AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #21 Skrevet 5. februar 2019 Helt ærlig, ingen av dem, om jeg måtte velge, han nederste. Selv liker jeg at mannekroppen er mer realistisk, og muskler som buler ut over alt, ja det er ikke egentlig helt realistisk er det? Litt realistisk med noe fett på kroppen. For tynn er heller ikke uber tiltrekkende. Anonymkode: e0150...7e9 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #22 Skrevet 5. februar 2019 Sean Connery (han med boka), uten tvil Med Ryan Gosling på en god plass nummer to (men burde hatt litt kroppshår). Anonymkode: a4d4f...7f6 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #23 Skrevet 5. februar 2019 Siste bilde. Anonymkode: e235b...46b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #24 Skrevet 5. februar 2019 Nummer sju kunne vært meg. 39år, veltrent og svært godt utrustet både i hodet og i trusa. Livet leker!😎 Dig Bic Anonymkode: 388f3...973
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #25 Skrevet 5. februar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Helt ærlig, ingen av dem, om jeg måtte velge, han nederste. Selv liker jeg at mannekroppen er mer realistisk, og muskler som buler ut over alt, ja det er ikke egentlig helt realistisk er det? Litt realistisk med noe fett på kroppen. For tynn er heller ikke uber tiltrekkende. Anonymkode: e0150...7e9 Realistisk? Hvis man glaner på playgirl.com, som jeg gjorde en gang, vil man se urealistiske kropper, men utvalget til TS var ikke så galt. Selv trener jeg mest utholdenhet og noe styrke, og ser vel mer ut som Daniel Craig enn Ryan Gosling. Det går an å være slank uten å tenke på utseendet 24/7. Faktisk er det sunt, det er bukfettet som er farligst. Anonymkode: 706d6...6dc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #26 Skrevet 5. februar 2019 Første på førsteplass, siste på andreplass. Anonymkode: 70a1f...42b
Ella Ellefantella Skrevet 5. februar 2019 #27 Skrevet 5. februar 2019 Jeg synes Sean Connery er finest. Passe sterk uten at det ser ut som han ser seg i speilet hele dagen. Pluss hår på brystet er (nesten) et must 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #28 Skrevet 5. februar 2019 Aner dere hvor mye man må trene for å se ut som de fleste av motivene her? Ta Christian Bale f.eks, han er kjent for den massive treningen/slankingen/sultingen han har vært gjennom for å spille de ulike rollene han har spilt. De fleste av disse bildene er tatt etter skuespillerne har vært gjennom tunge treningsregimer med et team av trenere og ernæringseksperter. Ikke en gang de selv ser sånn ut når de ikke spiller inn film. Nei, takke meg til en normal kropp, som hverken er muskuløs eller overvektig. Skal godt gjøres å trene så mye med en vanlig jobb, og hvis de trener hver kveld så har de ikke tid til meg, og i hvert fall ikke barn og dyr. Anonymkode: 01652...abd 5
VET Skrevet 5. februar 2019 #29 Skrevet 5. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner dere hvor mye man må trene for å se ut som de fleste av motivene her? Ta Christian Bale f.eks, han er kjent for den massive treningen/slankingen/sultingen han har vært gjennom for å spille de ulike rollene han har spilt. De fleste av disse bildene er tatt etter skuespillerne har vært gjennom tunge treningsregimer med et team av trenere og ernæringseksperter. Ikke en gang de selv ser sånn ut når de ikke spiller inn film. Nei, takke meg til en normal kropp, som hverken er muskuløs eller overvektig. Skal godt gjøres å trene så mye med en vanlig jobb, og hvis de trener hver kveld så har de ikke tid til meg, og i hvert fall ikke barn og dyr. Anonymkode: 01652...abd Det siste der er vel ikke helt sant? Jeg jobber skiftarbeid, driver eget firma på siden, har 2 barn i barneskolealder, en liten kattepus, en dame jeg er smått seriøs med og får fortsatt tid til 5-6 økter i uken. I tillegg får jeg mer enn nok tid til å være sosial med venner og familie. Endret 5. februar 2019 av VET Pus. 3
Gjest Dødningehode Skrevet 5. februar 2019 #30 Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner dere hvor mye man må trene for å se ut som de fleste av motivene her? Ta Christian Bale f.eks, han er kjent for den massive treningen/slankingen/sultingen han har vært gjennom for å spille de ulike rollene han har spilt. De fleste av disse bildene er tatt etter skuespillerne har vært gjennom tunge treningsregimer med et team av trenere og ernæringseksperter. Ikke en gang de selv ser sånn ut når de ikke spiller inn film. Nei, takke meg til en normal kropp, som hverken er muskuløs eller overvektig. Skal godt gjøres å trene så mye med en vanlig jobb, og hvis de trener hver kveld så har de ikke tid til meg, og i hvert fall ikke barn og dyr. Anonymkode: 01652...abd Så skuespiller er ikke en vanlig jobb? Tror du de bare trener i et halvt år og kaster seg inn på settet? Ingen replikklesning, ingen skuespillteknikk, konseptfordypning, karakterstudie, de samme klippene hundre tusen ganger? Å få en kropp med markerte magemuskler er for eksempel ingen sak. Det kan man få ved å trene en time om dagen og følge en fast, sunn diett med kaloriunderskudd. Ikke uoverkommelig i det hele tatt, men det er klart det blir det hvis man tror det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #31 Skrevet 5. