Gå til innhold

Er det virkelig så ille å være enslig dame på byen i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er èn fordel med å bli eldre (40-50). Det er at sånne henvendelser på gata og i byen dabber betraktelig av :fnise:

Anonymkode: 61ca3...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så ille, men det er jo en liten pris å betale da, er det ikke? Mangfold og multikultur er jo vår styrke sier de, så da må jo det være sant????

Anonymkode: 0ecba...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske da en gjorde et nummer ut av dette klippet er hvordan en totalt overser at nesten ingen i klippet snakker norsk :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, herzeleid skrev:

Det komiske da en gjorde et nummer ut av dette klippet er hvordan en totalt overser at nesten ingen i klippet snakker norsk :P


Hva er komisk med trakassering og objektivisering? Du er motbydelig! 

Anonymkode: fa9d6...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på tråden, ja det er så ille. De her tilnærmelsene skjer mest når man er alene, og alle det enda eklere tilnærmelsene med norske drita menn som kommer bort å prøver å ta meg i armen, hånda, klapser meg på rumpa, og spør slafsete om jeg vil bli med på nach eller bli med å pule skjer mest når man går to venninder sammen, men også alene. 

Kjempe ubehagelig... Man føler jeg som et stykke kjøtt som de driter i. Utlendingene gir i det minste komplimenter, men det er slitsomt og upassende når man bare vil gå der i fred, heldigvis hører de når man går videre eller sier hadet eller neitakk, men de hvite berører , klår, tar ikke nei for et nei og fortsetter å si joooo kom igjen a pule deg og meg , mens de slenger armen rundt meg og sier "hei ikke vær så jævlig kjip a, nå er du kjip ass!" når jeg må bøye meg ned for å unnslippe armen  hans og fjerne armen hans med min arm å sier ikke ta på meg. 

Anonymkode: fa9d6...7fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på tråden, ja det er så ille. De her tilnærmelsene skjer mest når man er alene, og alle det enda eklere tilnærmelsene med norske drita menn som kommer bort å prøver å ta meg i armen, hånda, klapser meg på rumpa, og spør slafsete om jeg vil bli med på nach eller bli med å pule skjer mest når man går to venninder sammen, men også alene. 

Kjempe ubehagelig... Man føler jeg som et stykke kjøtt som de driter i. Utlendingene gir i det minste komplimenter, men det er slitsomt og upassende når man bare vil gå der i fred, heldigvis hører de når man går videre eller sier hadet eller neitakk, men de hvite berører , klår, tar ikke nei for et nei og fortsetter å si joooo kom igjen a pule deg og meg , mens de slenger armen rundt meg og sier "hei ikke vær så jævlig kjip a, nå er du kjip ass!" når jeg må bøye meg ned for å unnslippe armen  hans og fjerne armen hans med min arm å sier ikke ta på meg. 

Anonymkode: fa9d6...7fa

Jeg er enig med deg. Utlendingene hører i hvert fall stort sett når man sier fra, mens det å sette grenser kun ser ut til å trigge norske menn. Jo strengere man må si fra, jo ivrigere blir de og når man til slutt blir tydelig sint (og gjerne redd) blir de ofte ufattelig provosert og gjør det til en prinsippsak å komme i buksa på en, med eller uten samtykke. Og det er da det blir farlig.

Takke meg til «Sexy lady, you are so pretty, I want to have sex with you!» framfor «Faen, hvem tror du at du er, di fitte, er jeg ikke bra nok for deg, hæ?! Du skal bli med meg hjem! NÅ!!! Jeg skal faen meg vise deg pikk, jeg, jeg skal voldta deg til du ikke klarer å stå oppreist. Du skal få smake skikkelig pikk så du skjønner hva du går glipp av!». 

Anonymkode: a62cf...d17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke såå ille. Synes jeg. Tydeligvis helt alene om å føle det sånn. 

Anonymkode: 72ba5...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så ille. Jeg er født og oppvokst i Oslo og dette skjer hver eneste dag. Jeg kan ikke gå i sentrum uten å få 3-5 kommentarer, folk som tydelig prøver å " gå på meg" for å få oppmerksomhet, eller at folk glor unormalt mye. Synes det er veldig ubehagelig. Og jeg er bare helt ok pen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hva er komisk med trakassering og objektivisering? Du er motbydelig! 

Anonymkode: fa9d6...7fa

Dette gikk deg visst fullstendig over hodet. Les igjen, så vil nok også du forstå at innlegget mitt ikke er noe du trenger å hisse deg sånn opp over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Utlendingene hører i hvert fall stort sett når man sier fra, mens det å sette grenser kun ser ut til å trigge norske menn. Jo strengere man må si fra, jo ivrigere blir de og når man til slutt blir tydelig sint (og gjerne redd) blir de ofte ufattelig provosert og gjør det til en prinsippsak å komme i buksa på en, med eller uten samtykke. 

Anonymkode: a62cf...d17

Min erfaring er helt motsatt. Utledninger banner og kaller deg helt hårreisende ting om du sier nei. Jeg har også opplevd noen som har fulgt etter meg og da er det skummelt å gå alene. Norske menn forstår at nei er et nei og går videre. 

Anonymkode: d1b85...5b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...