Gå til innhold

Større Bryster uten operasjon?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg tror du tok poenget mitt, marris75 tok det i allefall. Jeg har som du, ingen sikker statistikk over hvor mange dette faktisk har virket på. Det som er sikkert er at marris75 og de andre som har planer om å prøve dette før de putter silikon i brystene, får faset ut en mulighet som koster kr 20-30000 mindre. Enten er de en av de det virker på, eller så er de det ikke. De har uansett gitt seg selv muligheten til å spare seg for masse penger og ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du tok poenget mitt' date=' marris75 tok det i allefall. Jeg har som du, ingen sikker statistikk over hvor mange dette faktisk har virket på. Det som er sikkert er at marris75 og de andre som har planer om å prøve dette før de putter silikon i brystene, får faset ut en mulighet som koster kr 20-30000 mindre. Enten er de en av de det virker på, eller så er de det ikke. De har uansett gitt seg selv muligheten til å spare seg for masse penger og ubehag.[/quote']

Er du forhandler?

Jeg har lest om de positive virkningene av soya opp og i mente mange ganger. Industrien som står bak produksjon og videreforedling av soya og soyaprodukter er en av verdens mektigste. Jeg synes det lukter propaganda av mye av de angivelige objektive artiklene som er skrevet om soya. Når du kjenner så godt til alle de gode virkningene av soya, har du ikke har fått med deg mulige uønskete effekter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare stor motstander av kosmetisk kirurgi og silikon implantering. Derfor slår jeg her et slag for alternative muligheter som det i denne diskusjonen er sagt av flere, faktisk har virket på dem. Jeg går ut i fra at hvis de opplevde bivirkninger når de inntok tablettene, så hadde vi fått høre det? Du har gjerne også en annen forklaring, en det resten av verden har, på hvorfor brystkreft er dokumentert mindre utbredt i de land der soya er i dagligkosten? Alt er farlig, men det viste du nok sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' bare stor motstander av kosmetisk kirurgi og silikon implantering. Derfor slår jeg her et slag for alternative muligheter som det i denne diskusjonen er sagt av flere, faktisk har virket på dem. Jeg går ut i fra at hvis de opplevde bivirkninger når de inntok tablettene, så hadde vi fått høre det? Du har gjerne også en annen forklaring, en det resten av verden har, på hvorfor brystkreft er dokumentert mindre utbredt i de land der soya er i dagligkosten? Alt er farlig, men det viste du nok sikkert.[/quote']

Potent nok til å gi virkning = potent nok til å gi uønskete effekter også, les bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Potent nok til å gi virkning = potent nok til å gi uønskete effekter også, les bivirkning.

Slik jeg forstår deg, så må du være en motstander av alt alternativt. Kanskje arbeider du på en klinikk som utfører kosmetisk kirurgi!!??

Dersom du mener at alle produkter som finnes, er farlig, må du være på grensen til nevrotisk. Det er riktig at alt teoretisk kan ha bivitkninger, men når det gjelder urter og naturpreparater, er disse minimale(om man ser bort fra rene allergier. Soye er blitt en het potet i denne debatten, og det er vel publisert så vidt jeg vet over 1000 studier på den Og de viser hvor god effekt man kan ha av produktet, og jeg har ikke funnet ut noen særlig med bivirkninger( jeg har sudert soyaprodukter ganske lenge, mtp mine studier). Min interesse har i utgangspunktet med kreftfaren å gjøre. Jeg tror likevel at dersom valget for meg som kvinne var mellom østrogen og soya, hadde jeg valgt soya 10000 ganger, før kjemisk østrogen. Dette til både brystforstørring og mot overgangsalder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marris75 ikke pålogget

Da har jeg mottatt mine Breast Gain piller. Så da får vi se om 1 - 2 mnd om man merker noe i det hele tatt :) Skal slutte med kaffe og brus for å se om det virker. Så da blir jeg jo litt sunnere med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det må da være løsningen for mange som har a og b cup. Bare de ikke legger på seg på rumpe og lår også. Det liker ikke vi menn.

Store rumper er DIGG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hydra

:Nikke: Jeg fikk større bryster av mine p-piller.

Her har vi enda et eksempel på at det virker!! Merkelig dette med fordommene til folk som fornekter virkning på noe de selv ikke har prøvd en gang. De burde skamme seg… og begynne å høre på de som faktisk har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi enda et eksempel på at det virker!! Merkelig dette med fordommene til folk som fornekter virkning på noe de selv ikke har prøvd en gang. De burde skamme seg… og begynne å høre på de som faktisk har prøvd!

P-piller inneholder jo kvinnelige hormoner i kjente mengder, så det er jo ikke så rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest marris75 ikke pålogget

Har nå tatt pillene i 2 uker, og de har nok ikke vokst noe :ler: Men de sier at det skal ta 4 - 6 uker før noe skjer. Venter fortsatt i spenning :o Tror egentlig ikke at noe kommer til å skje, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg gikk ikke opp i bryststørrelse, men jeg la på meg flere kilo på rumpa. Så jeg vil ikke anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Flere her snakker så godt om de pillene, men det er ingen som sier om hvor lenge du må gå på pillene?

Blir brystene "mindre" igjen når man slutter med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marris75 ikke pålogget

I følge leverandøren av Breast Gain så trenger man ikke å gå på pillene etter at man er fornøyd med str. Men de anbefaler å ta en 1 - 2 ukers kur innimellom for å være sikker på at str holder seg. Men først må de virke!!! Har ikke virket på meg enda.

Venter fortsatt i spenning. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Twiggi

Jeg har sjekket litt rundt, og det stemmer at det er dyrere for 1 pk. Men 4 pk. er billigere på den norske nettsiden, og det er vel den som er mest interessant i og med at det tar noen måneder før det gir resultat. Jeg føler meg også litt tryggere med å handle på en norsk nettside. Men.. takk for tippset. Ellers...er det noen som har prøvd dette middelet?

Det kommer også frakt kostnad i tillegg, hvis du kjøper fra de utenlandske nettbutikkene. Den Norske har gratis frakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marris75 ikke pålogget

Til dere som faktisk har hatt virkning av pillene: Når begynte dere å merke at noe skjedde??? Drakk dere kaffe, te etc under kuren? Har selv gått på pillene i 4 uker nå, og merker ingenting! Ikke det at jeg tror at noe kommer til å skje eller, men man håper jo :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...