Gå til innhold

Nå er antikrist merket rett rundt hjørnet, enden er her


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dette beviset?

Anonymkode: e1917...85e

Pga strekkodene. Maken til "tilfeldighet" finnes ikke i denne verden.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.2.2019 den 22.49, Ta imot Jesus skrev:

Dette har du villig omfavnet selv i mange år nå. Ingenting å gjøre med om du skal leve normalt.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slett ikke. Det er jo allerede bevist at det kommer til å ha med teknologi å gjøre.

Anonymkode: 51f80...731

Ja, teknologi kommer det alltid til å være. Men antikrist er jo selveste satan som stiger opp. 

Hvem tror egentlig du er antikrist?? 

Anonymkode: e183c...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen og hørte om dette merket for mange år siden. 

Jeg kommer aldri til å ta den chippen. Heldigvis kommer Jesus snart! 

Anonymkode: e183c...d2b

Chipen er underordnet. Du har kjøpt tusenvis av artikler med Djevelens merke på i mange år.

Anonymkode: 51f80...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, teknologi kommer det alltid til å være. Men antikrist er jo selveste satan som stiger opp. 

Hvem tror egentlig du er antikrist?? 

Anonymkode: e183c...d2b

Hvem Antikrist er, vet jeg ikke. Om h*n i det hele tatt er født.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Chipen er underordnet. Du har kjøpt tusenvis av artikler med Djevelens merke på i mange år.

Anonymkode: 51f80...731

Er det strekkoden du mener? Det er en myte at alle strekkoder viser 666. Det er tre styrestreker (på hver side og i midten) som altså ikke representerer en tallverdi. Det er uansett et godt spørsmål hvorfor noen skulle finne på å bestemme at alle strekkoder må ha 666 i seg. Hvorfor det?

Et annet spørsmål er hvorfor omtrent alt av profetier i bibelen skal tolkes billedlig, bortsett fra dette med "dyrets merke." Bibelen snakker også om Guds merke, men det er ingen kristne som snakker om at det er et fysisk merke. Og det står om en drage med ti hoder osv, det er ingen som tror det er en fysisk drage med ti hoder, men at det er et bilde på noe. Så hva er grunnlaget for å mene at akkurat "dyrets merke" ikke er symbolsk ment?

Et tredje spørsmål er hvordan det henger sammen at dette med frelse og fortapelse er et spørsmål om tro gjennom hele bibelen, men så blir det plutselig et spørsmål om hvorvidt man har et fysisk merke på kroppen. Hvordan henger det sammen?

Den enkle forklaringen er at folk mener å ha sett oppfyllelser av Johannes' Åpenbaring i alle år. Det var nok mange som så "endetiden" da London brant i 1666, da Svartedauden herjet eller når hele Europa var herjet av krig. Når man har tatt feil så mange ganger før, så er det grunn til å være skeptisk til at et svensk firma som implanterer microchiper under huden har noe med dyrets merke å gjøre.

Personlig er jeg uansett meget skeptisk til slikt. Jeg tror ikke det er en god idé å avskaffe kontanter eller gå inn i en utvikling hvor vi kan spores og overvåkes hele tiden (jeg tipper det er et spørsmål om tid før slike chiper vil inneholde GPS-sendere, kobles til bankkonto osv). Men å se det som en oppfyllelse av bibelske profetier er nok ganske dødfødt. Verden er større enn Skandinavia, og historien er lenger enn 2000-tallet. Det blir egentlig litt navlebeskuende, som når amerikanske kristne leser om Guds straffedom i bibelen og kobler det til oversvømmelser i amerikanske byer, helt blinde for alt det andre som skjer i verden.

Anonymkode: 6a496...82f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det strekkoden du mener? Det er en myte at alle strekkoder viser 666. Det er tre styrestreker (på hver side og i midten) som altså ikke representerer en tallverdi. Det er uansett et godt spørsmål hvorfor noen skulle finne på å bestemme at alle strekkoder må ha 666 i seg. Hvorfor det?

 

Anonymkode: 6a496...82f

Det er ingen myte. Om du ser i strekkoden der tallet 6 er, ser du at dette er representert med samme 2 streker som du finner i starten, midten og slutten av koden.

Kall det gjerne "styrestreker", men det er da besynderlig at de måtte velge akkurat disse 2 som er det samme som tallet 6 er i koden også.

En ekstrem tilfeldighet, i så fall.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enda større tilfeldighet er det at all mat og andre ting er merket med samme tall 3 ganger i starten, midten og slutten av hver ting man kjøper. Og at tallet er ekvivalent med 6 i samme kode.

Og at Bibelen sa at NØYAKTIG dette kom til å skje i fremtiden.

