Lorieen Skrevet 30. november 2023 Forfatter #401 Del Skrevet 30. november 2023 37+0 Siste vekstkontroll-UL på sykehuset seinere i dag. Formen er grei, men jeg håper jeg slipper å gå helt til jul. Han kan gjerne komme om ei uke eller to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2023 #402 Del Skrevet 30. november 2023 Gratulerer med å være innenfor termin! Blir kjempespennende å se om dette blir en advents- eller julebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #403 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Estimert til ca 3100 g på UL. Ligger fint innstilt med hodet ned i bekkenet, godt med fostervann og aktiv. Jeg er dermed offisielt klarert for min tredje hjemmefødsel, så nå er det bare å vente… Neste kontroll hos jordmor er 11. desember. Skal benytte ventetida til litt adventspynting og baking med ungene. Endret 1. desember 2023 av Lorieen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #404 Del Skrevet 7. desember 2023 38+0 Jeg er lei, jeg er diger, jeg vil føde. Vonde kynnere, ekstremt nedpress. Babyen ligger laaaaangt nede og det kjennes ut som jeg sitter på hodet hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #405 Del Skrevet 27. desember 2023 Da har jeg født, to dager over termin ble det denne gangen. Natt til 2. juledag kom han. Min tredje hjemmefødsel i vann, alt gikk fint. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. desember 2023 #406 Del Skrevet 28. desember 2023 Gratulerer så mye Lorieen! Håper alt går bra med dere alle og at dere koser dere med romjulsbabyen 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå