Gå til innhold

Noen som har greie på symaskin her???


slit

Anbefalte innlegg

Har en Singer Confidence som jeg fikk i februar i fjor. Den har fungert kjempe fint, men her om dagen krølla undertråden seg og spolen hoppa litt rundt i spolehuset. etter at jeg åpnet opp og fiksa, gjorde rent og skulle til å sy igjen, ville ikke maskinen ta med seg undertråden... har prøvd å bytte nåler og prøvd forskjellige tråder og spoler til undertråden. Noen som veit hva som kan være galt? Blir så frustrert at jeg snart kaster maskinen ut av vinduet 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med symaskinen, når det er noe tull med undertråd - er årsaken oftest feil med tråding av overtråd. Så ta og tre om maskinen, og sjekk at tråden går langt nok imellom «diskene» oppe. Husk å tre maskinen med foten oppe. Da løsner trådspeninga og det går an å tre om maskinen. Det funker ikke å tre om når foten er nede.

Anonymkode: 3f284...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slit skrev:

Har gjort dette hundre ganger, uten at det fungerer🤯

Bruksanvisningen er en fin ting å finne frem. Les den og fokuser på feilsøkingsdelen. 

Finner du ikke ut av saken så lever maskinen inn der den er kjøpt og påberop deg reklamasjon!

Anonymkode: c6831...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du satt i spolen rett vei? Det er vanligvis problemet for meg når jeg får problem med undertråden.

Anonymkode: c65d7...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...