Gå til innhold

erfaring med å selge brukte klær på finn.no eller tise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er bitt av Marie Kondobasillen og skal kvitte meg med en del klær. Og så skal jeg erstatte noe av det med noe nytt. Så da kunne det være interessant å selge det gamle for å finansiere det nye. 

Men får man egentlig solgt klær på nettet? eller er det bare masse arbeid til ingen nytte?

Anonymkode: e8bd0...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har solgt noen litt eksklusive klær der,  men viktig å ikke tro at man skal få så veldig mye for dem.  Har tidligere kjøpt masse t-skjorter og ytterjakker til gutter i voksealder + at jeg kjøper sko/ vesker der til meg selv ☺

Anonymkode: 76eeb...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes det er lettere å selge klær på tise og har kjøpt en del klær der også 😊 på Finn er det lettere å få solgt dersom det er et kjent merke man spesifikt leter etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enklere å selge på Tise. Jeg opplever også at kjøpere på Tise er mer seriøse enn på Finn. Og man får solgt fortere om man har en lav/realistisk pris. Merkeklær går fortere, men det meste blir solgt om det er basic eller moderne. :)

Anonymkode: e10c6...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har aldri fått seld noko gjennom Tise, men har fått seld gjennom Finn. Seinast i dag tidleg selde eg eit par vinterstøvlar på Finn. Tise er heilt daudt, inga respons, folk likar visst ikkje kleda mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg selger en del på Tise, men det er som regel merkeklær. Ta skikkelige bilder og skriv en god tekst, så kommer du langt. De annonsene jeg ser som går igjen og igjen uten å få solgt er typiske klespakker, hvor selger kun har tatt et bilde av en haug klær i en seng, uten at vi får se hvordan plaggene egentlig ser ut. 

Anonymkode: 9037e...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å selge mye fra Finn. Ganske fine ting også, mye ubrukt faktisk. Men det er få interesserte. Fikk solgt ei klassisk kåpe som opprinnelig kosta 4000,- til 400,-... nå leverer jeg bare til den lokale gjenbruksbutikken (IKKE Fretex). Og prøver å minimere bomkjøp. Gidder ikke stresset...

Anonymkode: e9151...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt klær, sko og vesker på Finn, men det har alltid vært dyre merker eller modeller som fort ble utsolgt. Viktig med mange og bra bilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det an å ha en tisebruker som ikke er koblet til den vanlige facebookkontoen sin??

Anonymkode: e8bd0...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt en god del klær++ både på tise og finn. Både vanlige klær, fintøy, yttertøy og sko. Tar bilder i ulike vinkler, og tar gjerne med salgsbilde fra originalbutikken om jeg finner det. Priser ikke det særlig høyt da jeg ikke har spesielle merkeklær, men kjøper må da betale frakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper og selger nesten ukentlig på Finn.no og Tise, aldri noe problem. Alt blir solgt til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hva er greia med at selgere på Tise nesten aldri svarer? Sjekker ikke folk appen eller får de ikke varsler når de får meldinger? Jeg opplever stadig at folk ikke svarer og ser at meldingene mine ikke blir lest. Noen som opplever det samme?

Anonymkode: a4724...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...