Gå til innhold

Volvo tilbakekaller biler - noen som har hørt noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://e24.no/bil/volvo/volvo-norge-tilbakekaller-4-766-biler-etter-sprekkfunn/24545761

5000 dieselbiler fra Volvo tilbakekalles, og de vil kontakte eierne dette gjelder for reparasjon. Min bil er rammet av dette, men har ikke hørt noe, og er heller ikke sikker på hvem som skal sende ut beskjed. Noen andre som har hørt noe? Eller har erfaring fra tidligere "tilbakekallinger" på hvor lang tid dette kan ta?

Anonymkode: 2f131...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg er i samme situasjon. Jeg har en Toyota som er rammet av en tilbakekalling, og jeg er usikker på gangen i dette. Skal jeg vente på brev, eller kan jeg selv kontakte nærmeste Toyotaforhandler og få reparasjonen gjort? Det har gått 3 måneder siden jeg leste om tilbakekallingen, men jeg har fortsatt ikke fått noe brev. Hvor lang tid pleier sånt å ta?

https://www.dinside.no/motor/airbag-problemer-pa-34000-norske-toyota-biler/70408412

Anonymkode: 9f3d7...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk rekommandert brev fra Volvo angående dette denne uken, så antar du hører noe snart du også, om du ikke allerede har fått brev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått brev nei. vet ikke helt hvilken adresse de evt kommer l å sende til? folkeregistrert adresse?

Anonymkode: 2f131...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i mitt brev at adressen er oppgitt av Vegdirektoratet, ut fra chassisnummeret på bilen.  Det står også at det bare gjelder biler innenfor en viss serie chassisnummer, så du er kanskje ikke berørt av feilen selv om du har en av modellene på listen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...