Gå til innhold

Rupaul drag show!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Luppa skrev:

Du har kanskje sett det allerede, men nå ligger den på Youtube! Jeg ser som vanlig på WOW Presents, må se så fort som mulig ellers blir jeg spoila (følger for mange queens på insta og twitter).  

Har sett den, ja! Jeg blingsa litt og trodde det var fredag da jeg skrev innlegget, se. 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste fra denne episoden var "OPPALANS! You earn everythiiing!" og "Hello hello hello! I'm a COOL dad!" 😂
Jeg lo så jeg grein.

Noen som synes det er sykt mange queens denne sesongen? Jeg sliter med å huske alle navn og ansikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luka_S skrev:

Det beste fra denne episoden var "OPPALANS! You earn everythiiing!" og "Hello hello hello! I'm a COOL dad!" 😂
Jeg lo så jeg grein.

Noen som synes det er sykt mange queens denne sesongen? Jeg sliter med å huske alle navn og ansikt.

Haha ja, Vanessa har virkelig gjort seg fortjent til den ekstra sjansen hun har fått! Hun har rykket opp som min favoritt 😄

De var vel 15 i første episode, tidligere sesonger har max hatt 14 tror jeg.  Det gjør at en ikke får sett så mye av alle, glemmer liksom av noen underveis. Vet ikke om det betyr at det blir flere episoder enn vanlig i denne sesongen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Luppa skrev:

Haha ja, Vanessa har virkelig gjort seg fortjent til den ekstra sjansen hun har fått! Hun har rykket opp som min favoritt 😄 

De var vel 15 i første episode, tidligere sesonger har max hatt 14 tror jeg.  Det gjør at en ikke får sett så mye av alle, glemmer liksom av noen underveis. Vet ikke om det betyr at det blir flere episoder enn vanlig i denne sesongen?  

Enten blir det vel flere episoder, eller en double sashay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å sett en versjon for dragkings 😁

Anonymkode: 5fdc0...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, BruceOldfield skrev:

Synes det har begunt å bli kjedelig.

Denne sesongen eller mer generelt? For så vidt litt enig, men synes sesong 11 har vært en opptur så langt.

Dagens eliminering føltes litt urettferdig, Mercedes burde gått ut før Honey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luppa skrev:

Denne sesongen eller mer generelt? For så vidt litt enig, men synes sesong 11 har vært en opptur så langt.

Dagens eliminering føltes litt urettferdig, Mercedes burde gått ut før Honey.

Generelt, når det gjelder sesong 11, har jeg kun sett første episode. Untuck var bare dritt kjedelig.

All star 4, ble kjedelig etter 6 episode, og det var 4 igjen.

Og den julespesialen? Hva faen var det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julespesialen må man bare glemme at finnes, den var krise. Untucked 4 var også nedtur. Men jeg heier altså på sesong 11 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Luppa skrev:

Julespesialen må man bare glemme at finnes, den var krise. Untucked 4 var også nedtur. Men jeg heier altså på sesong 11 😁

 

jeg håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
12 minutter siden, Sipri skrev:

Noen som ser sesong 12?

Ja, stort sett. Men synest denne sesongen er litt kjedelig og engasjerer ikke like mye som et par andre sesonger. Skulle ønske bl.a Crystal Methyd fikk litt mer tid 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på!
Ble litt rar denne sesongen siden Sherry Pie ble diskvalifisert, og de har redigert episodene slik at hun nesten ikke er på skjermen. Jeg elsker Crystal Methyd, og Heidi er jo bare verdens søteste! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Ja, stort sett. Men synest denne sesongen er litt kjedelig og engasjerer ikke like mye som et par andre sesonger. Skulle ønske bl.a Crystal Methyd fikk litt mer tid 🤷‍♀️

Ja helt enig! Grunnen til at crystal ikke har så mye screentime er pga hun var veldig god venn med Sherry. Og siden de har redigert ut så mye som mulig av hun, så mista crystal screentime også:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luka_S skrev:

Jeg ser på!
Ble litt rar denne sesongen siden Sherry Pie ble diskvalifisert, og de har redigert episodene slik at hun nesten ikke er på skjermen. Jeg elsker Crystal Methyd, og Heidi er jo bare verdens søteste! 😄

Jeg elsker crystal også<3 men favoritten min er Gigi hehe. Har elska Gigi siden 2018 og snakker med hun veldig ofte, så min mening er ganske biased 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sesong 12 ny på netflix nå?

Anonymkode: 06c1b...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Luka_S skrev:

Jeg ser på!
Ble litt rar denne sesongen siden Sherry Pie ble diskvalifisert, og de har redigert episodene slik at hun nesten ikke er på skjermen. Jeg elsker Crystal Methyd, og Heidi er jo bare verdens søteste! 😄

Hvor ser du sesong 12? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sesong 12 ny på netflix nå?

Anonymkode: 06c1b...657

 

4 minutter siden, rilin skrev:

Hvor ser du sesong 12? 😊

Wow+ det koster 39kr i mnd, men da har du tilgang til alle sesongene inkludert untucked Osv:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sipri said:

 

Wow+ det koster 39kr i mnd, men da har du tilgang til alle sesongene inkludert untucked Osv:D

ooooh det må jeg sjekke ut 😄

Anonymkode: 31c6e...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sipri skrev:

 

Wow+ det koster 39kr i mnd, men da har du tilgang til alle sesongene inkludert untucked Osv:D

Tusen takk for tips!! 😀

Anonymkode: 06c1b...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...