Gå til innhold

Hvilken vegansk middag lagde du idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.10.2019 den 11.18, ^^Belle^^ skrev:

Ja? Jeg skriver da vitterlig at jeg er vegetarianer og ikke veganer? Eller rettere sagt, jeg er lacto-ovo-vegetarianer, men har aldri hevdet at jeg er veganer.

Nei men denne gruppen heter hvilken VEGANSK middag lagde du i dag, ikke hvilken vegetarisk 

Anonymkode: f044e...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fighting skrev:

Jeg ser nå at jeg burde ha skrevet at den ikke er hjemmelaget, men det tenkte jeg dessverre ikke på. Det beklager jeg! Kebaben tror jeg er kjøpt i Sverige. Den er laget i skiver som man steker i stekepanne. :) 

Takk likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var det fylte paprika med asiatiske crispy kikerter, quinoa, vårløk, koriander og en sykt god tahaini/miso/ingefær og hvitløk saus - med teryaki brokkoli på siden! Og idag blir det spaghetti bolognese med hvitløksbrød.

Anonymkode: 083dc...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hvite pizzaen fra veganmisjonen, med litt annet topping enn potet 😄 Dobla oppskriften og vi to klarte fortsatt å spise den opp... 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde vi årets vegisterkaker, så det ble gårsdagens middag sammen med nystekte rundstykker. De ble innmari vellykket i år, anbefaler varmt å bruke fersk ingefær i stedet for pulver. Bruker selvsagt den originale oppskriften fra veganmisjonen

På fredag lagde vi innbakt feststek som jeg også skal ha på julaften. Brukte samme oppskrift som i fjor, denne, men prøver meg på å innbake den i butterdeig i år. Lagde de i porsjonsstørrelser og frøs ustekt, så jeg krysser fingrene for at de stekes fint på julaften. 

I dag tinte jeg ostesaus jeg hadde i fryseren og spiste den med grove pastaskruer, kikerter og grønnsaker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det krydret couscous med brokkoli,søtpotet,pastinakk og cashewnøtter

Anonymkode: 52ffe...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2019 den 18.17, blåtimen skrev:

I går lagde jeg denne fantastiske soppsuppa med linser, i dag spiste jeg nachos :)

Lagde den soppsuppa i dag med kokkosmelk, den var sykt god 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting, men skal senere i dag. Da blir det hjemmelaget soppsuppe:alice: Har hatt lyst til å lage det i over en måned nå og nå skal det endelig gjøres!!!!

Anonymkode: 0cade...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting, men skal senere i dag. Da blir det hjemmelaget soppsuppe:alice: Har hatt lyst til å lage det i over en måned nå og nå skal det endelig gjøres!!!!

Anonymkode: 0cade...8a9

Heldiggris, den er så god 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi lage julematen i dag, så blir prøvesmak på den. Går for julköttbullar og janssons frestelse fra javligtgott, i tillegg til vegisterkaker og brun saus 🤤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde jeg en enkelt couscous salat med de grønnsakene jeg hadde liggende, syltet gresskar og kikkerter 😊 brukte søet fra gresskarene som dressing.

Anonymkode: a268c...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...