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er en bruker her inne som har den ultimate kroppen. Anonymkode: ffb24...7de Jaha, uten å si hvem det er, hvordan har du sett det? Anonymkode: a931b...a8a
Måbarefåsiat... Skrevet 5. februar 2019 #32 Skrevet 5. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei damer, Jeg er klar over at dette er subjektivt, men et av alternativene nedenfor må vel anses som mer optimalt enn de andre. Derfor, hvilken kropp liker du best og hvorfor? Dette er kjente menn så det er kanskje vanskelig å legge vekk fjeset/typen, men prøv... Jeg lurer liksom på hvor langt det er fordelaktig å ta treningen hvis man tenker på utseende og ikke prestasjoner... Anonymkode: a931b...a8a ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #33 Skrevet 5. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Aner dere hvor mye man må trene for å se ut som de fleste av motivene her? Ta Christian Bale f.eks, han er kjent for den massive treningen/slankingen/sultingen han har vært gjennom for å spille de ulike rollene han har spilt. De fleste av disse bildene er tatt etter skuespillerne har vært gjennom tunge treningsregimer med et team av trenere og ernæringseksperter. Ikke en gang de selv ser sånn ut når de ikke spiller inn film. Nei, takke meg til en normal kropp, som hverken er muskuløs eller overvektig. Skal godt gjøres å trene så mye med en vanlig jobb, og hvis de trener hver kveld så har de ikke tid til meg, og i hvert fall ikke barn og dyr. Anonymkode: 01652...abd TS her Ja, har veldig god oversikt over det som eks-idrettsutøver. Christian Bale er kjent for det, men det er fordi han har gjort ekstreme endringer. Det å gå fra tjukk til (sykelig) tynn og motsatt er MYE vanskeligere enn å opprettholde en veltrent kropp. Folk i dag spiser for mye, med en del trening 5-10 timer i uken (høy intensitet) og sunt kosthold med få kalorier så kan man på kort tid se ut som flere av bildene i førsteposten... Bale i "The Machinist" vs "American Hustle" Anonymkode: a931b...a8a 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #34 Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha, uten å si hvem det er, hvordan har du sett det? Anonymkode: a931b...a8a Ser den jevnlig. Anonymkode: ffb24...7de
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #35 Skrevet 5. februar 2019 Nederste bildet. Anonymkode: 5b8c1...05b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #36 Skrevet 5. februar 2019 Nye og kanskje bedre kandidater... Anonymkode: a931b...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #37 Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, Herix skrev: Daniel Craig sin kropp vil jeg si er finest utifra disse bildene, maskulin samtidig som den ikke er unaturlig. Ikke er unaturlig?😂 Det var dagens.. Kan se herfra at den kroppen har brukt steroider. En filmstjerne har ikke tid å trene like mye som en olympisk atlet, så de aller fleste bruker dop for både å slanke seg og bygge muskler for å passe inn i filmroller. Har vært mye ekstreme forvandlinger opp igjennom årene. Anonymkode: a9560...123 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #38 Skrevet 5. februar 2019 Alle utenom Brad Pitt og Zac Efron. Det ser ut som de har veldig lav fettprosent. Noe jeg ikke synes er spesielt fint og jeg savner noen kandidater som kanskje er litt mer kraftige. Anonymkode: ce92c...820 3
Nemigirl Skrevet 5. februar 2019 #39 Skrevet 5. februar 2019 Liker best 2, 4 og 7. Ikke glad i hårete mannekropper. Skal jeg favorisere en blir det definitivt Brad Pitt fra Fight Club 😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #40 Skrevet 5. februar 2019 33 minutter siden, VET skrev: Det siste der er vel ikke helt sant? Jeg jobber skiftarbeid, driver eget firma på siden, har 2 barn i barneskolealder, en liten kattepus, en dame jeg er smått seriøs med og får fortsatt tid til 5-6 økter i uken. I tillegg får jeg mer enn nok tid til å være sosial med venner og familie. Og du ser ut som disse mannfolka? For da blir jeg imponert. Anonymkode: 01652...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå