Gå til innhold

Resque Mask fra Linda Johansen - er den verdt pengene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på å bestille to stykker, men synes den er litt dyr. Har du prøvd den, og hva er din erfaring? Jeg er 40 år og har litt tørr hud.

Anonymkode: b113c...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så skrives det Rescue, men det får gå.

Anonymkode: b113c...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Akurat denne har jeg prøvd ja - og den er helt fantastisk!  😊

Anonymkode: cb99a...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fantastisk, ja! Definitivt verdt pengene!

Anonymkode: 8ba0c...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er fantastisk, ja! Definitivt verdt pengene!

Anonymkode: 8ba0c...765

Har du prøvd andre ting fra hennes serie? Make-upen? Børstene? 

Anonymkode: cb99a...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Lurer på å bestille to stykker, men synes den er litt dyr. Har du prøvd den, og hva er din erfaring? Jeg er 40 år og har litt tørr hud.

Anonymkode: b113c...d0e

Den er absolutt verdt det. Har brukt den i flere år. Kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de fleste av produktene er oppskrytt og overpriset.

Anonymkode: 4dbed...570

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det dere opplever at denne masken gjør, da?

Anonymkode: a5182...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri i livet ramlet meg inn å kjøpe disse greiene. LJ liksom, hudpleie , det finnes da drøssevis av aktører som har holdt på i mange år og absolutt vet hva de driver med. Likes Dr. Ankerstjerne.  Fastlege i Oslo som pusher dyre kremer til bloggere. 

Selv sverger jeg til K-beauty, dritbra, rimelig, effektivt. 

Anonymkode: f15b9...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kunne aldri i livet ramlet meg inn å kjøpe disse greiene. LJ liksom, hudpleie , det finnes da drøssevis av aktører som har holdt på i mange år og absolutt vet hva de driver med. Likes Dr. Ankerstjerne.  Fastlege i Oslo som pusher dyre kremer til bloggere. 

Selv sverger jeg til K-beauty, dritbra, rimelig, effektivt. 

Anonymkode: f15b9...0e3

Det viser jo også litt av ditt kunnskapsnivå når du klassifiserer alt av "K-beauty" som "dritbra, rimelig, effektivt". Det et store forskjeller i koreanske produkter - det er ikke magi på samme måte som europeiske/amerikanske produkter ikke er magiske.

Anonymkode: a5182...e3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det dere opplever at denne masken gjør, da?

Anonymkode: a5182...e3b

Den får huden min til å føles fastere men samtidig mykere og så får den en fin glød!

Anonymkode: cb99a...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes de fleste av produktene er oppskrytt og overpriset.

Anonymkode: 4dbed...570

Fordi du har lest det - eller fordi du har testet dem ut?

Anonymkode: cb99a...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Fordi du har lest det - eller fordi du har testet dem ut?

Anonymkode: cb99a...1ed

Jeg har vært forhandler av LJ produktene siden de ble lansert frem til for ca 1-1,5 år siden og har testet de fleste produktene.  Og min mening er at er oppskrytt og overpriset, noe jeg også fikk en del tilbakemeldinger på fra kunder. Jeg valgte derfor å kutte ut disse produktene. 

Anonymkode: 4dbed...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.7.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Kunne aldri i livet ramlet meg inn å kjøpe disse greiene. LJ liksom, hudpleie , det finnes da drøssevis av aktører som har holdt på i mange år og absolutt vet hva de driver med. Likes Dr. Ankerstjerne.  Fastlege i Oslo som pusher dyre kremer til bloggere. 

Selv sverger jeg til K-beauty, dritbra, rimelig, effektivt. 

Anonymkode: f15b9...0e3

 

På 9.7.2019 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Det viser jo også litt av ditt kunnskapsnivå når du klassifiserer alt av "K-beauty" som "dritbra, rimelig, effektivt". Det et store forskjeller i koreanske produkter - det er ikke magi på samme måte som europeiske/amerikanske produkter ikke er magiske.

Anonymkode: a5182...e3b

Jeg har brukt K-Beauty i 2år nå og har merket STOR forskjell på huden, til og med folk rundt meg kommenterer det og vil vite hva jeg bruker. Jeg har også hørt mange andre med veldig gode resultater. 

Alt av hudpleie er veldig individuelt og man må prøve og feile endel før man finner de perfekte produktene, dette gjelder ALLE produkter samme hvor de kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, FlikkFlakk skrev:

 

Jeg har brukt K-Beauty i 2år nå og har merket STOR forskjell på huden, til og med folk rundt meg kommenterer det og vil vite hva jeg bruker. Jeg har også hørt mange andre med veldig gode resultater. 

