Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Secret Celebrity Drag Race, da?
Hittil har jeg bare visst hvem én av kjendisene var, så det var ikke akkurat a-laget de hadde fått med seg. Men ja takk til mer Drag Race, det er grei underholdning. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Luka_S skrev:

Hva synes dere om Secret Celebrity Drag Race, da?
Hittil har jeg bare visst hvem én av kjendisene var, så det var ikke akkurat a-laget de hadde fått med seg. Men ja takk til mer Drag Race, det er grei underholdning. :)

Syntes det er greit. Bra de ikke vinner pengene selv, men heller donerer de:D Jeg følger med på Reddit spoilers, så gleder meg ekstremt mye til de som er med neste uke:) 

Skrevet
10 minutter siden, Sipri skrev:

Syntes det er greit. Bra de ikke vinner pengene selv, men heller donerer de:D Jeg følger med på Reddit spoilers, så gleder meg ekstremt mye til de som er med neste uke:) 

Hvem er det, da? :)

Skrevet
1 time siden, Luka_S skrev:

Hvem er det, da? :)

Spoiler

Hayley Kiyoko og Madison Beer 😄

Skrevet
9 timer siden, Sipri skrev:
  Vis skjult innhold

Hayley Kiyoko og Madison Beer 😄

Aner ikke hvem det er.

Skrevet
På 5.5.2020 den 18.11, Sipri skrev:

Wow+ det koster 39kr i mnd, men da har du tilgang til alle sesongene inkludert untucked Osv:D

Du er en engel!! Tusen takk 😁

• Liker 1
Skrevet

Det blir All Stars 5 6. juni! 🤩

• Liker 1
Skrevet

Elsker Crystal 😍 og det håret! 

Noen som ser secret celebrity?? 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Matrosen skrev:

Elsker Crystal 😍 og det håret! 

Noen som ser secret celebrity?? 

Crystal er så precious! 😄 Håper hun vinner, men samtidig håper jeg nesten ikke, slik at hun kan bli med på All Stars 6.

Secret Celebrity DR var så bra denne gangen, lo meg i filler av den roasten.

Skrevet
4 timer siden, Luka_S skrev:

Det blir All Stars 5 6. juni! 🤩

Jeg heier på Blair og Shea😌

Skrevet

Noen som så på Drag Race UK? Hvem heiet dere på?

Skrevet
14 timer siden, Sipri skrev:

Jeg heier på Blair og Shea😌

Jujubee 4ever! 😄

Skrevet
14 timer siden, Sipri skrev:

Noen som så på Drag Race UK? Hvem heiet dere på?

Jeg så på det! Heiet på den som vant. ;)

Skrevet

Hva synes dere om finalistene? Hvem heier dere på?
Jeg håper egentlig Jaida vinner, slik at de andre kan være med i fremtidige All Stars. 😄
Veldig mange gode i denne sesongen, synes ingen hadde fortjent å gå ut etter siste utfordring. Men de hadde vel brukt opp dobbelt-shantayen tidligere.

Skrevet
14 minutter siden, Luka_S skrev:

Hva synes dere om finalistene? Hvem heier dere på?
Jeg håper egentlig Jaida vinner, slik at de andre kan være med i fremtidige All Stars. 😄
Veldig mange gode i denne sesongen, synes ingen hadde fortjent å gå ut etter siste utfordring. Men de hadde vel brukt opp dobbelt-shantayen tidligere.

Håper veldig på Gigi. Som sagt så har jeg følgt og snakka med hun siden 2018. Snakka med hun sist tidligere idag og hun er bare verdens søteste🥺 Er fornøyd uansett hvem som vinner da. Er rart om Jackie ikke blir invitert til finalen siden Sherry er diskvalifisert

• 1 måned senere...
Skrevet

Har nettopp sett ferdig sesong 12 på Netflix. Hva har Sherry Pie gjort for å bli disket?

Skrevet
3 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Har nettopp sett ferdig sesong 12 på Netflix. Hva har Sherry Pie gjort for å bli disket?

catfishet menn visstnok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, Lady Lovelylocks said:

Gitt seg ut for å være en kjent, kvinnelig Broadway-produsent og lurt håpefulle skuespillere til å sende henne "audition"-videoer hvor de måtte gjøre seksuelle og fornedrende ting.

Anonymkode: b2b34...e4f

• Liker 2
Skrevet
På 29.6.2020 den 21.39, Hatsumomo skrev:

catfishet menn visstnok. 

På 30.6.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Gitt seg ut for å være en kjent, kvinnelig Broadway-produsent og lurt håpefulle skuespillere til å sende henne "audition"-videoer hvor de måtte gjøre seksuelle og fornedrende ting.

Anonymkode: b2b34...e4f

Takk 😊

• 10 måneder senere...
Skrevet

Er dere klare for AS6? Jeg er så spent. Jeg heier litt på Eureka. Hva med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...