Gå til innhold

Alle gode ting er visst 6…


Lorieen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whooo! JA! Det var en stor forskjell fra forrige syklus, hurra! Kjempebra at EL skjønte at den måtte normalisere seg igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14

Maksimal fertilitet på monitor i dag også. Tempen har allerede begynt å stige litt, så nå er jeg spent på tempen de neste to dagene! Jeg er ganske sikker på at EL er i dag. Fikk lagt inn rikelig med aksjer både i går ettermiddag og i natt i hvert fall. Blir sikkert en runde i dag også, og i morgen for sikkerhets skyld. Denne syklusen har jeg en god følelse. Kroppen kjennes ut som den er i balanse, og EL til normal tid er vel den beste bekreftelsen jeg kan få på akkurat det! 

 

67CC9F06-8BD2-4108-A7B4-619B9C868388.jpeg

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser kjempebra ut Lorieen!! Åå nå håper jeg for deg altså..! Kjenner det ekstra for oss der tiden renner ut... Håper den sitter nå! 🤞

(skal det ikke stå P på monitoren i charten på i går?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Dette ser kjempebra ut Lorieen!! Åå nå håper jeg for deg altså..! Kjenner det ekstra for oss der tiden renner ut... Håper den sitter nå! 🤞

(skal det ikke stå P på monitoren i charten på i går?)

Jo! Det skal det! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (1 time siden):

Om jeg lar monitor bestemme, setter FF EL i dag. ☺️ 

Det blir interessant å se i dagene fremover om tempen er enig i det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16 - 1/2/3 DPO

Jeg er ikke helt enig med FF sin EL-dato. Håper den flytter seg etterhvert! NC har satt foreløpig EL på cd 15, og det tror jeg mer på mtp både monitor og temperatur. Har startet på Lutinus i dag, men har egentlig ingen tro på graviditet denne syklusen. 😥 Grunnen til det er at jeg på alle tidligere gravid-charter har hatt et kraftig temphopp på MINIMUM 0,5 grader fra eggløsningsdagen og til 1 dpo. De gangene jeg har hatt treig stigning (som nå) har jeg ikke vært gravid. Så jeg regner med mensen kommer rundt 4/5 april. Da skal jeg på Spiren og ta blodprøver på cd 2 eller 3, og så har jeg time til gyn 16. april for å få Letrozol og Ovitrelle. 

F8B3DFCF-559A-4BE5-895F-7E7BF8313B8A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18 - 4 dpo

Lutinus er noe klin! Men tempen er fin og jeg har akkurat nå en ganske god følelse. Rett etter EL tenkte jeg at det sikkert ikke har klaffet, men etter å ha studert ørten gravidcharter i FF-appen, har jeg kommet fram til at det er fullt mulig at jeg blir gravid likevel selv om tempen steg litt sakte rett etter EL. Det er uansett for tidlig å si noe som helst ennå!  Jeg skal prøve å vente med å teste til påskeaften, da er jeg 10 dpo. Men det spørs om jeg klarer å holde meg så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21 - 7 dpo

Nå går dagene saaaakte mot testing. Denne lutealfasen prøver jeg babyklister (fructus femina) for første gang. Har fortsatt ikke veldig tro på at jeg er gravid, men her skal ingenting være uprøvd. 🤣

Jeg var så glad da jeg ble gravid allerede i pp2 denne gangen, men det endte i MA. Jeg hadde som mål å ha max to år mellom fjerdemann og femtemann, men nå ser det ikke ut som det blir sånn. Får vel bare justere mine egne forventninger! I august blir minsten 20 mnd og skal begynne i barnehagen. Hadde et ønske om to tette slik som mellom barn nummer 2 og 3, men det viktigste er jo faktisk at vi FÅR en femtemann. Det er ingen selvfølge å bli lett gravid i min alder (38,5) selv om jeg har blitt det da jeg var yngre. 
 

5815D212-9AE8-47FC-8EFE-1C2BCD4BD4ED.png

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh prøver du babyklister ja! Spennende! Ble gravid første gang jeg forsøkte det, så jeg har troen på deg 😊

Og tenk at vi begge ble gravide i pp2 etter sistemann her nå, men så ble det MA :( Hva er det slags hån fra naturens side!? Hadde vært myye bedre å slippe å bli gravid da når det uansett ble utfallet, syns jeg. Utrolig irriterende. Håper vi får det vi ønsker oss snart! Til høsten begynner min yngste på skolen, og jeg syns det er ufattelig rart å tenke på at jeg ikke skal ha et barn i barnehagen lenger 😳 Det har jeg ikke opplevd siden jeg ble mor for maange år siden (med unntak av ett år, men det året hadde jeg en nyfødt da, så visste nytt barnehageår ventet rundt hjørnet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 22 - 8 dpo

Nå er det seeeeeeigt altså! Vil teste. Vil vite. Er så spent. Tempen gjorde et oppsving i dag som gjør meg optimistisk. Men jeg er selvfølgelig tom for billigstrimler og kan bare teste med monitor, og de testene er så dyre at jeg må prøve å holde meg lengst mulig før jeg tester. Sukk. 

7561D60D-690D-4010-AFC1-3EB52F5ACA54.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant to billigstrimler i toalettmappa mi og klarte ikke vente. KAN det være...?

06B6FAE1-257D-4358-B983-E884CE68E984.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 dpo

Da er det faktisk ingen tvil - jeg har en spire i magen! 😍

Test fra i går øverst og i dag nederst! Tydelig stigning! 

I morgen regner jeg monitor slår ut også - og så skal jeg kjøpe en CB digital. 

C1229C23-D619-4C27-9559-28E32831C704.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...