Gå til innhold

Større Bryster uten operasjon?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Da jeg var til konsultasjon før en brystopperasjon forklarte kirurgen meg grundig om silikon.

For det første må disse implantatene byttes, helst hvert 10.år. Hver gang han byttet slike proteser visste han aldri hvordan de kom til å se ut. Noen ganger var de som nye, andre ganger helt på bristepunktet.

Ulempen med saltvannsproteser er at de er kapslet inn i silikon, så man får silikon i kroppen uansett hva man velger.

Eneste han kunne anbefale implantater til var til dem som virkelig trenger det, og da mente han damer som har fått fjernet et bryst etter kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest laneshady

Jeg lovet å gi en tilbakemelding på om Breast Gain plus virket på meg eller ikke, og her er kommer den:

De to første månedene skjedde det ikke mye, men mot slutten av den tredje måneden begynte de å virke. Det var ikke store endringer å snakke om til å begynne med, men etter hvert ble jeg fornøyd med størrelsen. Etter 4 måneder har jeg fått en større og fastere byste som jeg kan leve med. Utsendemessing kunne nok sikkert resultatet blitt noe bedre med implantater, men nå er jeg sjeleglad for at jeg prøvde Breast Gain plus først! Jeg anbefaler alle å ta disse tabelettene FØR man bestemmer seg for å investere i dyre implantater. Jeg tør ikke å gå god for at det vil virke på alle som prøver, men klart verd et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet å gi en tilbakemelding på om Breast Gain plus virket på meg eller ikke, og her er kommer den:

De to første månedene skjedde det ikke mye, men mot slutten av den tredje måneden begynte de å virke. Det var ikke store endringer å snakke om til å begynne med, men etter hvert ble jeg fornøyd med størrelsen. Etter 4 måneder har jeg fått en større og fastere byste som jeg kan leve med. Utsendemessing kunne nok sikkert resultatet blitt noe bedre med implantater, men nå er jeg sjeleglad for at jeg prøvde Breast Gain plus først! Jeg anbefaler alle å ta disse tabelettene FØR man bestemmer seg for å investere i dyre implantater. Jeg tør ikke å gå god for at det vil virke på alle som prøver, men klart verd et forsøk!

Jeg gikk også på Breast Gain. Etter 3 mnd så sluttet jeg da jeg ikke oppdaget noen forandringer. Var du flink til å ikke drikke kaffe og brus? Det var nemlig ikke jeg, og det kan redusere virkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke rart om noen får større pupper av å dytte i seg piller? Noen får jo større av p-piller feks. Hva som er i puppe piller aner jeg ikke, men skal ikke se bort ifra at det er noen hormoner.

Er det disse pillene som også krever at man drikker et par-tre liter vann om dagen? Er man i utgangspunktet ikke flink til å få i seg nok væske, vil nemlig det også føre til at brystene virker større og fastere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer på om du har "gått opp" på andre steder enn brystet? Eks lår og rumpe?

Til dere som har prøvd den, har noen av dere snakka med legen deres før dere tok pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet det i frakt å kjøpe disse pillene vis ephema.no? Synes porto på 35 dollar var mye jeg! Er det andre plasser som selger produktene billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om du har "gått opp" på andre steder enn brystet? Eks lår og rumpe?

Til dere som har prøvd den, har noen av dere snakka med legen deres før dere tok pillene?

Jeg gikk hverken opp i brystene eller andre steder. Så produktet virket ikke på meg. Jeg snakket ikke med legen min før jeg prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest marris75-ikke pålogget

Ser at de har sluttet å selge de til Norge. Lurer på hvorfor? De virket ikke på meg alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...