Gå til innhold

Hvordan godta st man alltid er taperen blandt de rundt seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får liksom ikke til noen ting. Jeg er virkelig lav intelligent og blir helt oppgitt over hvor lite jeg klarer ift andre. Kommer meg liksom ikke opp heller. Når jeg får nye bekjente, så går de veldig fort videre eller oppnår det de jobber mot. Jeg er en slik person som bare stanger hodet i veggen.... men hvordan komme seg ut av det? Herregud noe så utrolig lavintelligent!:( 

Anonymkode: eca0a...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingenting med intelligens å gjøre. Så første steg må være å plassere problemet på rett plass. Jeg har IQ noen poeng over mensas inntaksnivå som er 131, men har det likt som deg. I tillegg har jeg angst og ptsd. Det forklarer det for min del. 

Anonymkode: 837d2...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dere er jo de mest intelligente. Alle tror de som sliter med ting og har lav IQ er de dumme. But hell no. 

Ikke tenk slik om dere selv. Når dere er på det punktet dere er nå og har innsett alt ved dere selv går det som regel bare en vei. Opp. Og dere forblir smartere enn resten av befolkningen. 

Anonymkode: a8c4f...e23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, ja altså, angst og ptsd går det an å gjøre noe med da, var litt det jeg sikter til. At man har høy IQ kan være en last også, og tro meg, man gjør mye dumt fordetom. Faderullan det er sært å ta et tilbakeblikk på livet, men da ser man også hva som hadde vært bedre å gjøre enn feks å kalle seg selv dum og tro problemet ligger der.

Anonymkode: 837d2...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ikke sammenlign deg med andre, sett deg litt overkommelige mål/delmål. Noen er bare mer målbevisste, mer «albuer» og tar mer plass en andre og kanskje de ikke lar seg distrahere av ting som står i veien for målet de har satt seg. Du behøver ikke være mindre intelligent, kan være interesse, målbevissthet og litt flaks som gjør at noen kommer «lenger» en andre. Kanskje du skal være litt fornøyd med det du har en stund, plutselig dukker det opp en sjangse for deg også. For noen må prøve og feile litt mer en andre.

Anonymkode: f1c62...9b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du behøver ikke være mindre intelligent, kan være interesse, målbevissthet og litt flaks som gjør at noen kommer «lenger» en andre. Kanskje du skal være litt fornøyd med det du har en stund, plutselig dukker det opp en sjangse for deg også. For noen må prøve og feile litt mer en andre.

Først... Slutt å tenk Sånn om deg Selv, det er fy...

-Finnes Flere måter å være ¨Smart¨ på.

OG. Om det er ett ¨hinder¨ forran deg, er det alltid 4 muligheter... -Over, -Rundt, -Under,

-Eller Gjennom...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe dere er jo de mest intelligente. Alle tror de som sliter med ting og har lav IQ er de dumme. But hell no. 

Ikke tenk slik om dere selv. Når dere er på det punktet dere er nå og har innsett alt ved dere selv går det som regel bare en vei. Opp. Og dere forblir smartere enn resten av befolkningen. 

Anonymkode: a8c4f...e23

Takk, men det er tabu å snakke slik om seg selv.. den dagen jeg tenker at jeg er smartere enn andre, så tenker jeg jo bare som resten av befolkningen.

Anonymkode: eca0a...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...