Gå til innhold

Mammatiljuliaan


Bentebrennum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Justlooking skrev:

Aner ikke hvem alle disse mammaene er, ikke ønsker jeg å vite det heller.

Godt det er flere enn meg som gir blanke f i disse :5:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
25 minutter siden, MarianneE skrev:

Godt det er flere enn meg som gir blanke f i disse :5:

Aner heller ikke hvem det er og gidder ikke finne det ut 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 1.13, Kollontaj skrev:

Nå lyver du, det tok meg ett sekund å finne kontoen på Snap. 

Ja om du ikke følger henne fra før, men det er problemer med snap om man følger noen og brått trykker bort følgermodus,  og dermed er de vanskelige å finne igjen..  

Så nei hun lyver ikke, hun er ikke den eneste, jeg og slet med dette og måtte få Cecilie selv til å legge meg til igjen, og jeg vet fler og har hatt samme problemet.. 

Så før du sier folk lyver så bør du vite litt mer rundt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Carina Maria skrev:

Aner heller ikke hvem det er og gidder ikke finne det ut 😄 

Næmmen så fint da, det var vel heller ingen som ba dere om å finne det ut så det er jo ingen problem 👏 

Det er helt utrolig at man klarer å lire så mye møkk ut av seg om personer man ikke kjenner overhode som folk gjør her inne, jeg blir helt stum, skjønner ikke at folk klarer å være så stygge mot andre mennesker jeg.. 

Det jeg blir mest skremt av er at det faktisk er voksne mennesker med barn som lirer ut seg så mye dritt om andre, dritt som blir liggende på nett, som barna igjen kan lese når de blir eldre.. og samme menneskene roper vel høyt mot mobbing hos barn.. om man lurer veldig på hvor barn får mobbingen sin i fra så er det bare å be de logge seg inn på KG så ser de det fort.. 🤦‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.1.2019 den 20.00, Bentebrennum skrev:

Jeg elsker denne kvinnen på Snapchat men klarte og slette ved en feiltakelse og nå får jeg hun ikke opp. Jeg er verken på Instagram eller andre sosialemedier de ferdes! 

Jeg håper ikke jeg har gått glipp av noe 😭😭 men hadde håpet noen kunne gitt beskjed til hun om og legge til bentebrennum på Snapchat slik at jeg får sett hun igjen. Håper noen her kan hjelpe meg da jeg føler meg litt fortapt. Takk på forhånd ! 

Er det forresten andre kontoer lik denne det er verdt og følge? Gøy med underholdning i hverdagen 😁

Enda en "influencer" som eksponerer barna sine på sosiale medier? Sukk.

Edit: Og som omtaler hun seg selv som "influencer" på Instagram? Hahaha...

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2019 den 23.04, Utroligfortilet skrev:

Noen ganger lurer jeg på hva som egentlig sjuler seg bak disse anonyme kontoene..

Jeg også. Hvor mange av kontoene som skryter av eller forsvarer disse bloggerne o.l. er egentlig bloggeren selv, eller personer knytte til vedkommende?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, jabx skrev:

Jeg også. Hvor mange av kontoene som skryter av eller forsvarer disse bloggerne o.l. er egentlig bloggeren selv, eller personer knytte til vedkommende?

Enig med deg man kan begynne og lure. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2019 den 23.44, Utroligfortilet skrev:

Jeg bruker disse plattformene for å faktisk ikke føle meg ensom

Det er trist at du føler de ensom, men det er enda tristere at du føler at du må ty til kommersielle aktører som lever av å vise reklame til slike som deg. De er der for å være reklameplakater. De er ikke vennene/venninnene dine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, jabx skrev:

Enda en "influencer" som eksponerer barna sine på sosiale medier? Sukk.

Edit: Og som omtaler hun seg selv som "influencer" på Instagram? Hahaha...

Når skal influencerne forstå hva dem gjør med barna sine når dem eksponerer barna som dem gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 0.00, Utroligfortilet skrev:

hvorfor det? fordi at du ikke liker personene? jaja..

Jeg kjenner ikke personen bak. Jeg ser bare den kommersielle fronten som også du ser. Den som er ment å selge reklame så vedkommende kan tjene penger.

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, jabx skrev:

Det er trist at du føler de ensom, men det er enda tristere at du føler at du må ty til kommersielle aktører som lever av å vise reklame til slike som deg. De er der for å være reklameplakater. De er ikke vennene/venninnene dine.

Hold deg til temaet for det er ikke det som det diskuteres og ikke gå til angrep på personlig 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hold deg til temaet for det er ikke det som det diskuteres og ikke gå til angrep på personlig 🤬

Vedkommende ga uttrykk for at denne kommersielle entiteten var viktig for henne. Jeg påpeker at den kommersielle entiteten er der for å tjene penger, og ikke er hennes venninne. Jeg svarer på noe hun selv skrev.

Og det går i aller høyeste grad inn under temaet, nemlig at dette er personer med kommersielle interesser som ikke er en venn, men som er der for å selge noe.

Endret av jabx
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
28 minutter siden, jabx skrev:

Vedkommende ga uttrykk for at denne kommersielle entiteten var viktig for henne. Jeg påpeker at den kommersielle entiteten er der for å tjene penger, og ikke er hennes venninne.

Sånn og forstå. Beklagere så mye at jeg misforstod deg. Du har helt rett når du skriver om det komersielle. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, jabx skrev:

Det er trist at du føler de ensom, men det er enda tristere at du føler at du må ty til kommersielle aktører som lever av å vise reklame til slike som deg. De er der for å være reklameplakater. De er ikke vennene/venninnene dine.

Jeg er fullstendig klar over at de ikke er mine venner, men hva så? Om jeg føler meg mindre ensom av alle disse kanalene så hjelper det MEG i en tøff hverdag, utifra hva jeg ser så tjener de ikke penger, og tjener de penger så er det jo bra for de, jeg slutter da ikke å følge allikevel, disse kanalene gir meg inspirasjon, de gir meg glede, de gir meg råd, jeg føler og jeg selv kan bidra til å svare på diverse ting de lurer på... Jeg er helt klar over at jeg ikke kjenner de, jeg er helt klar over at de ikke kjenner meg, men for meg som ikke har noen spesielle rundt meg så gir alle kontoene meg mer avslapping, latter, tårer og glede i min tøffe hverdag! 

 

Og hvorfor skal du blande deg oppi det og angripe meg for det? Jeg sier min erfaring med slike kontoer, selv om du ikke har slik erfaring så betyr ikke det at jeg ikke kan ha det?? 

Om dere ikke liker Cecilie og andre som har sine kontoer så kjærevene la nå være å følge de da.. det er jo ikke værre enn det, og jeg tipper ingen av de føler en sorg over at dere ikke liker.. 

Jeg er ingen blogger selv, jeg bruker ikke sosiale medier annet enn å følge personer, jeg tjener ikke en krone på noe som helst, og om noen tjener masse penger på å blogge osv så er det supert.. :) ingen som tvinger noen til å følge osv :)

spre heller mer glede der ute i verden enn å rakke ned på andre mennesker!! Tenk hvor fin verden hadde blitt ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Stakkars unge som må leve som om de er i en reklamekatalog! Ref rommet og klærne, alt for reklame, reklame, reklame. Det er så trist å se på. 

Okay, her skjønner ikke jeg helt hva forskjellen er på å legge ut slike reklamebilder, kontra kjeder som bruker barn i sine reklamer? 

Hun blir sponset ved å dele nydelige flotte rene bilder på en Instagram konto, går du inn på klesbutikker som selger barneklær finnes det masse barn som reklamerer for klær.. 

Husker jeg selv stod modell for klær da jeg var mindre, for mindre firma som solgte klær, og jeg har ikke tatt noe skade av dette i ettertid.. 

Skjønner ikke hvorfor dere hyler så høyt om slike ting?? Her deler hun mer bilder av hjemmet sitt, rene flotte bilder.. og noen av et flott barn som har på seg nydelige klær og orket med fine leker.. 

Nå må folk roe ned litt her!! 

Jeg kan skjønne eksponering til en viss grad, men jeg tipper at når alt kommer til alt så har flere grunner til eksponering også..  ropte dere alle like høyt når pappan til den lille kreftsyke jenta gikk bort? (Glemt navnet her jeg sitter i tåka) han som daglig skrev om barnets vei mot slutten av livet? Var eksponering der og.. 

Jeg synes folk heller skal la være å følge enn å rakke ned på andre som tar sine valg her i livet så lenge det ikke er omsorgssvikt, her i dette tilfelle ser jeg ikke en eneste feil grunn.. Jeg ser ingen andre forskjeller her enn å gå inn i en katalog som gjør det samme!! Makan!! Ta dere sammen her inne, vær heller forbilder enn dømmende mennesker.. Jeg er mer redd for barn som blir store som skal lese dette forumet, lære denne mobbingen.. det er skummelt.. ikke bilder av barn som er med på å bli sponset med nydelige klær som har blitt gjort i alle år!! Mobbing derimot er noe man helst skulle bli kvitt fremover..  

Vær egne forbilder!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...