AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg har mistet eller fått frastjålet sertifikatet, er avhengig av å kjøre bil så jeg gjør det hver dag. Tar jeg kontakt med politiet eller statens vegvesen når jeg forteller at jeg har mistet det? Kan jeg få bot for å kjøre uten hvis de har kontroll? Og hva er boten på? Hva koster det å få nytt sertifikat? Anonymkode: ebb91...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Slå opp på statens vegvesen selv. Du kan bestille nytt kort der tror jeg. Anonymkode: 9aa66...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Ja du får bot hvis du ikke har sertifikatet i en kontroll. Her står det hvordan du skaffer deg midlertidig kjøretillatelse og nytt sertifikat https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/mistet-forerkort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 Gå inn på vegvesen.no og logg deg inn på "Din side". Der kan du melde førerkortet tapt og skrive ut en midlertidig kjøretillatelse. Etter 4 uker går du på nærmeste trafikkstasjon og bestiller nytt førerkort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mistet eller fått frastjålet sertifikatet, er avhengig av å kjøre bil så jeg gjør det hver dag. Tar jeg kontakt med politiet eller statens vegvesen når jeg forteller at jeg har mistet det? Kan jeg få bot for å kjøre uten hvis de har kontroll? Og hva er boten på? Hva koster det å få nytt sertifikat? Anonymkode: ebb91...2f3 Du får en passende bot for kjøring uten førerkort ja. Mistet/stjålet førerkort skal straks meldes til politiet, da faren for misbruk av identiteten din er stor. Politiet informerer deg om hva du gjør videre. Anonymkode: a3759...a11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 Hvor mye koster det å få nytt førerkort? Anonymkode: ebb91...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: - - - Mistet/stjålet førerkort skal straks meldes til politiet, da faren for misbruk av identiteten din er stor. Politiet informerer deg om hva du gjør videre. Anonymkode: a3759...a11 Det holder med å melde det inn hos vegvesenet, det er dét politiet linker til. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det å få nytt førerkort? Anonymkode: ebb91...2f3 Noe kan du vel google selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 31. januar 2019 #8 Del Skrevet 31. januar 2019 On 1/27/2019 at 8:09 PM, AnonymBruker said: Hvor mye koster det å få nytt førerkort? Anonymkode: ebb91...2f3 300 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Del Skrevet 31. januar 2019 Betalte 380,- kr for 2 uker siden for nytt. Du kan melde det stjålet på din side hos vegvesenet, og skrive ut kjøretillatelse selv fra samme side. Lettvint. Anonymkode: 2a954...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. januar 2019 #10 Del Skrevet 31. januar 2019 På Pappiret Skal du få bot, men hvis du har fører-rett, og ikke er frekk i kjeften går det bra, ¨¨99¨¨ prosent av ggn,e. blitt stoppet mange, mange ggr. uten, alltid gått bra, om de ikke har ¨trengt¨ en grunn til å klå meg... i Svergie, og. Men Seff. smart å ha. a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Del Skrevet 31. januar 2019 Har kjørt uten i 5 år. Aldri blitt stoppet... Anonymkode: 3611a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Del Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjørt uten i 5 år. Aldri blitt stoppet... Anonymkode: 3611a...801 Seriøst? Pga? Anonymkode: 15d22...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 31. januar 2019 #13 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Se hvordan amerikanarane er blitt rundlurt...https://www.youtube.com/watch?v=VqFgUZcVDfo https://duckduckgo.com/?q=drivers+licence+not+required+in+us&iax=videos Endret 31. januar 2019 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå