Gå til innhold

Hvor vanlig er det at damer har veiviser...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veiviser: jeg har (selvsagt) alvorlig mye mer hår på beina enn på magen:laugh:. Den veiviserne er seriøst bare en søt liten advarsel på hva som kommer videre nedover. Jeg trenger minst et dobbelt-album for å ha noe videre håp om å forandre den urskogen til sivilisasjon. Det er vanligvis ikke en kamp jeg gidder å ta, med mindre jeg prøver å oppnå noe med det.

Anonymkode: b6b20...439

Jeg har også kraftig hårvekst på leggene, men det tar da ikke lang tiden å barbere dem når jeg er i dusjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kollega som strakk seg bakover og gjespet. Da oppdaget jeg veiviseren hennes og ble litt satt ut, men samtidig var det noe vilt og sexy med det :wow:

Anonymkode: e3b03...3b4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kollega som strakk seg bakover og gjespet. Da oppdaget jeg veiviseren hennes og ble litt satt ut, men samtidig var det noe vilt og sexy med det :wow:

Hva er veiviser? Hår på magen? Siden du sa hun strakk seg.. 

Anonymkode: bf870...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har..  en skikkelig robust en. 

Jeg fjerner den, da det er mer hår der en på leggene omtrent! 

Anonymkode: c935f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, estrella skrev:

Du vet at det er veldig mange kvinner som faktisk har mørke hår fra navlen og ned? Dine ord er med på å skape presset om at kvinner er nødt til å være hårfri for å være pen, når sannheten er at veldig mange kvinner har hår der, hår på låra, hår på ryggen etc. Skal de da føle seg stygge for noe som finnes der helt naturlig?

Kvinner må være hårfri for å være pen. 

Anonymkode: 67f00...015

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen lange, svarte hår. Fjernes. Kroppen min, og jeg liker ikke hår

Anonymkode: fc090...a36

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er veiviser? Hår på magen? Siden du sa hun strakk seg.. 

Anonymkode: bf870...311

En "veiviser"  er rett og slett hår som vokser i en stripe fra navlen og ned til "busken" på kjønnsorganet. 

Jeg vet forøvrig ikke hvor vanlig det er, men har sett en og annen på stranden etc med det. Det er ikke så mange som har det da, synes jeg, ellers så er det vanligere enn jeg tror, men de fjerner hårene. Selv har jeg aldri hatt noen veiviser.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner må være hårfri for å være pen. 

Anonymkode: 67f00...015

:rolleyes:

Anonymkode: df112...a60

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Pepsimarx skrev:

Er veldig vanlig å ha, jeg varierer litt om jeg beholder eller ikke når jeg skal på stranden. Gjør det som jeg føler for

Varierer du om du tar bikinilinja også da?

Anonymkode: f0287...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Det er helt vanlig, spesielt om man er mørk og/eller har kraftig hårvekst generelt. Jeg vil ikke akkurat si jeg har veiviser, men har noen mørke hårstrå mellom navlen og skrittet ja. Har aldri tenkt på at jeg burde fjerne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har generelt kraftig hårvekst, men ikke veiviser i form av hår. Jeg har riktignok en strek fra navlen og nedover med litt mer pigment, men det oppdaget jeg ikke før jeg kikket etter nå, for jeg var ikke klar over at dette var noe damer hadde. 

Anonymkode: 3f76d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kraftig veiviser er jo et pirrende og lekkert lite hint om hva som kan finnes lenger ned. Skikkelig sexy 😇

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har generelt kraftig hårvekst, men ikke veiviser i form av hår. Jeg har riktignok en strek fra navlen og nedover med litt mer pigment, men det oppdaget jeg ikke før jeg kikket etter nå, for jeg var ikke klar over at dette var noe damer hadde. 

Anonymkode: 3f76d...e92

Det er linea nigra. Kommer etter graviditet (evt. abort)

Anonymkode: b6b20...439

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Hår som gror i en stripe fra navle og ned mot skrittet

Anonymkode: 4c3bd...cea

Åh herreguuud!!! Kjenner jeg blir dårlig..

Jeg synes hår på musa og under armene er sexy, men det der.....det byr meg i mot like mye som hårete kvinnebein.

Tenker at menn som lar dette passere er desperate folk som gir blanke bare de får seg litt fitte 😵

Anonymkode: 84d6a...b98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.2.2019 den 14.20, AnonymBruker skrev:

🤮

Anonymkode: 38289...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hår på musa og under armene er sexy, men det der.....det byr meg i mot like mye som hårete kvinnebein.

Tenker at menn som lar dette passere er desperate folk som gir blanke bare de får seg litt fitte 😵

Enig.

Anonymkode: 38289...02d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så annerledes med hår oppover mot navlen enn i skrittet og under armene da? Ser ikke den må jeg si...

Anonymkode: f0287...c98

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PCOS og har hatt veiviser. Jeg har tatt laser der så det er halvert. Er fortsatt litt igjen. Sparer opp til neste lasterbehandling og i mellomtiden napper jeg.

Anonymkode: 399c7...5a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...