Gå til innhold

Større Bryster uten operasjon?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I følge leverandøren av Breast Gain så trenger man ikke å gå på pillene etter at man er fornøyd med str.

Aldri i verden om man kan ta piller for å øke bryststørrelsen eks fra str A til E. Hvem ville tatt operasjoner, om dette var mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marris75 ikke pålogget

Aldri i verden om man kan ta piller for å øke bryststørrelsen eks fra str A til E. Hvem ville tatt operasjoner, om dette var mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er at de skriver om hva som er i tablettene, men hva er det som gjør at brystene, som det eneste på kroppen, skal bli større?

og at de blir større og faster, dere som har opplevd det, hva er det pillene gjør som gir denne effekten?

jeg er skeptiker, tror i utgangspunktet ikke på at man kan knaske piller for å få større pupper, men hadde vært greit å vite hva disse pillene skal gjøre som gjør at puppene vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om man kan ta piller for å øke bryststørrelsen eks fra str A til E. Hvem ville tatt operasjoner' date=' om dette var mulig?[/quote']

Det er det vel ingen som har sagt eller??!

Jo, du (?) skrev at man sluttet å ta dem når man var fornøyd. Om jeg er A og ønsker en E, er det mao liiiten sjanse for at man noensinne vil bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mill21

Jeg så et tips om å legge på deg fordi puppene blir større...jeg var ganske tynn før, (er normal enda men lagt endel på meg) så sa alle jeg var så tynn,så jeg spise å la på meg å fikk større pupper å syntes d var kjempe bra, nå angrer jeg masse å vil heller ned i vekt igjen å ha mindre pupper...!!! myyye heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twainy
en ting er at de skriver om hva som er i tablettene, men hva er det som gjør at brystene, som det eneste på kroppen, skal bli større?

og at de blir større og faster, dere som har opplevd det, hva er det pillene gjør som gir denne effekten?

jeg er skeptiker, tror i utgangspunktet ikke på at man kan knaske piller for å få større pupper, men hadde vært greit å vite hva disse pillene skal gjøre som gjør at puppene vokser.

Brystdannelsen starter i puberteten og er blant annet regulert av balansen mellom spesifikke hormoner. Ved å bruke phyto -østrogener vil man kunne stimulere hormonbalansen, og dermed finne balansen mellom stoffene som styrer brystdannelsen. Når man får rett balanse, kan det, som i puberteten, dannes brystvev, samt at formen og fastheten kan forbedres.

Grunnen til at det florerer skepsis til slike piller, er jo fordi det ikke virker på absolutt alle. Hadde de virket på 100% av alle som prøvde, ville ingen vært skeptisk til dem heller. De aller fleste som tar slike piller vil ha glede av det. De nevnte pillene er langt i fra de eneste som produseres. Det finnes hundrevis av forskjellige produsenter, og mangen av disse vil fungere på de fleste. Breast Gain Plus som er nevnt her, er generelt omtalt på nettet til å være blant de beste på markedet. Hadde det ikke vært for at jeg er rimelig fornøyd med mine bryster, ville jeg uten tvil brukt piller av denne typen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twiggi

Til alle som har Bestilt dette produktet:

Har dere betalt noe ekstra avgift da dere mottok pakken?

Jeg fikk beskjed om at det koster kr. 60,- for tollavigft .

Kjønner ikke dette når det står på nettet at det er gratis levert på døren, ingen kostnader.

Takker for tilbakemelding fra dere brukere. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxi Max
Til alle som har Bestilt dette produktet:

Har dere betalt noe ekstra avgift da dere mottok pakken?

Jeg fikk beskjed om at det koster kr. 60,- for tollavigft .

Kjønner ikke dette når det står på nettet at det er gratis levert på døren, ingen kostnader.

