Gå til innhold

Er det turn on eller off for gutta om jenta er 25år og jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så redd for hva de vil si når de hører at jeg aldri har hatt kjæreste. Dessuten føles det «unormalt» i dag. Jeg har mange venner, og alle er i forhold, samboere, har barn, bortsett fra en jente som gikk ut av et forhold i høst. Føler meg liten i dette gamet. Og det hjelper ikke på selvtilliten min fremfor gutta. Hva tenker de om sånne som meg?

Anonymkode: 815c6...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok verken turn on eller turn off, men helt fullstendig ubetydelig

Anonymkode: 90a3c...532

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en kjæreste du ønsker deg så er det jo ikke så farlig med alle detaljer som er «turn on» eller «turn off». Tenk heller over hva slags personlighetstrekk du ønsker deg i en kjæreste, og om du kan tilby det samme. Ting som omtenksom, interessant, snill, kreativ, etc. Du ser vel ikke selv spesifikt etter en type som er «turn on»? Hvis han bryr seg om detaljer som om du har hatt sex før eller om du har hatt kjæreste før så er han uansett ikke så interessert i deg som person, og da er det uansett best å gå videre.

Når det er sagt så er det sånn at gutter, som jenter, tiltrekkes av personer med selvtillitt. Så selv om det ikke spiller noen rolle om du har hatt kjæreste/sex før, så vil det nok spille en rolle at du er en person som bekymrer deg veldig over sånt. Jobb med selvsikkerheten din, så hjelper det nok på sjansene dine for å finne noen! 🙂 Hvis du ikke vet helt hvor du skal begynne så kan du starte her: https://self-compassion.org/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen... jeg mistet min dyd når jeg var 26 år. Jeg har kun hatt den ene partneren, men her har det mye å si på typen du velger deg. Han har hatt kjærester før meg men bryr seg virkelig ikke om at jeg ikke er helt erfaren. Han hjelper meg gladelig med den biten, haha. 

Men som virkelig liker deg, altså personen deg bryr seg ikke om slikt. Og bryr de seg er de virkelig ikke verdt det.

 

 

 

Endret av Thjelp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken turn on eller off. Om noen vurderer jomfrudommen din i de baner ville jeg skygget banen. Om det var tidlig i forholdet da. Visste de ikke om det før etter at dere var blitt forelska kan jeg se for meg at det kan være en fin ting å la bli litt turn on, men da etter at følelsene er tilstede. Sex med følelser er SÅ mye bedre selv om uten følelser også kan være knall.

Jeg ville IKKE satt meg som mål å ligge rundt for å skaffe meg seksuell erfaring før en evt kjæreste, men hadde nok heller satset på en som hadde mye seksuell erfaring om jeg var jomfru selv. Kanskje vanskelig å få til, om sexen funker er jo et megakriterie for mange, men shoot for the moon osv. Vil påstå det er Ok å smålyve litt om jomfrudommen litt frem til følelsene er der og så avsløre det under påskudd å ikke ville snakke om det så mye. Du vet ho helt sikkert en hel del om sex bare her fra KV feks🙊

Opplevde det selv som 16-årig jomfru(jeg er mann og snart 40 nå altså) med kjæreste som var 6 år eldre og meget erfaren for alderen. Vi var forelska og kjærester før sex. Det har nok gjort meg veldig bevisst rundt både selvrespekt og at ting skal være ordentlig. Orker ikke at det skal være tull med hverken følelseslivet eller sexen jeg opplever, de greiene er sårbare og hellige! Men nå til dags virker det som at det nesten er mest i veien for folk at ting er sårbare og at følelser finnes, og det tråkkes på og driftes i andres følelser og sårbarheter i hytt og gevær i datingrotteracet.

Mulig jeg tar feil men tenker at det at jeg var så heldig å få den gode starten har gjort at jeg har unngått mye slitsomt tull senere i livet.

Anonymkode: 5b20f...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shoot for the stars, hit the moon* Ble litt klababbel der

Anonymkode: 5b20f...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du treffer en muslimsk mann så er du ekteskaps kandidat. Det fikk jeg selv høre.

Anonymkode: 0f604...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så redd for hva de vil si når de hører at jeg aldri har hatt kjæreste. Dessuten føles det «unormalt» i dag. Jeg har mange venner, og alle er i forhold, samboere, har barn, bortsett fra en jente som gikk ut av et forhold i høst. Føler meg liten i dette gamet. Og det hjelper ikke på selvtilliten min fremfor gutta. Hva tenker de om sånne som meg?

Anonymkode: 815c6...acc

Ikke i nærheten så mye som det betyr omvendt. En fyr som bare er ute etter et ONS vil sikkert si nei, men er ikke en dealbreaker for menn som vil ha kjæreste som det kan være for kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ikke blir noe problem. Aldri hørt om noen som ikke vil ha en jente fordi hun ikke har ligget med andre menn, tvert imot tror jeg en del synes det er attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...