Gå til innhold

Den optimale herrekropp? (Bilder)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du ser ut som disse mannfolka? For da blir jeg imponert. :)

Anonymkode: 01652...abd

Jeg vil si jeg er bedre trent enn de fleste av dem ja

Endret av VET
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Dødningehode skrev:

Så skuespiller er ikke en vanlig jobb? Tror du de bare trener i et halvt år og kaster seg inn på settet? Ingen replikklesning, ingen skuespillteknikk, konseptfordypning, karakterstudie, de samme klippene hundre tusen ganger?

Å få en kropp med markerte magemuskler er for eksempel ingen sak. Det kan man få ved å trene en time om dagen og følge en fast, sunn diett med kaloriunderskudd. Ikke uoverkommelig i det hele tatt, men det er klart det blir det hvis man tror det.

Å være skuespiller i Hollywood hvor de krever at du skal ha en viss vekt og et spesifikt utseende er ikke en normal jobb nei, det er for noen få utvalgte og svært dedikerte mennesker.

Takk for de hundre ordene du prøver å putte i munnen min, men dessverre så har jeg ikke sagt noen av dem. Selvfølgelig gjør de mer enn å trene. De fleste rollene deres krever ikke så mye fysisk trening. Måten de trener på er svært intensiv, og på mye kortere tid enn 6 måneder. Å trene en time om dagen kjenner jeg ikke mange som har mulighet til du gitt.

Det er uansett helt dust å drive å sammenligne seg selv med folk som får betalt for å se bra ut i de fleste av sine jobber.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle utenom Brad Pitt og Zac Efron. Det ser ut som de har veldig lav fettprosent. Noe jeg ikke synes er spesielt fint og jeg savner noen kandidater som kanskje er litt mer kraftige.

Anonymkode: ce92c...820

9 minutter siden, Nemigirl said:

Liker best 2, 4 og 7. Ikke glad i hårete mannekropper. Skal jeg favorisere en blir det definitivt Brad Pitt fra Fight Club 😉

TS. Morsomt at folk er uenige. 

Jeg er et sted mellom gosling og cooper men tenkte jeg skulle jobbe meg mot Pitt (Tyler Durden), altså fra ~10% ned til 5-6% fett. 

Treningen er på plass, men måltidene må kuttes 25% i porsjonsstørrelse, alt med sukker må kuttes og øl byttes med vin...

Anonymkode: a931b...a8a

Gjest Krampus
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nye og kanskje bedre kandidater...

1436295637_RyanReynoldsWorkoutRoutine.jpg.45a9b44617b9bff27193cb2bbe9059c8.jpg

Bradley-Cooper-Body-Measurements.jpg.a1f7517c5449f79f275038ed6a2ec09a.jpg

Ingen av dem. 

Skrevet

Ok, så jeg vet at denne tråden handler om utseende, men jeg MÅ bare si at _for meg_  har utstråling, sjarme, humor og selvtillit ALT å si når det gjelder tiltrekningskraft. Alt.

Ja, pluss høyde da. Jeg liker høye menn. Dessverre, sånn er det bare og jeg kan ikke forklare det helt logisk. Heldigvis er de fleste menn høyere enn meg. 

Men til tema: jeg opplever at jeg syns utrolig mange mannlige kroppstyper er fine. Når det gjelder den veltrente sorten merker jeg at jeg rent faktisk misliker de som ser ut som de har trent mye for å få et spesifikt utseende, og ikke for å bli sterke og sunne. Altså at ser ut som de har jobba målbevisst med fettprosenten, tatt en del sol, smurt seg med olje samt tatt en del pushups og situps for å få litt pump til anledningen. Jeg liker det egentlig best når masse muskler bare dukker opp i det noe tungt skal løftes. Eller sånne ganske slanke fjellklatrertyper hvor du bare virkelig ser muskelspillet når de er i veggen. 

For å være helt konkret: han til venstre øverst er dritheit! og han modellen? meh. https://www.slrlounge.com/ordinary-men-pose-underwear-models/ 

Jeg syns også slanke/tynne og nesten androgyne menn kan være sykt sexy, a la David Bowie f.eks. 

• Liker 5
Gjest Dødningehode
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være skuespiller i Hollywood hvor de krever at du skal ha en viss vekt og et spesifikt utseende er ikke en normal jobb nei, det er for noen få utvalgte og svært dedikerte mennesker.

Takk for de hundre ordene du prøver å putte i munnen min, men dessverre så har jeg ikke sagt noen av dem. Selvfølgelig gjør de mer enn å trene. De fleste rollene deres krever ikke så mye fysisk trening. Måten de trener på er svært intensiv, og på mye kortere tid enn 6 måneder. Å trene en time om dagen kjenner jeg ikke mange som har mulighet til du gitt.

Det er uansett helt dust å drive å sammenligne seg selv med folk som får betalt for å se bra ut i de fleste av sine jobber.

Det er jeg helt enig i, men så er jo heller ikke det poenget mitt. Grunnen til at sunne, friske kropper er tiltrekkende, er at de er sunne og friske, selv om vi ikke trekker den rasjonelle koblingen ubevisst. Poenget mitt er at man kan oppnå det man ønsker fysisk, selv om man har jobb, kone, barn, sykdom eller hva det måtte være. 

Skrevet

Foretrekker kroppen til han på det øverste bildet. 

Anonymkode: 7db9e...d06

Skrevet
6 minutter siden, Viktualia said:

Ok, så jeg vet at denne tråden handler om utseende, men jeg MÅ bare si at _for meg_  har utstråling, sjarme, humor og selvtillit ALT å si når det gjelder tiltrekningskraft. Alt.

Ja, pluss høyde da. Jeg liker høye menn. Dessverre, sånn er det bare og jeg kan ikke forklare det helt logisk. Heldigvis er de fleste menn høyere enn meg. 

Men til tema: jeg opplever at jeg syns utrolig mange mannlige kroppstyper er fine. Når det gjelder den veltrente sorten merker jeg at jeg rent faktisk misliker de som ser ut som de har trent mye for å få et spesifikt utseende, og ikke for å bli sterke og sunne. Altså at ser ut som de har jobba målbevisst med fettprosenten, tatt en del sol, smurt seg med olje samt tatt en del pushups og situps for å få litt pump til anledningen. Jeg liker det egentlig best når masse muskler bare dukker opp i det noe tungt skal løftes. Eller sånne ganske slanke fjellklatrertyper hvor du bare virkelig ser muskelspillet når de er i veggen. 

For å være helt konkret: han til venstre øverst er dritheit! og han modellen? meh. https://www.slrlounge.com/ordinary-men-pose-underwear-models/ 

Jeg syns også slanke/tynne og nesten androgyne menn kan være sykt sexy, a la David Bowie f.eks. 

Enig i mye. Jeg driver faktisk en del klatring og roing og "naturlig" er nøkkelordet for meg. Men med en kontorjobb og tidsklemma må man fokusere litt for å kunne opprettholde en klatrekropp...

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Viktualia skrev:

Enig med deg :) Jeg blir avtent av sånn overdreven trening og tenker egentlig bare på hvor kjipt det må være å være sammen med en slik person.

Synes alle de vanlige mennene i den linken så bra ut jeg og jeg er også sånn som synes at ulike kropper ser bra ut. Det kommer helt an på person.

• Liker 6
Skrevet

En trent kropp uten definerte muskler er det jeg foretrekker. Masse kroppshår❤ store hårete armer og en rumpe man kan klemme på. 

Har hatt sexpartnere med definerte muskler, og vi har hatt god sex men det visuelle er ikke like bra, som om åbli pult av en dukkemann. 

Med det sagt så betyr dette svært lite og er overfladisk pjatt. Driter langt i kroppstypen om jeg blir glad i noen. Det er derfor det ligger noe i dette med å være seg selv.

Anonymkode: bfaec...a48

• Liker 5
Gjest Krampus
Skrevet

Jeg har aldri hatt en kjæreste eller flørt, mann eller kvinne, med kropp som man ser på sånne kroppsbilder. I virkeligheten liker jeg kropper som sier "jeg er sunn og aktiv 60% av tiden, 40%av tiden er jeg sofapotet som glor på Netflix og spiser pizza og sjokolade med begge hender" 

Skrevet

Det må bli Ryan G på det nederste bildet. Ikke for overtrent, men akkurat passe med muskler til at det er sexy.

Zac E var litt for overtrent på det bildet.

Skrevet
2 minutter siden, Merricat said:

Jeg har aldri hatt en kjæreste eller flørt, mann eller kvinne, med kropp som man ser på sånne kroppsbilder. I virkeligheten liker jeg kropper som sier "jeg er sunn og aktiv 60% av tiden, 40%av tiden er jeg sofapotet som glor på Netflix og spiser pizza og sjokolade med begge hender" 

TS

Det er jo subjektivt, for meg er 40% i sofaen totalt turnoff. 

• Liker 4
Gjest Dødningehode
Skrevet
1 minutt siden, Merricat skrev:

Det er meg! Når det er sagt, trener jeg bare hvis sløvheten har gått for langt, men da trener jeg lenge om gangen, til hjernen min er matematisk, klar og oversiktelig igjen. 

Skrevet

Må se hele, absolutt hele!, kroppen for å vurdere dette. :-)

Anonymkode: 99c40...e4a

Skrevet

Bare han med boka som har fin kropp. Han er naturlig og maskulin. De andre har femi, helsestudio-pumpa kropper. Kun Depp som ser bra ut trent. Han har bedre proporsjoner enn de andre som seriøst ser ut som de har alt for mye østrogen i kroppen. Brystmusklene på flere av dem minner mistenkelig mye om pupper og bli enda verre av at de shaver..

Anonymkode: 8b9d2...308

• Liker 5
Gjest Krampus
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det er jo subjektivt, for meg er 40% i sofaen totalt turnoff. 

Absolutt subjektivt. Derfor tråder som dette ikke gir mening. Jeg kan plukke ut et bilde av personen jeg syns ser best ut. Men det er ikke et bilde av en kropp jeg faktisk liker. Jeg liker sunne mennesker med myke kropper. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare han med boka som har fin kropp. Han er naturlig og maskulin. De andre har femi, helsestudio-pumpa kropper. Kun Depp som ser bra ut trent. Han har bedre proporsjoner enn de andre som seriøst ser ut som de har alt for mye østrogen i kroppen. Brystmusklene på flere av dem minner mistenkelig mye om pupper og bli enda verre av at de shaver..

Anonymkode: 8b9d2...308

Depp? 

Anonymkode: ffb24...7de

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Merricat said:

Absolutt subjektivt. Derfor tråder som dette ikke gir mening. Jeg kan plukke ut et bilde av personen jeg syns ser best ut. Men det er ikke et bilde av en kropp jeg faktisk liker. Jeg liker sunne mennesker med myke kropper. 

Nei? Du liker en sofapotet som spiser pizza og sjokolade med begge hender... Det er kanskje sunt i dine øyne..?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei? Du liker en sofapotet som spiser pizza og sjokolade med begge hender... Det er kanskje sunt i dine øyne..?

Hva så? Kan man ikke få like det man liker?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...