Takker for tilbakemelding fra dere brukere. :veldigsur:

Det måtte jeg også, dårlig opplegg...Også er de treige til å levere pakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min viste meg en reklame for Natural Push-up for ett par år siden. Og siden jeg har små, bestilte jeg prodeuktet. Etter 2 dager begynte brystene mine å bli ØMME! Har aldri opplevd dem så ømme før. Det funket for meg. Men ett eller annet gikk galt. Det var en periode på 2-3 uker jeg bare tok 2 og 3 piller. Om jeg hsker rett, var det 5 piler jeg skulle ta daglig. En dag så forsvant de :veldigsur: Og nå er de like små som de alltid har vært. Det koster ca 750 kroner i måneden. Og jeg fikk veldig uregelmessig mens av dem. Det var det eneste negative å si om de pillene. Om du vurderer å ta dem, må du være nøye med å ta alle pillene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til det første spm.

Saltvann og silikon er like "risikofyllte"...Så et "Når pupper sprekker" på TVNorge dokumentar, og der var det en som hadde saltvannsimplant. Hun døde nesten da de begynte å lekke. Silikon har det vært mer blest om, men alt i alt; De er begge farlige, kan spre seg og forgifte kroppen. Du kan få stygge arr på brystene, miste brystene eller i verst fall; Bøte med livet....

Når det kommer til piller; Å si at det ikke funker blir for dumt; En må da ha prøvd det selv før en brøler ut RAMASKRIK!

Jeg har personlig ikke prøvd dem selv, men går på P-pillen. Jeg fikk INGEN bivirkninger, la ikke på meg etc. Men en venninne igjen gikk på 17kg. EN annen MISTET vekt, mens andre fikk større pupper. Alle blir påvirket forskjellige.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blizzy
Til alle som har Bestilt dette produktet:

Har dere betalt noe ekstra avgift da dere mottok pakken?

Jeg fikk beskjed om at det koster kr. 60,- for tollavigft .

Kjønner ikke dette når det står på nettet at det er gratis levert på døren, ingen kostnader.

Takker for tilbakemelding fra dere brukere. :veldigsur:

Jeg også fikk det, men i følge Ephema var det ikke vanlig at det kom tollavgift på forsendelsene deres. Så de ba meg sende konto nr og KID nr på regningen fra fortollingen. De skulle betale den for meg. Fornøyd med den servicen!! :) Jeg fikk mine etter en uke, synes ikke det er så ille lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marris75 ikke pålogget

Jeg har ikke betalt toll for mine piller. Fikk vel pillene etter ca 1 uke. Har nå gått på de i 6 uker, og merker fortsatt ingen forandring. Er det noen her som merker noe??? Hva med kaffe og brus? Drikker dere det? Jeg drikker fortsatt noe kaffe og brus, og de sier at det kan gjøre at effekten ikke er like stor. Men jeg vet ikke om jeg tror på pillene i det hele tatt. Iallefall ikke på meg. Men jeg prøver litt til. Gir meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marris75.

Pillene har ikke virket på meg. Har nå tatt pillene i ca 7 uker, så nå har jeg mistet troen. Trodde vel egentlig ikke på det i utgangspunktet, men måtte liksom prøve. Det positive som kom ut av dette er at jeg avbestilte operasjon. Skulle egentlig lagt inn silikon i oktober, men har nå bestemt meg for å ikke gjennomføre det alikevel. Pupper er ikke alt. (Selv om jeg gjerne ville hatt :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til det første spm.

Saltvann og silikon er like "risikofyllte"...Så et "Når pupper sprekker" på TVNorge dokumentar, og der var det en som hadde saltvannsimplant. Hun døde nesten da de begynte å lekke. Silikon har det vært mer blest om, men alt i alt; De er begge farlige, kan spre seg og forgifte kroppen. Du kan få stygge arr på brystene, miste brystene eller i verst fall; Bøte med livet....quote]

Sorry, men jeg må bare :hoho::hoho::hoho::hoho:

Dette blir for dumt....

http://www.justbreastimplants.com/implants...one_studies.htm

Kanskje du burde lese litt om implantater før du kommer med slike bastante uttalelser og påstander.

De kvinnene på "Når puppene sprekker" hadde ikke gjort nok research før de la seg under kniven. Hadde de lest om mulige risikoer og komplikasjoner, og symptomene på disse så hadde de oppdaget at noe var galt. Da kunne de fått behandling ganske raskt, og blitt friske før det gikk så langt. Infeksjoner kan oppstå i alle sår, uansett hvilken operasjon man tar. Det er et kjent faktum. Man må derfor ha kunnskap om symptomene FØR man velger å operere seg slik at man kan ta kontakt med lege og få antibiotika.

Hun som "plutselig oppdaget" at hun hadde et 2cm stort sår i snittet må jo ha vært blind. Ingen våkner opp en dag med et så stort sår. Dette har skjedd gradvis, men det kan virke som om hun ikke har vært oppmerksom nok og fulgt med utviklingen. At hun ikke har kjent smerte er godt mulig, for man blir ganske nummen, og noen kan bli helt følelsesløse etter et snitt i brystfolden. Men Come on....

Hun med saltvannsimplantater ble syk, ja. Men det er ingenting som tyder på at det er implantatene som gjorde henne syk. Sykdommen kan ha ligget latent i kroppen hennes hele livet. Flere studier viser at implantatene ikke kan påvises å gjøre noen syke.

Jeg har drevet flere år med research på dette området så jeg vet hva jeg snakker om.

Jeg synes det er positivt at dette programmet ble vist. kanskje det hjelper kvinner til å forstå at man må tilegne seg kunnskap om emnet før man velger å la seg operere. Kvinner er generelt dårlige på dette i Norge. I USA er research mye mer utbredt, men der er de jo også kommet mye leger og har mye mer kunnskap om emnet. Det er desverre ikke alle som føler seg like komfortable med engelsk, og det er ingen gode norske sider om implantater og alt rundt det. Jeg bruker mye av min fritid til å hjelpe og opplyse norske kvinner om dette emnet, for jeg ser at det er altfor lite informasjon på norsk. Hadde jeg kunnet lage hjemmesider/websider hadde norske kvinner hatt et sted å finne opplysninger på for lenge siden. Men så datakyndig er jeg desverre ikke....

TIL DERE SOM VURDERER IMPLANTATER:

Informasjonen man finner på kirurgers nettsteder i Norge er IKKE tilstrekkelig!!! IKKE stol på at du får nok informasjon der. De skriver bare 5% av alt du trenger å vite.

Dersom dere trenger hjelp til å oversette noe fra Engelsk til Norsk ang. implantater, eller trenger råd og vink. Send meg PM: Jeg hjelper gladelig til!

Hilsen CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verken saltvann eller silikon er farlig for kroppen. Saltvann blir absorbert av kroppen, og silikon flyter ikke slik at hvis det skulle oppstå en rift feks i forbindelse med en trafikkulykke, er det bare å bytte implantat.Silikon har alle i kroppen gjennom diverse matkilder og annet, og saltvann brukes bl.a. til å rense blodårene når man får intravenøst på sykehus.Babysmokker er laget av silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken saltvann eller silikon er farlig for kroppen. Saltvann blir absorbert av kroppen' date=' og silikon flyter ikke slik at hvis det skulle oppstå en rift feks i forbindelse med en trafikkulykke, er det bare å bytte implantat.Silikon har alle i kroppen gjennom diverse matkilder og annet, og saltvann brukes bl.a. til å rense blodårene når man får intravenøst på sykehus.Babysmokker er laget av silikon.[/quote']

kan ikke du fortelle det til alle som har fått varige skader av silikon? At det bare er psykosomatisk mener jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har fått skader enten fordi det var på 80-tidlig 90-tallet da det skjedde mange komplikasjoner, eller de har hatt en dårlig kirurg,eller de har vært noen dumme kuer som ikke har sett at de har fått feks en infeksjon. Selve silikonen er ufarlig.Hvis et silikonimplantat skulle få en rift, og i dag skjer det bare ved en meget stor påkjenning som feks en alvorlig trafikkulykke, vil ikke silikonen spre seg i kroppen fordi den er av gelekonsistens. Så så lenge det blir operert ut og byttet er det ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...