Gå til innhold

Ulv filmet i hagen, pinte et stakkars levende rådyr!! (Obs! Grov video)


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det neste er vel at du blir overrasket over at bjørner ikke er som i Jungelboken og løver ikke er som i Lion King? 

Anonymkode: e97d2...9f1

Har sett Bjørn en gang, ulven ser jeg støtt og stadig. Bjørnen dreper også kun det den spiser, den spiser også vegansk mat, vet du det? Ulven dreper kun for lyst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ulven hører ikke hjemme i Norge eller Sverige, de kan være i Russland og Canada der det er store skoger som viltet kan rømme til, men her er territoriene så tette så de overlapper hverandre. Viltet har ingen steder å flykte...

Kan ikke sammenligne ulver og løver

Kansje du skal lese deg opp på ulvens historie i Norge?, er det dyr som ikke hører hjemme i Norsk fauna så er det sauen som er ødelagt av avl. Man må være rimelig "kort" i toppen for å slippe næringsgrunnlaget sitt ut i skauen uten tilsyn.

Anonymkode: c9c13...505

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hva er forskjellen på en ulv som spiser en hjort og en løve som spiser en zebra

 

det er ingen forskjell, naturen er brutal så slutt å syt,

Forskjellen er at ulven er en lystmorder, den gjør rent bord om den får mulighet, det gjør ikke løver 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven er ikke lystmorder, er bare en idiotisk myte som har kommet. Les deg opp på hvordan naturen er og hver enkelt art. Synd sånne by-tullinger som deg skal drive slik. Maten kommer ikke fra butikken

Anonymkode: 40747...aeb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer du bare til å få hysteriske svar.

Jeg er helt enig med deg. 

Anonymkode: 7d569...73c

Hyggelig å høre, er heldigvis noen som er oppegående 🙂

Hadde de selv kjent ulven på kroppen hadde de hatt et helt annet syn på den

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Forskjellen er at ulven er en lystmorder, den gjør rent bord om den får mulighet, det gjør ikke løver 

Vel dette er jo ikke annet en reinspikka tøv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Hyggelig å høre, er heldigvis noen som er oppegående 🙂

Det er mange som er oppegårdne i denne tråden. Deseverre er ikke du en av dem og heller ikke AB som du siterte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kansje du skal lese deg opp på ulvens historie i Norge?, er det dyr som ikke hører hjemme i Norsk fauna så er det sauen som er ødelagt av avl. Man må være rimelig "kort" i toppen for å slippe næringsgrunnlaget sitt ut i skauen uten tilsyn.

Anonymkode: c9c13...505

Du forstår deg på landbruk forstår jeg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kan ikke sammenligne ulven med noen av de 3  andre store rovdyrene i Norge, de dreper for mat mens ulven dreper av ren lyst! Her er alle de 4 store rovdyrene, har vært heldig å se en bjørn en eneste gang, mens ulven har jeg ikke tellinga på lenger.. 

Mus og elg/rådyr kan ikke sammenlignes.

Nå er det nettopp bjørn som vi har sett at angriper mennesker da... Flere tilfeller de siste årene. Ellers må jeg si at det er helt utrolig at du kan bli så indignert over at et rovdyr tar et byttedyr. "Hvorfor kan ikke rådyret leve, og ikke ulven?" Ærlig talt! Ingen voksne mennesker med minimum av kunnskap stiller et så patetisk spørsmål. Jez

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ulven hører ikke hjemme i Norge eller Sverige, de kan være i Russland og Canada der det er store skoger som viltet kan rømme til, men her er territoriene så tette så de overlapper hverandre. Viltet har ingen steder å flykte...

Kan ikke sammenligne ulver og løver

Jo vi kan sammenligne ulv og løve. De er rovdyr begge to. 

7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kan ikke sammenligne ulven med noen av de 3  andre store rovdyrene i Norge, de dreper for mat mens ulven dreper av ren lyst! Her er alle de 4 store rovdyrene, har vært heldig å se en bjørn en eneste gang, mens ulven har jeg ikke tellinga på lenger.. 

Mus og elg/rådyr kan ikke sammenlignes.

Dette er jo bare uvitenhet. 

Og joda klart jeg kan trekke inn katta som dreper mus, det er også dyr som dreper andre dyr. Og katten er verre for den dreper for ren underholdning og holder gjerne musa i livet så lenge som mulig. 

6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, men skyte flere så bestanden holdes slik den skal være

Vi skal skyte dyra og kaste kjøttet i stedet for at de skal være en del av naturens kretsløp? 

Det var jo kjempelogisk! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ekte mannfolk skyter ulv"

Er du stolt over at du klarer å trykke på en avtrekker på et gevær? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hyggelig å høre, er heldigvis noen som er oppegående 🙂

Hadde de selv kjent ulven på kroppen hadde de hatt et helt annet syn på den

Jada. Det er moder natur som er gal og må endres, ikke du. 

Hjelpes meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer ulv! :duskedame: Vi drukner jo i rådyr og de ender opp syke og utsultet, sprer flått med farlige sykdommer og beiter ned alt de ikke skal. Det er fullstendig irrasjonelt å antropomorfisere et rovdyr i den grad at du kaller de for lystmordere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulven er ikke lystmorder, er bare en idiotisk myte som har kommet. Les deg opp på hvordan naturen er og hver enkelt art. Synd sånne by-tullinger som deg skal drive slik. Maten kommer ikke fra butikken

Anonymkode: 40747...aeb

Loool, det dummeste jeg har lest her inne ever 😂😂 trenger ikke å lese eg opp, jeg ser naturen slik den er, leser ikke på slik byfolk tull! 

Jeg er en bytulling? Ja ok! Jeg bor skikkelig på landet og misliker by så til de grader..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er mange som er oppegårdne i denne tråden. Deseverre er ikke du en av dem og heller ikke AB som du siterte.

Vil du komme på en ulvesafari? Jeg kan være med deg der ulven er, kan med 95% sikkerhet love deg om at du får sett ulv 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Loool, det dummeste jeg har lest her inne ever 😂😂 trenger ikke å lese eg opp, jeg ser naturen slik den er, leser ikke på slik byfolk tull! 

Jeg er en bytulling? Ja ok! Jeg bor skikkelig på landet og misliker by så til de grader..

Til å "se naturen slik den er" så har du bemerkelsesverdig lite kunnskap om den. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dyreliv og økosystem hadde fungert mye bedre uten mennesker. Det er vi som ødelegger alt.. hele menneskeheten burde vært utrydda 

Anonymkode: 05cca...330

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå er det nettopp bjørn som vi har sett at angriper mennesker da... Flere tilfeller de siste årene. Ellers må jeg si at det er helt utrolig at du kan bli så indignert over at et rovdyr tar et byttedyr. "Hvorfor kan ikke rådyret leve, og ikke ulven?" Ærlig talt! Ingen voksne mennesker med minimum av kunnskap stiller et så patetisk spørsmål. Jez

Bra du er enig, du må svare på spørsmålet ditt, for det var bra. "Hvorfor kan ikke rådyret leve"👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Du forstår deg på landbruk forstår jeg..

Norsk sau har blitt avlet opp til å bli feit og treg, slik at de ikke klarer å spre seg når ulven kommer. Hadde ikke norske bønder avlet sauene slik, ville ulven kun klart å ta de gamle og svake, og er slik naturen skal være. 

Du tilegner ulven menneskelige egenskaper, som at ulven er en kaldblodig morder som tenker over hva den gjør. Ulven er et dyr, dyr handler på instinkt. 

Anonymkode: 1654b...185

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chablis skrev:

Jo vi kan sammenligne ulv og løve. De er rovdyr begge to. 

Dette er jo bare uvitenhet. 

Og joda klart jeg kan trekke inn katta som dreper mus, det er også dyr som dreper andre dyr. Og katten er verre for den dreper for ren underholdning og holder gjerne musa i livet så lenge som mulig. 

Vi skal skyte dyra og kaste kjøttet i stedet for at de skal være en del av naturens kretsløp? 

Det var jo kjempelogisk! 

Elg/rådyr og mus kan på ingen måte sammenlignes, rådyr kjenner mye mer smerte og har mye mer forståelse enn det en mus har 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...