Gjest lillemy36 Skrevet 8. februar 2019 #81 Skrevet 8. februar 2019 Hvor er menna med fett på kroppen ? Liker bamsekropp med litt arbeidsmuskler best jeg 😍😍
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #82 Skrevet 8. februar 2019 På 5.2.2019 den 10.11, AnonymBruker skrev: De er jo VELDIG forskjellige? Kanskje de største motpolene av alle? Kanksje du tiltrekkes av at det er nettopp Bond, James Bond? Anonymkode: a931b...a8a akkurat som om menn liker forskjellige type kvinnekropper liker vi kvinner ofte forskjellige mannskropper. Den hårete slanke James Bond kroppen på båten er like sexy som kroppen til Ryan på siste bilde, de to er helt klart mine favoritter. Liker ikke sixpack eller altfor store muskler, siste bildet er på grensen av hva jeg synes er pent ifh armmuskler. Anonymkode: 15093...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #83 Skrevet 8. februar 2019 Min favoritt - smålubben med selvironi! Anonymkode: 157a6...77d 6
Thyra Skrevet 8. februar 2019 #84 Skrevet 8. februar 2019 På 5.2.2019 den 10.05, AnonymBruker skrev: Hei damer, Jeg er klar over at dette er subjektivt, men et av alternativene nedenfor må vel anses som mer optimalt enn de andre. Derfor, hvilken kropp liker du best og hvorfor? Dette er kjente menn så det er kanskje vanskelig å legge vekk fjeset/typen, men prøv... Jeg lurer liksom på hvor langt det er fordelaktig å ta treningen hvis man tenker på utseende og ikke prestasjoner... Anonymkode: a931b...a8a Sean Connery, for han hadde hår på brystet. Ellers synes jeg alle disse ser ganske like ut. Foretrekker personlig litt mer "vanlig" krooo. Ikke blodtrent, og det gjør ingenting med litt mage. En så veltrent mann bruker mye tid på trening, og er nok også ganske kroppsfiksert når det kommer til partner. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #85 Skrevet 8. februar 2019 På 5.2.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev: Aner dere hvor mye man må trene for å se ut som de fleste av motivene her? Ta Christian Bale f.eks, han er kjent for den massive treningen/slankingen/sultingen han har vært gjennom for å spille de ulike rollene han har spilt. De fleste av disse bildene er tatt etter skuespillerne har vært gjennom tunge treningsregimer med et team av trenere og ernæringseksperter. Ikke en gang de selv ser sånn ut når de ikke spiller inn film. Nei, takke meg til en normal kropp, som hverken er muskuløs eller overvektig. Skal godt gjøres å trene så mye med en vanlig jobb, og hvis de trener hver kveld så har de ikke tid til meg, og i hvert fall ikke barn og dyr. Anonymkode: 01652...abd Jepp, ikke synes jeg det er voldsomt tiltrekkende heller. Jeg vil helst ikke innrømme at jeg har preferanser (fordi jeg selv faller utenfor alles føler jeg ), men jeg må innrømme at jeg er veldig svak for menn som trener nok til at man ser «relativt greit trent ut» + kroppsfett/kroppstype som er litt sånn.....mannete? Ikke sexpack helst, men heller ikke STOR mage liksom. Samtidig; en av de mennene jeg har vært aller mest kåt på har en kroppstype som er veldig slank og lite typisk trent (trener ingenting styrke overhodet) - og jeg liker jo ikke ham fordi jeg er forelsket. Jeg vil bare ha sex. Så joda, jeg har en preferanse, men den varer i sånn 5 sekunder før andre ting blir viktige. Anonymkode: ad0e2...fd9 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. februar 2019 #86 Skrevet 8. februar 2019 7 timer siden, AmorFati skrev: Solid rygg på han her.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #87 Skrevet 8. februar 2019 Typisk MMA kropp er det diggeste. Det er gladiator kroppen, og ikke bygget for å løfte på jern i gymmet men til praktigst arbeid/strid. Bolegutter er uintressant men har du verdensmester belte i MMA, vet du at den kroppen kan brukes til noe i motsetning til de som kun pumper for å få store svulmende muskler. De kan ikke hjelpe deg i den virkelige verden. Anonymkode: a9560...123 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #88 Skrevet 8. februar 2019 Sean Connery, hvis jeg må velge. De andre er aaaltfor jålete og feminine for min smak. Synes utvalget var altfor snevert, du har jo ikke med hverken androgyne menn eller bamser, høye eller lave, kun et bittelite utvalg. Anonymkode: 7f6b6...c4e 5
-Missi- Skrevet 8. februar 2019 #89 Skrevet 8. februar 2019 Liker nok mer de rufsete typene enn de polerte som er vist frem i tråden. Er nok ikke så opptatt av kropp, mer helheten i mannen, blikk, øyne, sjarme og personlighet og en følelse av at her er det en Mann! 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #90 Skrevet 8. februar 2019 Sneipern og herr bokorm Anonymkode: 6d8ea...ba5 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. februar 2019 #91 Skrevet 8. februar 2019 Synes han øverste og han med boka er finest av disse. Liker ikke for mye synlige muskler.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #92 Skrevet 8. februar 2019 Alle utenom han gamle James bind fyren. Anonymkode: 163b9...64b
bopera Skrevet 9. februar 2019 #93 Skrevet 9. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle utenom han gamle James bind fyren. Anonymkode: 163b9...64b Ja, ingen liker gamle bind..! 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #95 Skrevet 9. februar 2019 På 5.2.2019 den 10.05, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a931b...a8a De tre, men mest øverste. Og nei, det har ingenting med hvem disse skuespillerne er, jeg takler ikke han nederste, ser kun på kroppen i denne sammenhengen. Den første er litt som dette: Naturlig trent Anonymkode: e6b41...787
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #97 Skrevet 9. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sean Connery, hvis jeg må velge. De andre er aaaltfor jålete og feminine for min smak. Synes utvalget var altfor snevert, du har jo ikke med hverken androgyne menn eller bamser, høye eller lave, kun et bittelite utvalg. Anonymkode: 7f6b6...c4e enig. Liker ikke barberte bryst på menn, jeg liker hår. Kroppen til Zac er helt grusom i mine øyne, ser kvalmt ut. Kroppen til klatrere er fine, med lange slanke muskler. Men kan lett falle for menn med litt mage og. Jeg liker og menn med androgyn kropp, så har ikke bare en kropp jeg synes er sexy. Anonymkode: 15093...cb7 2
Utroligfortilet Skrevet 9. februar 2019 #98 Skrevet 9. februar 2019 Jeg er vel ikke så veldig på noen av de.. men må jeg velge blir det nok nummer 1😊 jeg liker ikke så godt synlige muskler, men det er pga at de med de kroppene jeg kjenner og har datet så ofte er høy på seg selv og musklene sine, men og pga at jeg er med glad i en pappakropp😊 liker de med litt på kroppen, føler det er trygt og godt med en myk armkrok og ikke hardt😊 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #99 Skrevet 9. februar 2019 53 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Er det noen kvinner som synes dette er pent? Liker ikke en kropp som er så hard. Dette er nok heller noe menn synes er pent. Anonymkode: 15093...cb7 5
Fresiaa Skrevet 9. februar 2019 #100 Skrevet 9. februar 2019 Nummer fem/han som leser. Han har samme kropp som kjæresten min - høy, bredskuldret og akkurat trent nok til at at det synes gjennom en slim fit skjorte🤯😍 + litt brysthår. Fantastisk kombinasjon👏 Klarer ikke shava bryst... det blir for femi.🙈 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå