Gå til innhold

Nå er antikrist merket rett rundt hjørnet, enden er her


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ofc. There is always a catch:fnise:

Anonymkode: 51f80...731

Jeg har stor forståelse for at du ikke forstår. Det er helt greit. 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stor forståelse for at du ikke forstår. Det er helt greit. 

Anonymkode: 6c519...99b

😂

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 19.52, Arwen Undomièl skrev:

Ateisme er litt som å være vantro til det motsatte er bevist. Gudstro kom før ateisme. Hvor mange bevis trenger du:)

Det er da ganske mange ting som kom før gudstroen...

Anonymkode: b0672...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: 51f80...731

Hvorfor spørr du om du allerede har din mening om at Guds eksistens er tull? 

Anonymkode: 6c519...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spørr du om du allerede har din mening om at Guds eksistens er tull? 

Anonymkode: 6c519...99b

Jeg har ikke sagt noe om Gud og hans evn eksistens. Smileyen var rettet til deg som er magiker og gjør folk friske. Men å ta det ut så folk har nytte av det, nei, det var du "ikke klar for".

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt noe om Gud og hans evn eksistens. Smileyen var rettet til deg som er magiker og gjør folk friske. Men å ta det ut så folk har nytte av det, nei, det var du "ikke klar for".

Anonymkode: 51f80...731

Jeg har allerede gjort det for folk om du leste hva jeg skrev skikkelig. Og jeg kommer til å fortsette med det. Det er jeg klar for, men er ikke klar for noe media gerier enda. Det synes jeg det er stor forskjell på. Litt bedre forklart nå? 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arwen Undómiel
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er da dette beviset?

Anonymkode: 51f80...731

Det er vanskelig å forklare:)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede gjort det for folk om du leste hva jeg skrev skikkelig. Og jeg kommer til å fortsette med det. Det er jeg klar for, men er ikke klar for noe media gerier enda. Det synes jeg det er stor forskjell på. Litt bedre forklart nå? 

Anonymkode: 6c519...99b

Jada. Jeg avventer da "til du er klar for det" og forventer førstesiden på VG, Dagbladet og Nettavisen samt alle større aviser i verden når dette skjer.

Det vil være intet mindre enn den største nyheten og oppdagelsen noensinne når du som den eneste av 7 milliarder mennesker pluss alle de som har levd før, beviser at et menneske kan gjøre andre friske ved bønn.

Jeg og hele resten av verden venter i ulidelig spenning.

Anonymkode: 51f80...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎02‎.‎2019 den 12.00, Arwen Undomièl skrev:

Det er vanskelig å forklare:)

Ja, men da er det heller ikke lett å forsøke å overbevise andre, eller dele sin tro med andre. 

Anonymkode: 9df36...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2019 den 1.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt noe om Gud og hans evn eksistens. Smileyen var rettet til deg som er magiker og gjør folk friske. Men å ta det ut så folk har nytte av det, nei, det var du "ikke klar for".

Anonymkode: 51f80...731

Jeg er ikke magiker. Jeg fortalte deg at jeg har tatt det ut. Folk har blitt friske. Og jeg skal fortsette med det, men å ta det i media er noe annet. Dette er ikke noe jeg vil tjene penger på. Det jeg mente var at jeg ikke er klar for å gå i media med dette. Å være media person er ikke bare bare. 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Jada. Jeg avventer da "til du er klar for det" og forventer førstesiden på VG, Dagbladet og Nettavisen samt alle større aviser i verden når dette skjer.

Det vil være intet mindre enn den største nyheten og oppdagelsen noensinne når du som den eneste av 7 milliarder mennesker pluss alle de som har levd før, beviser at et menneske kan gjøre andre friske ved bønn.

Jeg og hele resten av verden venter i ulidelig spenning.

Anonymkode: 51f80...731

Jeg er ikke den eneste som kan dette. Så utrolig langt i fra! Er ikke så mange i Norge som holder på slik men noen gjør det. Og jeg kunne gjort slik at du også fikk evnen. Nå vet jeg hvordan jeg skal gjøre det med bønnen for å bruke denne evnen da. Jeg har litt lært opp av de som kunne dette før meg. 

Anonymkode: 6c519...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da er det heller ikke lett å forsøke å overbevise andre, eller dele sin tro med andre. 

Anonymkode: 9df36...c96

Prøver ikke å overbevise, men som noen sa så kan du få dine egne bevis. Du kan for eksempel begynne å be, så får du se.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Gjest Arwen Undómiel

Hvis man ikke vil ha den chippen og angrer, det må være lov synes jeg å angre, så kan man gå til legen å operere den ut, må vel koste toppen 500kr. Blir litt som silikon i puppene. Lettere å ta det ut/av som på. Det er lov å angre på ting. det gjelder kjøp og salg, man kan ikke kjøpe eller selge noe uten det merket står det, men kanskje vi ikke er så opptatt av shopping i fremtiden, så lenge vi har tillgang på mat.

 

Vi har fri vilje og det er lov å ta den bort. Kanskje jeg tar feil. Håper ikke det.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 18.47, Arwen Undómiel skrev:

Anti krist er ikke noe å frykte. Det er gud en skal frykte på en god måte:)

Så Gud driver fryktbasert ledelse ... men da med en god form for frykt ...  Så han (allmektig, allvitende, og evig god) har skapt oss for at vi deretter skal gå rundt å være redd han ... på en god måte.. 

Jeg må innrømme at jeg sliter litt med å ta dette seriøst. Jeg mener at man skal ha respekt for at andre tenker anderledes og at det finnes religiøse folk. Det er bare så vanskelig når man hører hva som sies/leser hva som skrives. 

Anonymkode: 1481a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.2.2019 den 22.49, Ta imot Jesus skrev:

Så hva har du gjort etter at du oppdaget at dommedag er rett rundt hjørnet? Har jo gått tre måneder nå

Solgt unna ting og gitt pengene til de fattige? Har du sagt opp jobben/sluttet skolen for å vie dine siste dager på jorden til fromme gjerninger? Eller har du levd videre i synd og begrenset forberedelsene til dommedag til et par innlegg på nettet?

Anonymkode: 1481a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 19.52, Arwen Undómiel skrev:

Ateisme er litt som å være vantro til det motsatte er bevist. Gudstro kom før ateisme. Hvor mange bevis trenger du:)

Vantro .. Milde måne. .. Men da mener du tydeligvis at gud er bevist, de chippene er noe fra satan, som igjen viser at dommedag nå faktisk kommer.

Hvordan har du tenkt å benytte dine siste dager på jorden? Jeg mener. En så dramatisk åpenbaring som at endetiden endelig, etter tusenvis av år, faktisk er i i anmarsj må vel få dramatiske konsekvenser for hvordan du gjennomfører hverdagen din. Jeg tar det for gitt at du ikke benytter dine siste dager på jorden til huskjøp eller å få EU-kontroll på bilen. Så hva benytter du dagene til?

Anonymkode: 1481a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Så hva har du gjort etter at du oppdaget at dommedag er rett rundt hjørnet? Har jo gått tre måneder nå

Solgt unna ting og gitt pengene til de fattige? Har du sagt opp jobben/sluttet skolen for å vie dine siste dager på jorden til fromme gjerninger? Eller har du levd videre i synd og begrenset forberedelsene til dommedag til et par innlegg på nettet?

Anonymkode: 1481a...f1b

Jeg har blitt frafallen, altså jeg er ikke en kristen mann lenger så se bort i fra alt jeg tidligere har påstått og sakt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎26‎.‎05‎.‎2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Så Gud driver fryktbasert ledelse ... men da med en god form for frykt ...  Så han (allmektig, allvitende, og evig god) har skapt oss for at vi deretter skal gå rundt å være redd han ... på en god måte.. 

Jeg må innrømme at jeg sliter litt med å ta dette seriøst. Jeg mener at man skal ha respekt for at andre tenker anderledes og at det finnes religiøse folk. Det er bare så vanskelig når man hører hva som sies/leser hva som skrives. 

Anonymkode: 1481a...f1b

Jeg er ikke noe flink til å ordlegge meg, beklager for det. Du får lese selv. Jeg har stor respekt for at andre tenker annerledes og mennesker med ulik religiøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...