Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg tør å ringe han da han sikkert hater meg. Jeg vil heller ikke mase på han hvis han vil ha fred fra meg. Jeg er redd for å mase og ødelegge enda mer, jeg kunne bare ønske jeg hadde masse penger å kunne gi han 300 000 med en gang for det jeg gjorde. 

Anonymkode: a7361...267

Hvis han vil ha fred fra deg når du ringer, vil han enten legge på eller ikke ta telefonen. Du må ta det opp med han for å vise at du VIL gjøre opp for deg på et vis. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ødla sidespeilet til faren min sin bil for noen år siden, jeg fikk panikk og tenkte jeg var død når jeg kom hjem. Heldigvis var dette bare et spil så det var ikke noe stor greie, men jeg ringte faren min og forklarte saken, det første spørsmålet jeg fikk var om jeg var okey siden jeg krasjet i en annen bil. 

Jeg hadde ikke så mye penger på den tiden så jeg sa jeg skulle betale summen det kostet. Jeg lærte leksa. Det suger, den følelsen jeg hadde var milt sakt jævlig. 

Jeg fikk panikkanfall når jeg møtte biler så forhåpentligvis får ikke du noe slikt av dette. Håper det løser seg for deg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle vel sakt ifra men jeg tørr ikke fikk lånt den til imorgen så regner med han ringer med ila morgendagen. Håper du er her å ser denne posten så kan du ringe meg for jeg tør ikke ringe deg, jeg er veldig lei for det, unnskyld 😭

Jeg må ta forbrukslån for jeg eier ikke penger har heller ikke jobb pr dags dato, så jeg blir nok gjeldsslave for resten av livet

Jeg synes faktisk synd på deg, i motsetning til alle andre. Du vraket vel ikke bilen med vilje vel!!!!!? Og nå må du kanskje ta forbrukslån og. Du er bare ung og uerfaren. Men snill og omtenksom. Hilsen dame 50 år.

Anonymkode: ab8f5...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk synd på deg, i motsetning til alle andre. Du vraket vel ikke bilen med vilje vel!!!!!? Og nå må du kanskje ta forbrukslån og. Du er bare ung og uerfaren. Men snill og omtenksom. Hilsen dame 50 år.

Anonymkode: ab8f5...af8

Vel, når du låner en bil og sladder med den, altså leker seg med bilen, så er det ikke direkte uflaks? 

Er enig i at han er dum og uerfaren, men da gjør man faktisk ikke sånn med andres biler. Er ikke synd PÅ ham, er synd FOR ham. 

Hilsen dame, 50 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er også redd for å miste lappen etter dette, jeg har kun hatt lappen i litt over et halvt år. 

Jeg er også blakk som ei lus, jeg klarer å vrake min bil for to uker siden, men den bilen var verdiløs mens denne bilen har en verdi på et par tre hundre tusen. 

Dette var drømmebilen til søskenbarnet mitt som han kjøpte i fjor høst, så han har ikke hatt bilen så mye mer enn et år. 

Jeg vil såklart betale for meg, men jeg kan ikke

TS...

JEG Vil Deg Vel... Jeg er en mann på 51 år. Jeg har trolig mer erfaring enn de fleste på Situasjoner som dette, -hør på meg nå... 

Hvor lenge har du hatt lappen, ...prøvetid ja \ nei ...

JEG Tror ikke du mister Lappen, men er jo ikke jeg som bestemmer det.

Du har gjort 2-3 Smarte ting. Sakt fra til eier av bil, -neste gang må du gjøre det umiddelbart.

Du har snakket med Politiet. Gjør det Mye før, neste gang,

-og ikke tenk på å røre alkohol etter trafikk-hendelser, før Politiet sier det er greit. 

Regner med att du var ederu og nykter, Så du kan pisse + gi rein blodprøve...

DET Over, -er detaljer... DET VIKTIGE ER ATT INGEN ER Skadet, -eller drept 

Greit, ikke din beste dag, ... men det er en Bil, -blekk som er Krølla, lakk, plast ...

Dyrt høres det ut. MEN...

DET Er IKKE Blod og Begravelse...

Detta Går over.

PS. Det er ikke NOE Som heter... En JOBB JEG IKKE HAR LYST PÅ \ IKKE PASSER...

Edit. Ser du har prøvetid, -har ingen betydning, -da det er som det er. 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

TS...

JEG Vil Deg Vel... Jeg er en mann på 51 år. Jeg har trolig mer erfaring enn de fleste på Situasjoner som dette, -hør på meg nå... 

FJÆRN DEN LINJA OM ¨Jeg ville Sladde¨ i din første påst, i denne tråden, det kan du Spare mye på...

Hvor lenge har du hatt lappen, ...prøvetid ja \ nei ...

JEG Tror ikke du mister Lappen, men er jo ikke jeg som bestemmer det.

