Gå til innhold

Hun er interessert og klar men så stille mellom datene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en flott dame tre ganger siste halvåret. Vi kommer godt overens og har hatt gode dater. Vi har ikke hatt sex enda, bare nesten. Jeg liker henne og holdt litt tilbake på sist date fordi jeg ikke ville være for på, og jeg har hatt en tendens tidligere til å miste interessen etter sex. Det vil jeg ikke skal skje i dette tilfellet her.

Jeg vet hun er veldig interessert, samtidig er hun veldig opptatt med mange gjøremål og de har gått ett par mnd mellom alle datene. Ikke skriver hun så mye heller etc, jeg forventer ikke kontakt hver dag altså, men en melding/snap i ny og ne hadde vært hyggelig. Type hun sender ikke noe livstegn på 10 dager så plutselig inviterer hun meg på middag helt ut av det blå.Så kan det gå 14 dager etter en veldig hyggelig date uten at hun tar kontakt, jeg ser hun følger med på snap og åpner en og annen snap jeg sender iblant. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det lenger, jeg er vant til at de aller fleste damer vil ha daglig kontakt når en er i datingfasen. De fleste damer blir sure om jeg ikke sender daglig melding, så er det dette her da. Stikk motsatt, men samtidig tror jeg det er hun jeg vil ha. Har vært singel lenge og tror endelig jeg er inne på noe. 

Jeg vet at hun ikke dater flere, da hun er veldig ordentlig og seriøs,samtidig savner jeg livstegn. En og annen snap eller melding på messenger litt oftere hadde ikke skadet. Jeg ser jo i facebookfeeden min at hun stadig svarer på konkurranser og slike ting, så jeg lurer jo litt selvsagt. Samtidig virker det som om hun vil gå videre med meg, hun er bare forsiktig kanskje Hvem vet.

Noen som har noen råd? Jeg er 35 og hun er 24. Vi bor ca 15 min unna hverandre. Jeg sender kanskje en snap annenhver dag, jeg vil jo ikke mase heller. Prøver jeg for hardt?  Tips mottas med takk.

Alv

 

Anonymkode: f2fb0...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har møttest 3 ganger det siste halvåret. Altså.. jeg skjønner ikke at noen gidder det 

Anonymkode: 633b3...b64

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere har møttest 3 ganger det siste halvåret. Altså.. jeg skjønner ikke at noen gidder det 

Anonymkode: 633b3...b64

Jeg har datet 3-4 andre i samme periode. Vi er jo ikke eksklusive. Jeg har nå kuttet ut de andre og slettet datingapper for å satse på den ene hesten. 

 

 

Anonymkode: f2fb0...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres overhodet ikke interessert ut. Og hva er vitsen? Du er 11 år eldre enn henne og en drittsekk som mister interessen for alle damer etter at du har fått pult dem. Hvorfor ikke la den unge damen få være i fred og jobbe med tilknytningsproblemene dine for deg selv, i stedet for å potensielt ødelegge en 24 år gammel dame som fortjener MYE bedre enn noen som deg. Eneste grunnen til at du liker henne er jo bare fordi hun gir faen i deg.

Anonymkode: 97dd9...c8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet 3-4 andre i samme periode. Vi er jo ikke eksklusive. Jeg har nå kuttet ut de andre og slettet datingapper for å satse på den ene hesten. 

 

 

Anonymkode: f2fb0...115

Så kvinner er for deg som en tur på veddeløpsbanen? De er ikke noe mer enn å legge penga i en hest?

For å si det sånn; 3 møter på 6 mnd er veldig lite selv om dere hadde bodd 8 timer fra hverandre, og jeg vil også påstå alt for lite til å utvikle varme følelser for noen, og det er et tegn på laber interesse fra begge parter. Hun dater nok flere hun også, så hun legger pengene i flere hingster tror jeg som du så fint kalte det å date mennesker :)

Anonymkode: 633b3...b64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun høres overhodet ikke interessert ut. Og hva er vitsen? Du er 11 år eldre enn henne og en drittsekk som mister interessen for alle damer etter at du har fått pult dem. Hvorfor ikke la den unge damen få være i fred og jobbe med tilknytningsproblemene dine for deg selv, i stedet for å potensielt ødelegge en 24 år gammel dame som fortjener MYE bedre enn noen som deg. Eneste grunnen til at du liker henne er jo bare fordi hun gir faen i deg.

Anonymkode: 97dd9...c8b

Jeg tror nok jeg er kommet dithen etter all datingen jeg har vært gjennom at det er henne jeg vil ha.  

 

Anonymkode: f2fb0...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor begge i Oslo om det er relevant.

Anonymkode: f2fb0...115

Det må bare være i ditt hode at noe blir mer eller mindre relevant grunnet bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser nok på deg som en hyggelig person å møte en gang i blant, og ikke noe date. Da hadde dere prioritert å møtes flere ganger selv om en/begge har et hektisk liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn litt på det: Dere bor 15 minutter fra hverandre, kun hatt tre møter på et halvt år og har forholdsvis lite kontakt. I tillegg er det stor aldersforskjell mellom dere, hvilket ikke nødvendigvis er noe negativt i seg selv, men som ikke akkurat gjør regnestykket noe bedre heller. 

(Kan hende kastet jeg nettopp bort tre minutter på å svare på et tulleinnlegg, men det får gå.)

Anonymkode: 3e2f6...c37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bor i samme by og har møttes 3 ganger i løpet av et halvt år. Hva er vitsen? Høres ikke ut som noen av dere er spesielt interessert

Anonymkode: 52283...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere dater jo ikke. Tre treff på 6 mnd, og ingen kontakt utenom. 

Men fortell henne hva du tenker da. Send en mld og fortell at du vil date eksklusivt og se hva som skjer mellom dere. 

Når var siste gsng dere traff hverandre da? Og har hun tatt kontakt etter det?

Anonymkode: 8ce45...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...