Gå til innhold

Rupaul drag show!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis Latrice vinner 🙄 Hun prøver jo ikke en gang, hun mener hun burde vinne bare på grunn av den hun er. Sorry ass, sånn funker det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bianca og Alyssa Edwards ❤️  

... BACK ROLLS?!

Anonymkode: c9e21...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bianca og Alyssa Edwards ❤️  

... BACK ROLLS?!

Anonymkode: c9e21...608

Shade! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chablis skrev:

Shade! 

No shade no tea! 

 

 

:fnise:

Anonymkode: c9e21...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

No shade no tea! 

 

 

:fnise:

Anonymkode: c9e21...608

Oh, guurrrrrl! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jublet inni meg når Latrice ble sendt hjem i dag!! Likte absolutt ingenting med henne, makan til arrogant diva.. 

Neste uke er det finale! Hvem håper du vinner? 

#teamtrinity

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manila skulle vunnet! Hvem av de gjenværende som skal vinne, er jeg ganske likegyldig til, merker jeg. Men Trinity fortjener det kanskje mest nå som Manila er ute av dansen.

Rett etter elimineringen utga Manila en musikkvideo hvor Naomi spiller skruken. Bra de ikke tar dette så høytidelig selv ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Manila ble stemt ut, er det ett fett hvem som vinner. Ja, så lenge det ikke er Naomi. Jeg friker ut av de digre leppene hennes, skjønner ikke vitsen med å pumpe dem så store. De var jo store fra før, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Luka_S skrev:

Siden Manila ble stemt ut, er det ett fett hvem som vinner. Ja, så lenge det ikke er Naomi. Jeg friker ut av de digre leppene hennes, skjønner ikke vitsen med å pumpe dem så store. De var jo store fra før, liksom.

Men det er jo et bra kompliment å bli kalt Legs da 😁 Hun er heldig der.

Anonymkode: 5fdc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er finalen i AS4 over og jeg er ikke imponert:

 

Spoiler

1. Redigerte de det til at begge vant i ettertid? Altså at det ikke egentlig var planen? Kamera var aldri på Ru da twisten med to vinnere ble avslørt, og de hadde åpenbart bare en krone og ett septer. Vet at de alltid filmer finalen med at begge vinner (hver sin gang) så det ikke skal spoiles, men dette føltes som en siste liten-løsning.

2. Datt jeg ut underveis eller ble det aldri forklart hva som var greia med at de 3 tidligere vinnerne skulle "bestemme hvem som vinner"? De gjorde jo ingenting?

3. Jeg synes AS-finalene burde føles litt mer spektakulære enn en vanlig episode, det er jo null finalefølelse. Bare "dere vant, gratulerer, ferdig". Skjønner at AS ikke er like stort som de vanlige sesongene men når man blir en ALL STAR burde det jo være litt mer... glam?

4. MEH.

 

Endret av Luppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa her også... Når det ikke ble Manila så var hele greia et antiklimaks uansett.

Ang. spm nr 2 i spoileren, så sa de vel "bare tulla" etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Luka_S skrev:

Sesong 11 begynner om to uker (ja, faktisk!), noen som vet om den blir sendt på Netflix?

De har jo vært kjappe med AS4, så håper det! Om ikke så koster det ca 35 kr i måneden for Wow presents plus. Jeg abonnerer på det selv om jeg har Netflix, for der kan jeg se Untucked også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

*Prøver desperat å holde liv i denne tråden*

Sesong 11 er i gang! Hvem heier dere på så langt?

Ariel Versace ser fierce ut, men det legges opp til at hun er årets bitch (får litt Phi Phi-vibes). Plastique Tiara er også nydelig men litt kjedelig kanskje. Positivt overrasket av Brooke Lynn Hytes, tror hun og Yvie Oddly er mine foreløpige favoritter! Vanessa Mateo sitt comeback virker også (overraskende) lovende.

Spoiler

Synes det var helt ok at Soju røk først, hun var søt men litt "uferdig". Og all praten om den der cysten ble litt vel mye 😳

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Club Ninety-Cyst! 😂

Heier litt på Brooke Lynn jeg også. Syntes Silky var kul til å begynne med, men herregud så slitsom hun ble etterhvert! Håper hun går ut tidlig hvis hun ikke roer seg litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Yvie Oddly og Vanessa Mateo! Likte også Silky først, men ja, altfor slitsom. Tror hun ikke er så selvsikker som hun later som.

Anonymkode: 017c4...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere dagens episode? Ser at Netflix har fått inn sesong 11, men de er en uke på etterskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2019 den 19.15, Luka_S skrev:

Hvor ser dere dagens episode? Ser at Netflix har fått inn sesong 11, men de er en uke på etterskudd.

Du har kanskje sett det allerede, men nå ligger den på Youtube! Jeg ser som vanlig på WOW Presents, må se så fort som mulig ellers blir jeg spoila (følger for mange queens på insta og twitter). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...