Gå til innhold

Min mor fyller 50 år!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! Min mor fyller 50 år i år, og derfor vil jeg gi noe litt spesielt! Mine søsken snakker om at alle skal spleise på noe sammen, men jeg snakker nesten aldri med de og har ikke hatt noen kjemi med de på snart to år, så føler det blir veldig unaturlig og upersonlig.

min mor elsker pynt, hjemmelaget(absolutt alt), hun verdsetter alt hun får av barna sine, hun elsker smykker, klær, og generelt hva en mamma liker. Hun er politisk aktiv, hvis det har noe å si..?

så, noen som tilfeldigvis har en liten ide om hva som kan være intr og kult å gi til min kjære mor på snart 50?

Anonymkode: 6374a...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diamanter ville jeg satt utrolig stor pris på.  Det er den mest edle stenen som finnes og jeg tenker at man kan ikke slå feil med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på alt fra mine barn,  spesielt velværebehandling, opera/teaterbilletter, kanskje middag ute eller en hyggelig kveld bare mor og datter.  Synes det er altfor dyrt med diamanter  eller gull, da jeg regner med at barna kanskje bare er rundt 20 år +/- ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min mot ble 50, så fant vi et fint smykke der det fantes armbånd og øredobber i samme serie. Pappa kjøpte smykket, søster og jeg spleiset på armbåndet og broren vår kjøpte øredobbene. Kan noe slikt være aktuelt for dere, så blir det et gavesamarbeid uten nødvendigvis spleis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen timer på en meget bra hudpleiesalong som inkluderer ansiktspleie pluss massasje? :)

Anonymkode: 3a43b...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...