Gå til innhold

Når daten bare ghoster 12 timer før avtalt møte med overnatting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, nordlending skrev:

 

 

I see. Hm. Da bør ts blokkere og slette hele fyren. Han er åpenbart ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Gent82 skrev:

Å faen. Takk. Mitt x-ray supervision sviktet meg! Damn.. :ironi: Okay da er tydeligvis ikke motherføkkern i koma likevel da. Hm.

Du må skru av x-rayen, vettu..!

Anonymkode: c4059...1f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en lei helg. Har datet en fyr som virket veldig ålreit en stund. Vi har møttes ute og på grunn av 1 times avstand og barn så har det ikke passet å møtes ordentlig en helg før nå. Siste melding fra han fredag kveld var at han gledet seg til å komme til meg lørdag og at vi endelig skulle få tid sammen. 

Lørdag morgen våkner jeg og ser han har vært på messenger uten en lyd, timene går og jeg har skjønt at han ikke kontakter meg eller har tenkt å komme på besøk. I og med at vi aldri har hatt sex eller sovet sammen så er ikke følelsene mine så voldsomt involvert, men jeg likte han, vi snakket hver dag i over 2 måneder. 

Hvorfor ikke ha ryggrad til å bare si fra at man ikke vil mer? Hvorfor skrive; vi sees i morgen når man så bare ghoster 12 timer senere? Jeg ser han har vært logget på mange ganger men har nå slettet hele tråden vår på messenger. 

I går ettermiddag sendte jeg en melding om at jeg regnet med at han lå på intensiven overkjørt av fly, tog, buss og tråsykkel fordi det er eneste lovlige grunnen til å ikke si fra at man har ombestemt seg. Kommer ikke til å kontakte han igjen og om jeg hører fra han så spiller det ingen rolle. Folk som ikke har mer respekt for andre enn dette vil jeg uansett ikke ha i livet. 

Men jeg er litt trist, etter å ha vært singel i 5 år så var det fint å smake litt på hvordan det er å ha en annen i livet. O

Og selvsagt lurer jeg på hvorfor.... 

Anonymkode: 0ce67...f3b

samme grunn som kvinner ghoster menn. de er feige, de tørr ikke bare si " jeg gidder ikke" eller "er ikke interessert allikevell"

tragisk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må skru av x-rayen, vettu..!

Anonymkode: c4059...1f7

But of course! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stardust75 skrev:

samme grunn som kvinner ghoster menn. de er feige, de tørr ikke bare si " jeg gidder ikke" eller "er ikke interessert allikevell"

tragisk

Hvorfor dra kvinner inn i en tråd som handler om en mann? Klarer du aldri å holde deg til tema men må snakke ned kvinner i hvert innlegg du skriver her? 

Anonymkode: 6eff5...0ef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, nordlending skrev:

Dere som sier at det kan ha skjedd noe: er det ikke naturlig å si ifra dersom noe kommer i veien for en avtale? Spesielt når du selv var den som skulle si ifra når du kom? 

Jeg ville nok selv sendt en melding og spurt om ca ankomtid, men likevel. 

Ja dette er normal høflighet å si ifra, absolutt. Men om noe litt "dramatisk" skjer er det heller ikke uvanlig at man kort og greit glemmer det. Det er ingen unnskyldning, men kan være en forklaring. Når en god venninne døde brått hadde jeg en kinoavtale med en venninne samme kveld. Jeg glemte vekk hele kinoavtalen og "rotet vekk" telefonen. Kom først på det dagen etter..... Verdens dårligste samvittighet ovenfor venninnen min (fra en annen vennegjeng), men hun forsto det heldigvis.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg ser han har vært logget på mange ganger men har nå slettet hele tråden vår på messenger." - 3. avsnitt.

Anonymkode: c4059...1f7

Denne skal man ikke stole på. Virkelig ikke. Jeg er ofte pålogget mens jeg sover :P

12 minutter siden, nordlending skrev:

Jeg antok avtalen var at besøket skulle komme på formiddagen. Veldig krass melding å sende om man potensielt bare er litt forsinket. 

Hadde jeg fått en sånn krass melding hadde jeg mest sannsynlig tenkt "DRAAAAMA" og løpt i motsatt retning :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. 

Må visst oppklare noe; Avtalen var i utgangspunktet at han skulle komme fredag men da var han sliten etter en lang uke. Helt greit. 

Han var flere ganger på messenger lørdag formiddag og logget av så fort jeg kom på så det virket veldig lite tilfeldig. 

Jeg er i utgangspunktet fryktelig lite dramatisk av meg, men jeg blir sint når folk tusker og snusker og ikke kan si fra om det er noe, jeg tåler fryktelig mye bare ikke mangel av ryggrad og dette snakket vi om flere ganger fordi han syntes det var veldig positivt. 

Anonymkode: 0ce67...f3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Har du fortsatt ikke hørt noe siden fredag? Har han lest meldingen du sendte i går? Har han vært pålogget resten av helgen? 

Med mindre han har havnet i koma: Utrolig dårlig gjort, viser bare hvor lite respekt han har for andre folk. Umulig å forstå hvorfor folk gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har antakelig fått napp hos en annen dame som han er mer interessert i .

Anonymkode: db0a6...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har antakelig fått napp hos en annen dame som han er mer interessert i .

Anonymkode: db0a6...98e

TS her: 

Mest sannsynlig. Men går da an å si fra allikevel. En liten melding på messenger som sier; jeg har ombestemt meg og avslutter, lykke til videre. 

Noe mer krever jeg ikke, behandle folk med respekt for pokker. 

Men ok, det hjalp å skrive av seg. Vi har ikke hatt sex så jeg børster det bare av meg og rusler videre :)

Anonymkode: 0ce67...f3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: 

Mest sannsynlig. Men går da an å si fra allikevel. En liten melding på messenger som sier; jeg har ombestemt meg og avslutter, lykke til videre. 

Noe mer krever jeg ikke, behandle folk med respekt for pokker. 

Men ok, det hjalp å skrive av seg. Vi har ikke hatt sex så jeg børster det bare av meg og rusler videre :)

Anonymkode: 0ce67...f3b

 

Det virker jo merkelig hele saken, og antagelig har han fått kalde føtter og ikke hatt baller til å si i fra. Like greit å bare gå videre da, en erfaring rikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker tilbakestående. Han kunne jo bare skrevet at han var syk.

Anonymkode: 733df...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...