Gå til innhold

Rupaul drag show!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt hektet på dette, ser det på Netflix. 

Nå er det den siste allstar sesongen som går, og jeg er så LEI Latrice Royale men vi blir jo aldri kvitt kjærringa 🙄

Anonymkode: 29d49...3f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeeelsker RPDR! Håper Manila vinner all stars denne gangen, hun er så fabelaktig!

Anonymkode: b8e47...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alt fra sesong 2 og opp. Alle All Stars. Manila er min favoritt! Jeg liker til en viss grad Trinity the Tuck, hun har mange bra talenter! Det jeg ikke liker med henne er at hun syter så fælt. Det er slitsomt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Latrice Royale ikke vinner så er jeg fornøyd. Hun er så høy på seg sjæl at jeg himler med øynene hver gang hun snakker. 

Bare det at det liksom var uhørt å stemme henne ut første gangen, og så var hun så bitter når hun kom tilbake?!? Hun var og er dårligst der inne, get over yourself. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som mangler den nyeste episoden (8) på Netflix nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at Manila som mann ligner litt på Robert Downey jr 😁

Anonymkode: 5fdc0...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ompalompa24
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt forelsket i Manila. 😚

Omg! Jeg også! Hahaha. Har binget siste all stars sesongen i helgen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER RPDR! Så sesong 1-4 for mange år siden og glemte den litt, men siden august i fjor har jeg sett alle sesonger (med Untucked) + alle all stars. Ser at AS4 episode 8 ikke er kommet på Netflix, hva er greia? Jeg ser for øvrig på WOW Presents, koster ca 35 kr i måneden. 

Hvem er deres favoritt-queens, uavhengig av sesong? Mine er Katya og Sasha Velour, selv om sistnevnte er litt slitsomt seriøs så forelsket jeg meg helt i henne i sesong 9.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Luppa skrev:

Jeg ELSKER RPDR! Så sesong 1-4 for mange år siden og glemte den litt, men siden august i fjor har jeg sett alle sesonger (med Untucked) + alle all stars. Ser at AS4 episode 8 ikke er kommet på Netflix, hva er greia? Jeg ser for øvrig på WOW Presents, koster ca 35 kr i måneden. 

Hvem er deres favoritt-queens, uavhengig av sesong? Mine er Katya og Sasha Velour, selv om sistnevnte er litt slitsomt seriøs så forelsket jeg meg helt i henne i sesong 9.

Sasha Velour, Katya, Jinx Monsoon, Bianca del Rio (absolutte favoritt) og så liker jeg humoren til Alaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som mangler den nyeste episoden (8) på Netflix nå?

Finner de på youtube også. Pleier komme ut der noen timer før netflix. Da kan en også se fashion ruview og pitstop rett etterpå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å vente og lastet ned den siste episoden.

Spoiler

Faen ta deg, Naomi Smalls!!! Drit i å sende hjem Manila! Ugh, Jesus, gross!
Føler ingen av dem som er igjen er verdige vinnere. Kanskje Trinity.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus
27 minutter siden, Luppa skrev:

Detox, Alaska, Bianca del rio, jinx, Sharon needles, Chad Michaels og Alyssa Edward's. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Luppa skrev:

Er så mange som har en plass i hjertet! ❤️

Jujubee, Shangela, Manila, Latrice, Willam, Alaska, Detox, Alyssa Edwards, BenDeLa, Joslyn Fox, Katya, Mrs. Kasha Davis, Trinity the Tuck, Aja, Asia O'Hara, Monet X Change, Monique Heart, MISS VANJIE Miss Vanjie Miss....Vanjie...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang siste episode (ep 8):

Spoiler

Er ikke superfan av Manila men enig i at hun røk for tidlig, og jeg ser ikke helt hvem som kan være en verdig vinner av de gjenværende. Det blir sikkert Latrice som vinner, kjedelig nok. Hun var morsom i sesong 4, men har ikke vært spesielt spennende i de to rundene med AS. Merker jeg heier litt på Naomi selv om hun kanskje ikke er en All Star (men det syntes jeg heller ikke Trixie var og det gikk jo hele veien for henne).

Endret av Luppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Luppa skrev:

Ang siste episode (ep 8):

Skjul innhold

Er ikke superfan av Manilla men enig i at hun røk for tidlig, og jeg ser ikke helt hvem som kan være en verdig vinner av de gjenværende. Det blir sikkert Latrice som vinner, kjedelig nok. Hun var morsom i sesong 4, men har ikke vært spesielt spennende i de to rundene med AS. Merker jeg heier litt på Naomi selv om hun kanskje ikke er en All Star (men det syntes jeg heller ikke Trixie var og det gikk jo hele veien for henne).

Spoiler

Denne elimineringsmetoden er skikkelig urettferdig, fordi den favoriserer de "midt på treet"-queensene. Først blir de som er lavest på resultatlista stemt ut, så går de som er trusler mot slutten. Shangela skulle vunnet forrige sesong, og Manila denne. Nå ser det ut som det er lagt opp til at Latrice skal vinne, det er vel greit siden hun er mest legendarisk av de som er igjen. Men søren så surt at Manila går ut for tredje gang! RIGGA MORRIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også superfan, og Bianca del Rio er min favoritt. Har dere sett danseshowet til Alyssa Edwards på Netflix også (Dancing Queen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til fans som ikke har sett alt, sesong 1-10 ligger nå ute på Netflix! 

Desverre ligger ikke alle all stars der ennå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, seriouslyforreal skrev:

Jeg er også superfan, og Bianca del Rio er min favoritt. Har dere sett danseshowet til Alyssa Edwards på Netflix også (Dancing Queen)?

Slukte dancing queen, skulle gjerne hatt mer enn den ene sesongen på Netflix! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...