Gå til innhold

Flere som skulle ønske menn pyntet seg med annet enn kun dress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når dagens menn skal være pent kledd så tar de på seg en dress og gjerne samme dress de alltid bruker.  Finnes selvsagt mange flotte menn i dress, men synes selv det ser så kjedelig ut. Vet ikke når menn sluttet å pynte seg i originale plagg, men før i tiden så dollet jo mennene seg minst like mye opp som kvinnene. 

Jeg har lyst til å se menn med store parykker, hatter, gull, pels, osv. Vet det er enkelte artister som går kreativt kledd. Men jeg ønsker at også statsministre, næringslivsledere, osv skal pynte seg litt mer enn å bare gå i dress. 

Image result for french king louis xiv

Anonymkode: def6d...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bunad

Anonymkode: da2fc...d09

Æsj

Anonymkode: 18b17...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bunad

Anonymkode: da2fc...d09

Kjempeflott plagg, ja jeg ønsker mer av slikt. Flere datoer enn 17. mai hvor menn går i annet enn dress og at de bruker mer enn den samme bunaden hele livet. 

TS

Anonymkode: def6d...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsj

Anonymkode: 18b17...6ba

?

Anonymkode: 9b1b0...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And for those with asian boy or girlfriend - why not join the party in these adorable samurai outfits.

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dagens menn skal være pent kledd så tar de på seg en dress og gjerne samme dress de alltid bruker.  Finnes selvsagt mange flotte menn i dress, men synes selv det ser så kjedelig ut. Vet ikke når menn sluttet å pynte seg i originale plagg, men før i tiden så dollet jo mennene seg minst like mye opp som kvinnene. 

Jeg har lyst til å se menn med store parykker, hatter, gull, pels, osv. Vet det er enkelte artister som går kreativt kledd. Men jeg ønsker at også statsministre, næringslivsledere, osv skal pynte seg litt mer enn å bare gå i dress. 

Image result for french king louis xiv

Anonymkode: def6d...238

😂😂😂 Takk for dagens bilde og latterkrampe! 

Men ja, før i tiden var det menn som var mest jålete, så hvorfor ikke ta det tilbake? 

 

 

Anonymkode: 0b3cd...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har forvekslet "pynte seg" med "kle seg ut". (Og da mener jeg ikke TS.) :P

Ellers er det jo mulig å variere ganske mye med dress også, selv om enkelte synes det holder med en svart som brukes til alle anledninger. Både snitt, materialer og farger på selve dressen kan jo varieres ganske mye. Så kan du ha med eller uten vest, vest i samme stoff som dressen eller en kontrast i materiale og farge, skjortefarger og -mønstre, slips, sløyfer og tørkler, nøytrale eller flashy mansjettknapper/slipsnåler/slipskjeder etc. etc. 

Anonymkode: 5d8e3...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, ønsker du å feminisere menn, eller noe? Ta deg sammen.

Anonymkode: bddb0...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, visp skrev:

Er litt svak for kilt. Det øverste bildet hadde jo gjort hverdagen ganske mye morsommere ja:)

Kilt! ❤️ 

Anonymkode: 5d8e3...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å pynte meg.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...