Gå til innhold

Noen her som har beveget seg fra emosjonelt til fysisk utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt en flørt nokså lenge med ei dame. Vi er veldig klar over at vi er emosjonelt utro og har satt ord på det. Vi er verdens beste venner som har forelsket oss men begge er i et annet forhold.

Nå har det seg sånn at vi også har vært veldig tydelige på at vi aldri skal krysse utroskaps grensen, dvs bli fysiske. Men i det siste har vi gitt litt etter med å leke oss litt med å snakke litt seksuelt. Veldig uskyldig, som feks at jeg sa til henne "jeg tror vi hadde hatt det fint seksuelt også ". Det er jo uskyldig men setter i gang noen tanker. Neste gang vi snakket sammen sa hun at hun hadde tenkt på dette og sa noe om at hun er svært gla i sex osv... Og at jeg ville nok ikke fått fred.

Vi er litt på tynn is og jeg kjenner jeg lurer på om vi beveger oss i den retningen nå? Vi prøver ut litt på en måte...det vi ikke skulle.

Er så sykt spennende men så farlig.

Er det noen som har erfaring med å gå fra emosjonelt utro til fysisk utro? Hvordan merket du at dere var på vei over i det fysiske? 

M 47

Anonymkode: 6fb60...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en flørt nokså lenge med ei dame. Vi er veldig klar over at vi er emosjonelt utro og har satt ord på det. Vi er verdens beste venner som har forelsket oss men begge er i et annet forhold.

Nå har det seg sånn at vi også har vært veldig tydelige på at vi aldri skal krysse utroskaps grensen, dvs bli fysiske. Men i det siste har vi gitt litt etter med å leke oss litt med å snakke litt seksuelt. Veldig uskyldig, som feks at jeg sa til henne "jeg tror vi hadde hatt det fint seksuelt også ". Det er jo uskyldig men setter i gang noen tanker. Neste gang vi snakket sammen sa hun at hun hadde tenkt på dette og sa noe om at hun er svært gla i sex osv... Og at jeg ville nok ikke fått fred.

Vi er litt på tynn is og jeg kjenner jeg lurer på om vi beveger oss i den retningen nå? Vi prøver ut litt på en måte...det vi ikke skulle.

Er så sykt spennende men så farlig.

Er det noen som har erfaring med å gå fra emosjonelt utro til fysisk utro? Hvordan merket du at dere var på vei over i det fysiske? 

M 47

Anonymkode: 6fb60...7e1

Hvorfor er du i ett forhold? Du fortjener ikke den plassen partneren gir deg i livet sitt. Hvis du har noe som helst respekt for andre en ditt eget vesen og verdi så får du den svikefulle r**** di i gir og gjør det slutt! Har selv blitt utsatt for emosjonelt og fysisk utroskap og jeg kan si deg at drt emosjonelle utroskapen er det som er verst. Har fått store søvnproblemer og ulike angstlidelser og depresjon pga den svikefulle dritten. Og jeg har «endelig» forstått hva ordet krenkelse betyr. Forkastelig! 

Anonymkode: d4cb6...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du i ett forhold? Du fortjener ikke den plassen partneren gir deg i livet sitt. Hvis du har noe som helst respekt for andre en ditt eget vesen og verdi så får du den svikefulle r**** di i gir og gjør det slutt! Har selv blitt utsatt for emosjonelt og fysisk utroskap og jeg kan si deg at drt emosjonelle utroskapen er det som er verst. Har fått store søvnproblemer og ulike angstlidelser og depresjon pga den svikefulle dritten. Og jeg har «endelig» forstått hva ordet krenkelse betyr. Forkastelig! 

Anonymkode: d4cb6...03b

Du svarer ikke på det jeg spør om.

Anonymkode: 6fb60...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer ikke på det jeg spør om.

Anonymkode: 6fb60...7e1

Det er jeg fullstendig klar over, kan ikke alltid få det som du vil vettu. 

Anonymkode: d4cb6...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 40+. 

Ja. Først var det emosjonell utroskap. Vi var hodestups forelsket, men «gjorde ikke noe». Bare skjøv grensen litt lenger for hver dag. Satt nærmere, klemte oftere, var borti hverandre.  Så kysset vi og det var fantastisk utover min fatteevne. Så ble grensen skjøvet litt og litt. Det gikk to måneder fra første kyss til vi lå sammen. Forholdet varte i 1,5 år. Da hadde vi prøvd å bryte sikkert 20 ganger, jeg hadde gått fra mannen min (ikke pga løfter fra kjæresten min, men fordi jeg ikke kunne leve med én mann når jeg elsket en annen), og kjæresten min hadde bestemt seg for å bli hos kona, pga barn, historie og økonomi. Vi har fortsatt kontakt i ny og ne, og elsker hverandre fortsatt, selv om vi ikke har sett hverandre på mange måneder og er begge er klar over at det er over. 

Så svaret er vel at det gikk gradvis. Og vi tenkte svært lite på de der hjemme. Vi var i en boble av forelskelsesrus. 

Jeg anbefaler det ikke. Det er ufattelig vondt for alle. Ikke la dette gå lenger hvis du ikke samtidig går. Hvis du ikke har tenkt å gå bør du ihvertfall ikke ta risikoen eller gjøre dette mot noen av kvinnene i ditt liv. 

Anonymkode: 1a9bd...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel helt klassisk skitten utroskaps historie, og ikke noe spesielt interessant å utveksle erfaringer om. Hva med å opptre redelig og ende forholdet man er i på en ryddig måte først?

Glad jeg er gift med en trofast og ærlig mann 😍

Anonymkode: cecc1...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...