Alt av hudpleie er veldig individuelt og man må prøve og feile endel før man finner de perfekte produktene, dette gjelder ALLE produkter samme hvor de kommer fra. 

Hva bruker du? :)

Anonymkode: ac381...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2019 at 3:55 AM, FlikkFlakk said:

Jeg har brukt K-Beauty i 2år nå og har merket STOR forskjell på huden, til og med folk rundt meg kommenterer det og vil vite hva jeg bruker. Jeg har også hørt mange andre med veldig gode resultater. 

Alt av hudpleie er veldig individuelt og man må prøve og feile endel før man finner de perfekte produktene, dette gjelder ALLE produkter samme hvor de kommer fra. 

Jeg har ingenting i mot koreansk hudpleie, men det irriterer meg at noen fremstiller det som om det er nesten magisk. Selv hadde jeg tatt vare på huden min i mange herrens år før jeg prøvde koreanske produkter, og jeg kan ikke si at det har gjort noen særlig forskjell (trass mye prøving). Det aller meste kan man finne lignende vestlige produkter av, så om man allerede har prøvd mye av det er det ikke sikkert at man vil finne noe koreansk som gjør en forskjell. Jeg bruker fremdeles et par koreanske produkter her og der, men vil ikke akkurat si at det er mye bedre enn de vestlige produktene jeg brukte før (bare billigere). 

Anonymkode: a5182...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.7.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært forhandler av LJ produktene siden de ble lansert frem til for ca 1-1,5 år siden og har testet de fleste produktene.  Og min mening er at er oppskrytt og overpriset, noe jeg også fikk en del tilbakemeldinger på fra kunder. Jeg valgte derfor å kutte ut disse produktene. 

Anonymkode: 4dbed...570

OK. Takk for svar 😊
Jeg har prøvd noen av produktene - rescue maske, lip-gloss,  gentle wash, serum ++
Har nettopp bestilt bb-cream og litt til (en pakke på tilbud med nesten 50% avslag) Jeg er veldig spent på å prøve make-upen! 

Anonymkode: cb99a...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Hva bruker du? :)

Anonymkode: ac381...853

Beklager, jeg har ikke sett at du har sitert meg før nå. 

Det er veldig individuelt hva man bør bruke, men alle har som regel godt av c-vitamin  og hyaluronic i ansiktspleien. 

Selv bruker jeg litt forskjellig, men jeg kan si hva jeg bruker som jeg er veldig fornøyd med. Jeg er 44år og har normal hud, litt tørr på vinteren, ingen kviser eller hudormer. Jeg fokuserer på endel antialdring og masse fuktighet (hyaluronic) siden jeg er mye syk og har fått noen rynker her og der, pluss at huden min til tider er litt dehydrert.

Missha Aqua cleansing oil

Purito c-vitamin serum 

Mizon Hyaluronic Acid 

Holika holika 3 seconds starter Hyaluronic acid

Holika holika 3 seconds starter collagen 

Mizon Hyaluronic ultra suboon cream 

Mizon intensive firming solution. Collagen power firming enriched (denne bruker jeg om vinteren når huden min blir tørr)

Innisfree Hyaluronic eye cream 

Mizon good night white sleeping mask

Retin-a cream, retinol krem som jeg bruker mot rynker rundt øyne, munn og panne, denne er en veldig konsentrert retinol krem, det er ikke en krem som har litt retinol i seg.

Også bruker jeg cosmica (på apoteket) ansiktsrens. Dette er ikke k-Beauty, men den passer så bra til huden min.

Som du sikkert ser så er jeg veldig glad i Mizon sine produkter, de passer veldig bra til huden min og de lukter ingenting. Veldig bra for meg som kan få vondt i hodet dersom hudpleien lukter for mye

Jeg bruker ikke alle disse produktene hver dag, to ganger om dagen, jeg bytter litt på etter hvordan huden kjennes eller ser ut.

Bare vær obs på at det er ikke sikkert at disse produktene passer din hud siden vi kan ha helt forskjellige hudtyper. Anbefaler deg å bruke litt tid på å lese deg opp på K-Beauty, hvordan system man skal legge de forskjellige produktene oppå hverandre i ansiktet, hvilke produkter som passer til din hud og evt syrer hvis du vil bruke det. Jeg leste mye i begynnelsen og så videoer på YouTube for å få inspirasjon til hva jeg skulle bruke :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, FlikkFlakk skrev:

Retin-a cream, retinol krem som jeg bruker mot rynker rundt øyne, munn og panne, denne er en veldig konsentrert retinol krem, det er ikke en krem som har litt retinol i seg.

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den kremen?

Anonymkode: fcebe...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den kremen?

Anonymkode: fcebe...898

På eBay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...