Du har gjort 2-3 Smarte ting. Sakt fra til eier av bil, -neste gang må du gjøre det umiddelbart.

Du har snakket med Politiet. Gjør det Mye før, neste gang,

-og ikke tenk på å røre alkohol etter trafikk-hendelser, før Politiet sier det er greit. 

Regner med att du var ederu og nykter, Så du kan pisse + gi rein blodprøve...

DET Over, -er detaljer... DET VIKTIGE ER ATT INGEN ER Skadet, -eller drept 

Greit, ikke din beste dag, ... men det er en Bil, -blekk som er Krølla, lakk, plast ...

Dyrt høres det ut. MEN...

DET Er IKKE Blod og Begravelse...

Detta Går over.

PS. Det er ikke NOE Som heter... En JOBB JEG IKKE HAR LYST PÅ \ IKKE PASSER...

a.

DU har morsommere \ ARTIGE måter å skrive På. 

p.

Anonymkode: 5e315...639

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt innkaldt til forklaring hos politiet imorgen, jeg gruer meg. Hva kan skje der, kan jeg få straff imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt innkaldt til forklaring hos politiet imorgen, jeg gruer meg. Hva kan skje der, kan jeg få straff imorgen?

Du får spørsmål rundt hva som skjedde og hvorfor du ikke meldte det inn med en gang. Så får du nok spørsmål om du er villig til å motta et forelegg. Kan også hende førerkortet blir beslaglagt.

Anonymkode: a7b0e...ead

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp å si at du sladdet. Forklar at det rett og slett var glatt.

Anonymkode: 3039a...28c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket mer med fetteren din? 

Anonymkode: 0cd2a...5e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så får han håpe at det ikke sitter noen fra det lokale kontoret hans og leser denne tråden. For det er det om hans lokalkontor er her jeg bor 😉

Anonymkode: 33e97...ac7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå varer ærlighet lengst, så hvorfor lyve for politiet når en har oppført seg som en dust i utgangspunktet?

Anonymkode: ce135...09b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭

Hva har skjedd nå?

Anonymkode: 19df8...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søskenbarnet mitt ringte meg etter jobb og var veldig sinna i telefonen, vi hadde blitt enige om at jeg skulle ringe han igår etter jeg hadde våknet utpå dagen men det husker jeg ikke så han er sinna for dette også nå. Han har snakket med forsikringen sin og skrev selv skademelding igår uten at jeg hjalp han med det og han har sakt at han lånte bilen til meg men at jeg var uheldig. 

Jeg er så lei meg for at jeg ikke husket hva vi ble enige om å at jeg skulle ringe han etter jeg voknet, jeg trodde han ikke ville jeg skulle mase på han og at han skulle ta kontakt med meg om han ville noe. Han er sinna på meg nå, hvordan skal jeg gjøre det godt igjen? Jeg mister helt gleden av livet og vil bare grave meg ned å bli ferdig med det. Han er ekstra sinna for at jeg ikke ringte jeg beklaget men hjalp ikke noe. Jeg beroliget han med at jeg skal betale alt men han ble nesten bare mer sur da vet ikke hvorfor. 

Klarte ikke skrive ista derfor jeg bare gråt. Jeg spurte om han kunne bli med til politiet men det nektet han. Han skulle ikke dit hvis ikke politiet selv tilkalte han noe de ikke har gjort. 

Jeg er redd for imorgen og hva som skjer videre med bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ts da. Du har jo valgt dette selv. Du har valgt å ikke følge noen av rådene her og heller benytte deg av strutsemetoden. Hva forventet du egentlig? 

Anonymkode: a7b0e...ead

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo dette vi prøvde å fortelle deg TS... At du burde ringt han igår. Og hvorfor skal han være med deg til politiet? Det var DU som kjørte, han var ikke en gang med.

Dette ordner seg! Slapp helt av nå. Du forstår vel at han er sint? Det må han få lov til å være, men det går over. Om en stund så ler dere av hele hendelsen :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei meg for at jeg ikke husket hva vi ble enige om å at jeg skulle ringe han etter jeg voknet, jeg trodde han ikke ville jeg skulle mase på han og at han skulle ta kontakt med meg om han ville noe. Han er sinna på meg nå, hvordan skal jeg gjøre det godt igjen? Jeg mister helt gleden av livet og vil bare grave meg ned å bli ferdig med det. Han er ekstra sinna for at jeg ikke ringte jeg beklaget men hjalp ikke noe. Jeg beroliget han med at jeg skal betale alt men han ble nesten bare mer sur da vet ikke hvorfor. 

Du sørger for å avtale en plan med søskenbarnet ditt og hold deg oppdatert på forsikringssaken! Dra bort til han og snakk skikkelig med han.

Og kutt ut den krisemaksimeringen. Du lager scenarioer i hodet ditt som ikke har rot i virkeligheten din. Lær deg avspenningsteknikker! Google it!

Anonymkode: 0d7ff...080

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...