Gå til innhold

Hvor vanlig er det at damer har veiviser...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får 4 hår der som jeg napper. Ellers lar jeg det gro i skritt, armhuler og på legger, veldig deilig. Alle er forskjellige og skal ikke tvinges til noe. Hvorfor lurer du egentlig?

Anonymkode: 22db4...7f5

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ellers lar jeg det gro i skritt, armhuler og på legger, veldig deilig.

Er du formann i Ottar?:icon_lol:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får 4 hår der som jeg napper. Ellers lar jeg det gro i skritt, armhuler og på legger, veldig deilig. Alle er forskjellige og skal ikke tvinges til noe. Hvorfor lurer du egentlig?

Liker stilen din!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan reagerer mannfolk på at du ikke fjerner noe mer enn det på magen da?

Anonymkode: f0287...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer mannfolk på at du ikke fjerner noe mer enn det på magen da?

Anonymkode: f0287...c98

Noen syns det er kult, noen bryr seg verken ene eller andre veien, får ofte høre det er en forfriskende tankegang, sikkert etter å ha kun datet kvinner som barberer og tilrettelegger en del tid for å kunne barbere. Jeg gjorde det selv for noen år siden og vet hvor slitsomt og kjedelig det kan være, jeg likte det aldri. Er likevel for at folk må barbere seg hvis de koser seg med det. Hvis det ikke er kos: helt ok å la være. Tenk også over at kroppshår har en funksjon der de er. Har ikke hatt en eneste infeksjon i underlivet etter jeg fikk busk.

Er kun en eneste person som har vært negativ, men han var en veldig rebellsk type som skulle være uenig med alle og starte diskusjoner. Ganske sikker på han bare ville provosere, for hva får nå vel han utav å synes noe om kvinnelig kroppshår? Jeg reagerte med å gå i miniskjørt oftere rundt han, med håra på vift😂

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen syns det er kult, noen bryr seg verken ene eller andre veien, får ofte høre det er en forfriskende tankegang, sikkert etter å ha kun datet kvinner som barberer og tilrettelegger en del tid for å kunne barbere. Jeg gjorde det selv for noen år siden og vet hvor slitsomt og kjedelig det kan være, jeg likte det aldri. Er likevel for at folk må barbere seg hvis de koser seg med det. Hvis det ikke er kos: helt ok å la være. Tenk også over at kroppshår har en funksjon der de er. Har ikke hatt en eneste infeksjon i underlivet etter jeg fikk busk.

Er kun en eneste person som har vært negativ, men han var en veldig rebellsk type som skulle være uenig med alle og starte diskusjoner. Ganske sikker på han bare ville provosere, for hva får nå vel han utav å synes noe om kvinnelig kroppshår? Jeg reagerte med å gå i miniskjørt oftere rundt han, med håra på vift😂

Du er ei tøff dame 👍😂 Og du har jo så rett, det burde være like akseptert å ikke fjerne kroppshår som å gjøre det! Smaken er jo så forskjellig. Stå på, og la det gro og vises😉

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veiviser :klo:

Anonymkode: 9c212...bb2

Hår som gror i en stripe fra navle og ned mot skrittet

Anonymkode: 4c3bd...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke formann i noenting, bare takknemlig for å ha en fungerende kropp og ønsker ikke å fjerne eller fikse noe på den. Den halvtimen venninene mine bruker på å barbere leggene før fest, bruker jeg på å danse floss dance til Britney Spears' Work bitch.

Der tar da vel ikke en halvtine å barbere leggene?!? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke en gang antydning til kuksti, takk og lov. 

Anonymkode: b0e3e...d7d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke en gang antydning til kuksti, takk og lov. 

Men du er en idiot, gratulerer!

Anonymkode: 3a99d...d1f

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, estrella said:

Du vet at det er veldig mange kvinner som faktisk har mørke hår fra navlen og ned? Dine ord er med på å skape presset om at kvinner er nødt til å være hårfri for å være pen, når sannheten er at veldig mange kvinner har hår der, hår på låra, hår på ryggen etc. Skal de da føle seg stygge for noe som finnes der helt naturlig?

Nei, det var ikke meningen at noen skulle føle seg stygge så beklager det. Men vil ikke si det er veldig vanlig at kvinner har en tykk, svart stripe der, heller et par hårstrå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Thyra skrev:

Der tar da vel ikke en halvtine å barbere leggene?!? 

Jeg har veiviser: jeg har (selvsagt) alvorlig mye mer hår på beina enn på magen:laugh:. Den veiviserne er seriøst bare en søt liten advarsel på hva som kommer videre nedover. Jeg trenger minst et dobbelt-album for å ha noe videre håp om å forandre den urskogen til sivilisasjon. Det er vanligvis ikke en kamp jeg gidder å ta, med mindre jeg prøver å oppnå noe med det.

Anonymkode: b6b20...439

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det. Har aldri tenkt over at det er noe jeg bør fjerne. Jeg syns den er sexy

Anonymkode: 6b733...fb8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det. Har aldri tenkt over at det er noe jeg bør fjerne. Jeg syns den er sexy

Anonymkode: 6b733...fb8

Helt enig med deg, det er veldig sexy! Så ingen grunn til å fjerne noe der😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig vanlig å ha, jeg varierer litt om jeg beholder eller ikke når jeg skal på stranden. Gjør det som jeg føler for

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...