Gå til innhold

Ulv filmet i hagen, pinte et stakkars levende rådyr!! (Obs! Grov video)


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Og TS, siden du gir deg ut for å være så opptatt av rådyrets velferd og starter tråd på KG om én ulv, så forventer jeg et tilsvarende engasjement når det gjelder det virkelig store omfang av lidelser rådyr blir påført:

116838288_Screenshot_2019-01-292018-08-30.png.4d5326f0edd02a205809cdc4be5ade3c.png

https://www.ssb.no/jord-skog-jakt-og-fiskeri/statistikker/hjortavg/aar/2018-08-30

Anonymkode: 2e56b...9ba

P.S. Den første rubrikken viser antall drepte dyr i 2017-2018, den andre rubrikken er prosentvis endring for 2016-2018, den tredje er prosentvis endring for 2013-2018.

Blant "andre årsaker" finnes tilfeller av sykdom, skader pga. ulykker(f.eks. fall), alderdom, sult, diverse rovdyr, løshunder.

Til sist vil jeg si noe om påstanden om at katter liker å leke med byttet, at de er sadistiske lystmordere:

Kattedyr har en effektiv måte å drepe byttet på, og det er å bite over nakken på byttet slik at tennene skiller nakkevirvlene. Mus og andre gnagere vet dette, og når de fanges krøller de seg sammen slik at nakkevirvlene skjules og beskyttes; for å hindre dette drepende bittet. Katten vil da prøve å få byttet bevisstløst slik at den kan bite: den slår med labben, kaster musen rundt osv. Når musen, rotten eller hva det nå er, ikke har krefter til å trekke sammen nakken mer, kan endelig katten bite den ihjel.

At mennesker ser kattens jobbing for en effektiv avliving som sadisme, sier vel mer om mennesker enn om et rovdyrs jaktteknikk,

Anonymkode: 2e56b...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Generasjon snøfnugg🙄 hurra for ulv!:duskedame:

Anonymkode: 68826...1f6

Generasjon snøskavl: Takler ikke naturens dyreliv

Anonymkode: 2e56b...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke så farlig med rådyret sin rives i hjel, ikke sant? Nei, det er ulven vi må ha omsorg for!

Anonymkode: 8d312...3c2

Vi bør ha omsorg og respekt for ALLE liv, og ikke minst respekt nok for naturen til at vi ikke klusser mer med den enn nødvendig. 

Ulven jakter og følger instinkt, slutt å tillegg den menneskelige egenskaper som ondskap og drapslyst. Nei, det er ikke pent å se på et dyr som blir spist levende men naturen er ikke alltid pen! At ts er så lullet inn i en rosa sky at naturlig jaktinnstinkt plager han så ille så får han bare unngå å se på, vi utrydder ikke dyr fordi vi ikke liker å se på det naturlige kretsløp! Og hva når ulven er borte, er bjørn neste på listen da? Og dersom det virkelig er rådyret liv man er bekymret for her så er ulven langt nede på listen over dødsårsaker for rådyr og annet villt. 

Og helt til slutt vil jeg legge til at dersom dere tror at det er så humant, koselig og flott i et slaktehus så tar dere grundig feil! På et slakteri er det massedrap satt i system, og selv om vi liker å tro at alt går fort og smertefritt der så er det absolutt ikke alltid det som skjer, og jeg kan love deg at dødsangsten er like stor der. Men villt-kjøttet vil visst TS ha.. 

At voksne folk kan være så naive skremmer meg rett og slett! 

Endret av Chablis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generasjon snøskavl: Takler ikke naturens dyreliv

Anonymkode: 2e56b...9ba

Generasjon innesnødd, tenker jeg vi sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk.Helene Hare skrev:

Generasjon innesnødd, tenker jeg vi sier. 

Jeg elsker nicket ditt i denne tråden. 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Fy faen, blir så jævla provosert over at den jævla ulven kan herje fritt, hver jævla ulv skulle vert skutt! Hvordan i helvete kan noen støtte noe slikt som dette? Hvorfor er det bare ulven som skal ha rett til å leve og ikke det stakkars rådyret? 

Tenk hvor mange dyreliv man kunne spart med å bli kvitt den hersens ulven! Hvis de (få...) ulvene som er i Skandinavia blitt skutt og drept så hadde det reddet vanvittige mengder med liv og ikke minst masse pining. 

Er denne virkelig ulven vill?? Skulle tro det var et kjæledyr slik den er mitt i et boligfelt... 

Hadde jeg vært den som filmet hadde jeg hentet våpenet mitt og skutt det stakkars rådyret som lå der å ble pint. Det hadde også vært jævla vanskelig å ikke skyte den jævla ulven også, men det får myndighetene selv gjøre...

Ulven gjør alt til et eneste stort helvete, de er nok fylt av satan!!!

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2019/01/29/195496725/tobias-filmet-blodig-ulv-fra-stuevinduet-vi-turte-ikke-ga-ut&ved=2ahUKEwjy687I4ZPgAhUlhaYKHTYwDUIQxfQBMAB6BAgBEAQ&usg=AOvVaw2aGX9XYbjZrt9HJvbcl4B5

Er du tilbake med en ny tråd som er like fjern som det forrige om ulv? 😂 det stakkars rådyret skal leve så menneskelige jegere skal få drepe det istedet, eller? Sånn som med sauen? 

Dette er naturens gang. 

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Elg/rådyr og mus kan på ingen måte sammenlignes, rådyr kjenner mye mer smerte og har mye mer forståelse enn det en mus har 

Hvorfor i allverden tror du ikke at mus kjenner like mye smerte som et rådyr?🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Missyme2 skrev:

Er du tilbake med en ny tråd som er like fjern som det forrige om ulv? 😂 det stakkars rådyret skal leve så menneskelige jegere skal få drepe det istedet, eller? Sånn som med sauen? 

Dette er naturens gang. 

Hvorfor i allverden tror du ikke at mus kjenner like mye smerte som et rådyr?🙄

Jammen, rådyr er jo så søøøte!

Anonymkode: d447f...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Chablis said:

Vi bør ha omsorg og respekt for ALLE liv, og ikke minst respekt nok for naturen til at vi ikke klusser mer med den enn nødvendig. 

Ulven jakter og følger instinkt, slutt å tillegg den menneskelige egenskaper som ondskap og drapslyst. Nei, det er ikke pent å se på et dyr som blir spist levende men naturen er ikke alltid pen! At ts er så lullet inn i en rosa sky at naturlig jaktinnstinkt plager han så ille så får han bare unngå å se på, vi utrydder ikke dyr fordi vi ikke liker å se på det naturlige kretsløp! Og hva når ulven er borte, er bjørn neste på listen da? Og dersom det virkelig er rådyret liv man er bekymret for her så er ulven langt nede på listen over dødsårsaker for rådyr og annet villt. 

Og helt til slutt vil jeg legge til at dersom dere tror at det er så humant, koselig og flott i et slaktehus så tar dere grundig feil! På et slakteri er det massedrap satt i system, og selv om vi liker å tro at alt går fort og smertefritt der så er det absolutt ikke alltid det som skjer, og jeg kan love deg at dødsangsten er like stor der. Men villt-kjøttet vil visst TS ha.. 

At voksne folk kan være så naive skremmer meg rett og slett! 

Jeg har ikke tillagt dyrene noen menneskelige egenskaper, men jeg synes rådyr er søte og bør få slippe å bli revet i hjel av ulver.

Dere som gjerne vil ha så masse ulv får slutte å spise sauekjøtt og kjøpe klær av ull. Og dere som vil "bevare" Norge som en uberørt villmark får flytte til et land uten kulturlandskap, men da må dere også si farvel til norsk kultur, norsk mat, norske veier, norske turområder og norske arbeidsplasser.

Anonymkode: 8d312...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jammen, rådyr er jo så søøøte!

Anonymkode: d447f...114

Jammen, ulver er jo så søøøte!

Anonymkode: 8d312...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tillagt dyrene noen menneskelige egenskaper, men jeg synes rådyr er søte og bør få slippe å bli revet i hjel av ulver.

Dere som gjerne vil ha så masse ulv får slutte å spise sauekjøtt og kjøpe klær av ull. Og dere som vil "bevare" Norge som en uberørt villmark får flytte til et land uten kulturlandskap, men da må dere også si farvel til norsk kultur, norsk mat, norske veier, norske turområder og norske arbeidsplasser.

Anonymkode: 8d312...3c2

Det er strengt tatt ikke nødvendig med dyrt subsidiert sauehold i Norge, vi kan fint kjøpe kjøtt og ull fra andre land. Når det gjelder ull så er det iallefall ikke norsk produksjon som dekker forbruket her i dag.  Dessuten er det fullt mulig å ha både sau og ulv her som i andre land, det er jo bare en liten del av det totale tapet av sau som skyldes rovdyr og igjen enda mindre del som direkte angrep av ulv.  

Finn en måte å drive på som er levedyktig da, som ikke staten skal for evig og alltid opprettholde for dere, det er slettes ikke en naturlig tilstand mellom næring og stat. Det er helt utrolig at en så subsidiert næring attpåtil driver en hysterisk utryddelseskampanje av våre få rovdyr, ikke bare ulven. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA, ER DYR SLEMME MOT HVERANDRE!!!??? HVA SKJEDDE MED DISNEY, HAR DE LAGT NED ELLER??? 

Anonymkode: 0fa91...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...