Ikke at jeg er noen utpreget kristen, men jøss, altså. Og nå kommer chipen som nevnte bok også sa kom til å skje.

Uansett hvem som skrev bibelen, mann eller Gud, dette er jaggu godt forutsett så langt tilbake i tid.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Chipen er underordnet. Du har kjøpt tusenvis av artikler med Djevelens merke på i mange år.

Anonymkode: 51f80...731

Du får ikke servert alt. Ikke når du ikke prøver eg gang. 

Anonymkode: e183c...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke servert alt. Ikke når du ikke prøver eg gang. 

Anonymkode: e183c...d2b

Hæ?

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingen myte. Om du ser i strekkoden der tallet 6 er, ser du at dette er representert med samme 2 streker som du finner i starten, midten og slutten av koden.

Kall det gjerne "styrestreker", men det er da besynderlig at de måtte velge akkurat disse 2 som er det samme som tallet 6 er i koden også.

En ekstrem tilfeldighet, i så fall.

Anonymkode: 51f80...731

"Ekstrem tilfeldighet"? Nåja. Strekene er faktisk ikke identiske med tallet 6 i strekkode-format, og disse tre strekene leses heller ikke av maskinen som tall i det hele tatt.

Det er ikke mer "ekstremt tilfeldig" enn at London brant i 1666.

Anonymkode: 6a496...82f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

En enda større tilfeldighet er det at all mat og andre ting er merket med samme tall 3 ganger i starten, midten og slutten av hver ting man kjøper. Og at tallet er ekvivalent med 6 i samme kode.

Og at Bibelen sa at NØYAKTIG dette kom til å skje i fremtiden.

Ikke at jeg er noen utpreget kristen, men jøss, altså. Og nå kommer chipen som nevnte bok også sa kom til å skje.

Uansett hvem som skrev bibelen, mann eller Gud, dette er jaggu godt forutsett så langt tilbake i tid.

Anonymkode: 51f80...731

Nei, bibelen sier ikke at varer skal merkes med 666, men at folk ikke skal få lov til å handle uten å ta "dyrets merke" i pannen eller på hånden. Den samme bibelen snakker som nevnt også om "Guds merke", men det er ingen som tror det er et fysisk merke, langt mindre et merke som skal finnes på gjenstander. Så nei, bibelen sier ikke at nøyaktig dette kom til å skje. Ikke i nærheten.

Anonymkode: 6a496...82f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel


Ikke la dere lure, det er bare å si nei til ett slikt merke, det er bare for å få kontroll på mennesker og få makt, gjelder kjøp og salg.


Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tar man imot Jesus ? 

Anonymkode: 34577...ea5

Man ønsker han velkommen inn i huset, der du har laget en god middag med etterfølgende dessert og vin. Sett gjerne på litt death metal etterpå

Anonymkode: a6d76...b45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Arwen Undomièl skrev:

Ikke la dere lure, det er bare å si nei til ett slikt merke, det er bare for å få kontroll på mennesker og få makt.

Det bryr jeg meg ikke om. Vil gjerne ha den chipen jeg. Dvs jeg har på en måte en allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En enda større tilfeldighet er det at all mat og andre ting er merket med samme tall 3 ganger i starten, midten og slutten av hver ting man kjøper. Og at tallet er ekvivalent med 6 i samme kode.

Og at Bibelen sa at NØYAKTIG dette kom til å skje i fremtiden.

Ikke at jeg er noen utpreget kristen, men jøss, altså. Og nå kommer chipen som nevnte bok også sa kom til å skje.

Uansett hvem som skrev bibelen, mann eller Gud, dette er jaggu godt forutsett så langt tilbake i tid.

Anonymkode: 51f80...731

Du har et poeng. Vi som har kunnskap om bibelen, kan finne en del interessant der. Johannes's åpenbaring er interessant. Det er faktisk mennesker som forsker seriøst på bibelen og profetier. Men nå vet ikke alle lenger hva bibelen inneholder. Mange avskriver den som en eventyrbok fordi de rett og slett ser ned på kristne uten å ane hva bibelen handler om. Jeg syns det er mye filosofi og også profetier som er litt spennende og fint. Nå vet jo folk mer om islam enn kristendommen. 

Jeg er ekstremt kritisk til mange som utøver religion fordi det ofte handler om menneskers maktbehov,-og misbruk. Jeg takler heller ikke mennesker som har mistet helt fotfeste, og jeg vet at mange blir psykisk syke av måten de blir hjernevasket og påvirket på. 

Men bibelen er en interessant bok 🙂 har visst om dette merket i alle år, og ja, det er fascinerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel


Tror meningen med merket er å få makt og kanskje kontroll over mennesker. Har man ett slikt merket kan man få lov å angre, når en ikke vet hva det innebærer. Det er ikke lett å forstå alt.

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...