Gå til innhold

Blir folk veldig skuffa hvis det ikke gikk så galt for noen som de hadde trodd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis ting pleier å ikke gå særlig bra, statisk sett, og alle blander seg, åpner kjeften og sier "du får komme tilbake om noen år da vettu, og se hvor lykkelig du er da" og den holdningen der. Har sett mange slike svar på kg, men så går det faktisk bra... da blir vel "flokken" veldig skuffet? Har en følelse av at folk som rotter seg sammen bare sitter og venter på at ting skal gå som de sa..

Anonymkode: a440c...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor skuffet de blir, men jeg tror nok ikke mennesker med slike holdninger gir en unnskyldning iallefall..  

Men jeg tror også at det er en setning som bare ofte blir brukt i oppgitthet, ikke fordi at noen mener at de ikke ønsker de godt..  selv om mange og sikkert er bitre mennesker som har en slik holdning til alt og alle.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid sikkert, men noen ganger. Foreldrene mine  sa  hele tiden at jeg ikke kom til å klare å ta den utdannelsen jeg drømte om, men så klarte jeg det.  Det var ikke populært hos dem for å si det sånn. Når jeg prøvde å snakke om det når jeg var på besøk hos dem så ropte mamma slutt jeg orker ikke å høre noe om det! Så de var skuffet ja. Trist at de ikke kunne være glade på mine vegne.

Anonymkode: cb59b...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...