AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg har hørt at du må ha dem i aluminiumsfolie eller en metallboks for å være sikret mot tyveri. Men jeg gidder ikke pakke nøkkelen inn i folie hver gang jeg går inn i huset. Sånt styr. Så jeg har hatt den i en metallbolle, men jeg ser at det ikke virker for jeg får åpnet bilen likevel. Må den kanskje ha lokk? tenkte å bruke en avlagt matboks eller teboks. Er det bra ok, eller må jeg investere i et ordentlig nøkkelskap? Anonymkode: e068a...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Del Skrevet 26. januar 2019 Hva?? Anonymkode: fac16...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva?? Anonymkode: fac16...589 https://www.viivilla.no/ovrig/sikkerhet/derfor-bor-du-pakke-inn-bilnokkelen-din-i-solvpapir/ Anonymkode: e068a...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 26. januar 2019 #4 Del Skrevet 26. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at du må ha dem i aluminiumsfolie eller en metallboks for å være sikret mot tyveri. Men jeg gidder ikke pakke nøkkelen inn i folie hver gang jeg går inn i huset. Sånt styr. Så jeg har hatt den i en metallbolle, men jeg ser at det ikke virker for jeg får åpnet bilen likevel. Må den kanskje ha lokk? tenkte å bruke en avlagt matboks eller teboks. Er det bra ok, eller må jeg investere i et ordentlig nøkkelskap? Anonymkode: e068a...0b8 Metallboks høres utrolig mye mer praktisk ut enn aluminiumsfolie ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Del Skrevet 26. januar 2019 Kjøp en sånn, det demper antakeligvis signalet mye bedre enn aluminiumsfolie eller metallbolle: https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=faraday+wallet I verste fall kan du risikere at aluminiumsfolie virker som en antenne og forsterker signalet. Anonymkode: 5181f...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå