Gå til innhold

Får ikke bort "fettet".....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Samboeren min har en stund vært plaget med overvekt, noe som vissnok kom da han flyttet ilag med meg.... :D Han har tatt av seg de overflødige kiloene nå, sånn bortimot, men fortsatt sitter "magen" der, og det virker som om det bare er løsskinn. Han mener at det eneste han kan gjøre for å få det bort, er å fettsuge seg der. Men finnes det ikke litt mer sunnere måter å få bort magen på da?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste løsningen er å trene magemusklene, d.v.s ta situps. Hvis han starter med å ta situps hver kveld f.eks, så vil det nok forsvinne etterhvert :) Fettsuging er vel liten vits hvis fettet er borte, ikke sant? Men, jeg har hørt om de som også har fått magen "skåret av", men dette kommer selvsagt an på hvor stor den er, eller hvor mye løsskinn som egentlig er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man slanker vekk mange kilo i løpet av kort tid, så kan det ta litt tid før huden følger med og strammer seg opp. Hvis samboeren din bare fortsetter å holde samme vekt, samtidig som han trener og spiser riktig, så tror jeg magen kommer til å stramme seg opp etterhvert. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sambo er jo ikke plaget med så altfor mye "løshud" på magen. Bare bittelitt, en sånn søt liten bilring som jeg ser på det :D. Men det plager han. Han driver å trener ganske mye, og begynner å bli endel muskuløs nå, kun den der lille magen som er igjen. Kraftig bygd med litt over 100 kg fordelt på 179 cm. Selv om det kanskje høres mye ut for noe, jeg vet ikke, så ser han ikke "fet" ut i det hele tatt. Rett og slett bare kraftig bygd over det hele. Men jeg skal videreføre rådene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...