett fra på tissen, og ikke spesielt store hårmengder. Veiviser er vel vanlig for dem med mørk hårvekst, har venninner som har svarte hår på armene og sånt. Synes ikke det er stygt/ille. Forstår ikke hypen rundt kroppshår. Det er et personlig valg. Veldig umodent og spesielt å synes at det er stygt/uattraktivt, med mindre det er snakk om noe helt utenom det vanlige, som f.eks hypertrichosis. Så håret på tissen er mørkt, mens resten er blondt? Trodde alle hadde samme farge over det hele jeg 😅 Anonymkode: f0287...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå