Gå til innhold

Føler dere truet av øst europeiske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Try harder a kompis. Klarer folk aldri å si at de foretrekker noe uten å samtidig snakke dritt om andre eller er dette en typisk mannegreie?

For meg er det en typisk KG greie. Brukeren du svarer har dårlige erfaringer med norske kvinner, antageligvis blitt oversett eller såret og "hevner" seg på norske kvinner med en slik post. Du finner tilsvarende mange poster fra kvinner her inne som rakker ned på norske menn og løfter diverse andre nasjonaliteter opp i skyene. Så at slik oppførsel skal være typisk for ett kjønn stemmer ikke med min erfaring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Østeuropeiske kvinner generelt er relativt stygge. Men det er klart at de som kommer til vesten som kjøpebruder ser ganske bra ut. Hvorfor kjøpe en stygg hore når du kan kjøpe en vakker?

Anonymkode: d4a93...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Østeuropeiske kvinner generelt er relativt stygge. Men det er klart at de som kommer til vesten som kjøpebruder ser ganske bra ut. Hvorfor kjøpe en stygg hore når du kan kjøpe en vakker?

Anonymkode: d4a93...363

Akkurat slike fordommer jeg snakker om. Du mener at en gift kvinne er en hore? Bare fordi hun er gift med en utlending? Google gjerne hva en hore er. Jeg kom selv til Norge på grunn av kjærlighet. Giftet meg, fikk barn. Tok utdannelse, har nå en lønn høyt over gjennomsnittet i Norge. Hvor er jeg hore, fortell meg det? Jeg var for øvrig jomfru før jeg traff mannen.

Anonymkode: d3d61...8b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat slike fordommer jeg snakker om. Du mener at en gift kvinne er en hore? Bare fordi hun er gift med en utlending? Google gjerne hva en hore er. Jeg kom selv til Norge på grunn av kjærlighet. Giftet meg, fikk barn. Tok utdannelse, har nå en lønn høyt over gjennomsnittet i Norge. Hvor er jeg hore, fortell meg det? Jeg var for øvrig jomfru før jeg traff mannen.

Anonymkode: d3d61...8b7

Google «postordrebrud».

Ingen sier forresten at en vakker østeuropeisk dame ikke kan være smart!

Anonymkode: d4a93...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke truet av noen som helst. Har nok selvtillit til å vite at den som ender opp med meg er heldig. 

Anonymkode: 7d607...8e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google «postordrebrud».

Ingen sier forresten at en vakker østeuropeisk dame ikke kan være smart!

Anonymkode: d4a93...363

Kjenner ingen slike i mine omgivelser. Og jeg kjenner flere russiske damer som er gift med nordmenn. Samtlige har utdanning, jobber og deltar i samfunnet. Ingen av dem selger sex.

Anonymkode: d3d61...8b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange østeuropeiske kvinner er pene - helt klart! Mye flinkere til å ta vare på seg selv, ter seg bedre osv. (enn mange norske kvinner (nå generaliserer jeg veldig)). Men når de runder 40, snur det. Når norske kvinner blir voksne har de funnet seg selv og sin stil. De er opptatt av helse og trening og holder seg langt bedre enn (mange) østeuropeiske kvinner. 

Norske kvinner og jenter har helt utrolig pene trekk, og er blant de vakreste i verden (rent utseendemessig). Jeg tror nesten det er flere vakre jenter og kvinner i Norge enn hva det er i f.eks. Russland. Men Russland kommer på en fin nr.2 (mener jeg). 

Anonymkode: 55508...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gjenganger hos de jeg kjenner også og de som er på det programmet 90 days to wed, veldig pengegale og overfladiske, kalde og bryske. Min hudterapeut er også en typisk golddigger som smiler og er søt og fortryllende pen men som aldri viser særlig til empati eller følelser men det er kanskje ikke i et klient forhold man merker så mye til det men allikevel... 

Personlighetsmessig er det kun deres sexappeal (forbinder de litt med eskorte damer slemt å si men.. ) som jeg føler meg trua av og ikke dybden i personligheten deres, men utseendemessig føler jeg meg helt klart ganske truet.

 

Anonymkode: 586b1...767

Kanskje det er kulturen deres å virke streng og disipliner? Ja lol nettingstrømper pg overdolla blå øyesminke litt kjettinger på klærne. Sært. Men ok skal ikke hate. Lev og la leve😝

Anonymkode: f2eb3...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen slike i mine omgivelser. Og jeg kjenner flere russiske damer som er gift med nordmenn. Samtlige har utdanning, jobber og deltar i samfunnet. Ingen av dem selger sex.

Anonymkode: d3d61...8b7

Jeg tror det er ganske typisk for russere som kommer til Norge, at de har større ambisjoner enn mange nordmenn. Veldig mange russere tar høyere utdannelse når de har mulighet til det. De gir mye igjen til den Norske stat.

Anonymkode: 55508...84c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen slike i mine omgivelser. Og jeg kjenner flere russiske damer som er gift med nordmenn. Samtlige har utdanning, jobber og deltar i samfunnet. Ingen av dem selger sex.

Anonymkode: d3d61...8b7

Og disse russiske kvinnene hadde permanent opphold i Norge før de fant seg norske menn og giftet seg?

Anonymkode: d4a93...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er alle fordommer vi møter. Derfor prøver vi å lære oss perfekt norsk og snakke uten aksent. Det er trist, men det er en overlevelsesmekanisme.

Anonymkode: d3d61...8b7

Jeg synes at det er kjempebra at "dere" prøver å lære dere godt norsk, for det er jo bare en fordel for dere om dere vil jobbe osv. Allikevel bør man ikke møte masse fordommer bare fordi man ikke klarer å snakke uten aksent for eksempel. Jeg siktet mer til at hun for eksempel farger håret sitt blondt, og blir lei seg fordi hun ikke ser norsk ut uansett. 

Anonymkode: fb5e5...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og disse russiske kvinnene hadde permanent opphold i Norge før de fant seg norske menn og giftet seg?

Anonymkode: d4a93...363

Nei. Hva har det med horeri å gjøre da? Er man verdt noe kun hvis man gifter seg med en fra sitt hjemland? Jeg mistet for øvrig mye økonomisk og måtte ta utdanning på nytt etter jeg kom til Norge, så jeg giftet meg ikke akkurat til penger. Forresten, tre av de jeg kjenner kom hit for å studere og så fant seg menn.

Anonymkode: d3d61...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hva har det med horeri å gjøre da? Er man verdt noe kun hvis man gifter seg med en fra sitt hjemland? Jeg mistet for øvrig mye økonomisk og måtte ta utdanning på nytt etter jeg kom til Norge, så jeg giftet meg ikke akkurat til penger. Forresten, tre av de jeg kjenner kom hit for å studere og så fant seg menn.

Anonymkode: d3d61...8b7

Tipper de kom hit med en plan om å bli værende også etter studiene 🙂 Hvilket også gjerne krever en norsk mann.   Og hvorfor bor forresten disse parene i Norge, og ikke i Russland?

Anonymkode: d4a93...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper de kom hit med en plan om å bli værende også etter studiene 🙂 Hvilket også gjerne krever en norsk mann.   Og hvorfor bor forresten disse parene i Norge, og ikke i Russland?

Anonymkode: d4a93...363

Er det ikke bare bra at de blir igjen i Norge etter å ha studert her? De jobber og betaler skatt og sørger for at det kommer penger inn i statskassen. Eller mener du at vi skal spandere på dem et studie som de skal bruke i hjemlandet sitt? 

Russere er et hardtarbeidende folkeslag. Norge taper absolutt ingenting på å la dem bli værende her i landet. 

Anonymkode: 55508...84c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare bra at de blir igjen i Norge etter å ha studert her? De jobber og betaler skatt og sørger for at det kommer penger inn i statskassen. Eller mener du at vi skal spandere på dem et studie som de skal bruke i hjemlandet sitt? 

Russere er et hardtarbeidende folkeslag. Norge taper absolutt ingenting på å la dem bli værende her i landet. 

Anonymkode: 55508...84c

Jeg har ofte blitt imponert over russeres evne til å lære seg norsk på rekordtid osv. Denne tråden handler imidlertid om hvorvidt østeuropeiske kvinner generelt er vakrere enn norske. Og da påpekte jeg at det gjerne er de vakreste som enten kommer hit som postordrebrud (eller eventuelt finner seg norsk mann på annet vis.)

Anonymkode: d4a93...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper de kom hit med en plan om å bli værende også etter studiene 🙂 Hvilket også gjerne krever en norsk mann.   Og hvorfor bor forresten disse parene i Norge, og ikke i Russland?

Anonymkode: d4a93...363

Min mann klarte ikke å lære språket, jeg klarte det på seks måneder. Han har hele familien her, masse venner, jeg har ingen der jeg kommer fra. 

Anonymkode: d3d61...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ofte blitt imponert over russeres evne til å lære seg norsk på rekordtid osv. Denne tråden handler imidlertid om hvorvidt østeuropeiske kvinner generelt er vakrere enn norske. Og da påpekte jeg at det gjerne er de vakreste som enten kommer hit som postordrebrud (eller eventuelt finner seg norsk mann på annet vis.)

Anonymkode: d4a93...363

Nope. Jeg er eksepsjonelt stygg. Ingen i mitt hjemland ville ha meg. En norsk mann ville. 

Anonymkode: d3d61...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, liker ikke slaviske trekk.  Liker bedre runde ansikter. 

Anonymkode: 07320...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har personlig aldri følt meg truet av de. Er fornøyd med meg selv. Men så har jeg kanskje mer typisk trashy østeuropeisk stil? Litt tøff oppførsel også, selv om jeg er snill. Syns mange norske kvinner er ganske kjedelige og alt for ordentlige.

Anonymkode: ba732...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...