AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #21 Skrevet 29. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjertelig takk for alle tips! Fare for at det blir ganske mange pannekakemiddager fremover for å teste samtlige. Er villig til å gi eggløse pannekaker en sjanse også, selv om jeg er litt skeptisk til at smaken blir den samme. Endte faktisk opp med en oppskrift fra en eldgammel KG-tråd i dag. De ble perfekte i smak og tykkelse - men det ble ikke nok for vår storspiste flokk, så til en annen gang prøver jeg å doble oppskrifta. Anonymkode: 11a9a...9e5 Tips er å kjøpe noe kalles svart salt eller kala namak det gir faktisk eggesmak Kjøpes på internasjonale grønnsaksbutikker Anonymkode: 0e7a2...4c9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #22 Skrevet 29. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tips er å kjøpe noe kalles svart salt eller kala namak det gir faktisk eggesmak Kjøpes på internasjonale grønnsaksbutikker Anonymkode: 0e7a2...4c9 Da bruker jeg heller egg, tror jeg. Har ikke som mål å veganisere pannekakene mine Men takk for tips likevel! Anonymkode: 11a9a...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #23 Skrevet 29. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det funker helt fint uten egg Og røra blir vel ikke sunnere av egg Anonymkode: 0e7a2...4c9 Jo, egg inneholder alle vitaminer bortsett fra vitamin C. Også blir de mer proteinrike. Anonymkode: e2592...207 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #24 Skrevet 29. januar 2019 Jeg lager de sånn her: 5 dl melk 4 egg 3 dl mel (bytter gjerne ut halvparten med grovt mel) litt salt steker i meierismør. Holder til en voksen og to barn Anonymkode: f7ae0...71d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå