Gå til innhold

Influensa tid. Har influensaen tatt deg enda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som ligger med influensa nå??

Den store sjuketiden.. Verker i hele kroppen og huden er så øm at det er vondt å ta på seg klær. Halsen å lungene mine er sikkert rødsprengte av sårhet. Hoster meg fordærva om natta. Cosylan gjør høsten bare 10 ganger værre.

Klem fra syka. 🥴😀

Anonymkode: 0c7c8...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis ikke rammet (enda). God bedring!

Anonymkode: 614bc...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele familien har vert syke, men jeg tok heldigvis vaksine 🖒

Anonymkode: ca562...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært omgitt av influensa i flere uker, jobber på sykehus. Ingenting enda. Vaksinert.

Anonymkode: 2870e...aff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Familiemedlem har vært på sykehus på grunn av influensa, personen var vaksinert. Jeg har ikke fått noe enda og håpe jeg ikke får det i år. Fikk influensa i fjor enda jeg var vaksinert, men i fjor bomma de godt på vaksinen. Fikk feber i minst 3 dager, bronkitt og veldig vondt i brystet. Det var ikke noe moro å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært skikkelig syk på Gud veit hvor lenge *bank i bordet*. Krysser fingrene for at vi slipper unna nå også. Samboer har kontorjobb i kommunen og jeg studerer hjemme så vi er litt mer skjermet enn mange andre. 

Anonymkode: e910a...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 40 år, og har til nå aldri hatt influensa. Vaksinerer heller ikke. Satser på at jeg fortsetter og være like heldig også de neste 40 årene 😀

Anonymkode: fd5aa...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg! Influensa ass. Brutalt.

Igår var hele kroppen så vond. Det føltes ut som jeg hadde blitt banka opp og løpt ultraløp. Klarte nesten ikke å sitte i senga engang. Og jeg fikk regelmessige frostanfall, til tross for at jeg sov med to dyner.

Idag er ikke kroppen så vond heldigvis, bare slapp. Men nå er det plutselig halsen. Det føles som om det er en piggtråd inni der.

Var frisk som en fisk søndag. Plutselig kommer influensaen fra ingen steder, og nå ligger jeg her da to dager senere, og kollapser nesten etter å bare hente litt vann, og lurer på når dette skal ende.

Fascinerende greier.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke influensa, men forkjølelsesvirus rundt jul. Er vel 4-5 år siden siste skikkelige influensa.

Anonymkode: 98287...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er ikke så vanlig som mange tror. De aller fleste som tror de har influensa, har egentlig en forkjølelse. Og nei, jeg har heldigvis holdt meg frisk :) 

Anonymkode: 5ef69...221

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vært omgitt av influensa i flere uker, jobber på sykehus. Ingenting enda. Vaksinert.

Anonymkode: 2870e...aff

Samme her :)

Anonymkode: 55e76...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Influensa er ikke så vanlig som mange tror. De aller fleste som tror de har influensa, har egentlig en forkjølelse. Og nei, jeg har heldigvis holdt meg frisk :) 

Anonymkode: 5ef69...221

Sant det. Plagsomt når folk kaller en vanlig forkjølelse for influensa, bare for de snufser og har hodepine, men har du muskelsmerter, føler deg slapp og høy feber kan du være sikker på det er influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å slippe unna. Hadde (svine)influensa i 2014, ifølge legen min får man influensa ca hvert 10. år, så har noen år igjen :)

Anonymkode: eee19...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde den i fjor, og det til gangs, så jeg satser på å slippe unna i år. 

Anonymkode: c8da6...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt influensa siden svineinfluensaen. Hele familien min fikk influensa like etter jeg og min nyfødte baby var på familiemiddag. Vi to slapp unna, men jeg er vaksinert og baby har fått antistoffer fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vaksine forrige uke og ble syk to dager etterpå, men tror ikke det er influensa jeg har. Det har verket intenst i halsen og jeg har hatt «trykk» i hodet og lett feber. Tror jeg ble smittet av datteren min som lå rett ut hele forrige uke. I natt knitrer det når jeg pustet, men det er borte nå og føler meg bedre tross elendig søvn.

Anonymkode: 63018...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis har vi (sønnen min og jeg) sluppet unna hittil i år. Det er mange år siden sist jeg hadde influensa. Men en forkjølelse pleier å melde seg en gang hver vinter, så den "venter jeg på" i grunnen. Forkjølelsen pleier å melde seg i førjulstiden, men det har ikke skjedd denne vinteren.

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...