Gå til innhold

Tattovere øyenbryn/eyeliner, erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg sitter her å tenker på å tattovere bryn og eventuelt eyeliner ved de øvre vippene. Lurer litt på erfaringer andre har med dette? 
Angrer dere, angrer dere ikke? Hvorfor? 

Klem klem

Anonymkode: 88473...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bryn er så lyse at de er gjennomsiktige, og jeg er så glad jeg tatoverte dem hos Sol. Hun er den beste synes jeg. Jeg valgte ikke størrelse «dragqueen», som er så populært om dagen.

 

Her er lenke fra desember hvor vi skrev om dette på KG sist; 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg sitter her å tenker på å tattovere bryn og eventuelt eyeliner ved de øvre vippene. Lurer litt på erfaringer andre har med dette? 
Angrer dere, angrer dere ikke? Hvorfor? 

Klem klem

Anonymkode: 88473...77f

Beste jeg har gjort.  Søk på Invisibli i Oslo (før het det Sol pmu). 

Anonymkode: c9866...f53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det og angrer ikke nei. Skal oppfriske mine bryn til våren. Skal i samme slengen ta både liner og lepper.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke både øyenbryn og øyenvipper fra før av?

Anonymkode: cccaf...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ts for at jeg kupper tråden. Er det noen som vet om noen som er gode på permanent make-up på øyenbryn i Rogaland?

Jeg har også lyse bryn og hater å tegne de på. Skulle gjerne likt å ta dette jeg også!

Anonymkode: c3dd4...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lyse bryn må man egentlig ha, for at det skal være nødvendig å tegne de på?

Såvidt meg bekjent er albinisme forholdsvis sjeldent..?

Anonymkode: cccaf...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liner og lepper er fryktelig vondt og ikke verdt det (synes jeg), bryn er bra! Ikke at jeg ikke er fornøyd ellers altså, vil bare ikke gjøre det igjen. 

Anonymkode: b30e5...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egen erfaring men venninda mi tok bryn og fargen går jo ut etter et par år , den fader sakte men sikkert vekk og da ser man helt heslig ut og må enten ta tatoveringsfjerning eller fylle på. 
Min hudpleier tok leppene og sa det samme. Hun angra fordi det var så stygt når fargen begynte å fade. Et outline av både lepper og bryn så da syns det jo ekstra godt . Vurderte det kraftig selv men kommet fram til at det vil jeg ikke . 

Anonymkode: 47747...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liner og lepper er fryktelig vondt og ikke verdt det (synes jeg), bryn er bra! Ikke at jeg ikke er fornøyd ellers altså, vil bare ikke gjøre det igjen. 

Anonymkode: b30e5...667

Ja hørt at leppene er drit vondt....! Selv med den sterkeste bedøvelseskremen

Anonymkode: 47747...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Liner og lepper er fryktelig vondt og ikke verdt det (synes jeg), bryn er bra! Ikke at jeg ikke er fornøyd ellers altså, vil bare ikke gjøre det igjen. 

Anonymkode: b30e5...667

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har ikke egen erfaring men venninda mi tok bryn og fargen går jo ut etter et par år , den fader sakte men sikkert vekk og da ser man helt heslig ut og må enten ta tatoveringsfjerning eller fylle på. 
Min hudpleier tok leppene og sa det samme. Hun angra fordi det var så stygt når fargen begynte å fade. Et outline av både lepper og bryn så da syns det jo ekstra godt . Vurderte det kraftig selv men kommet fram til at det vil jeg ikke . 

Anonymkode: 47747...258

Dette.

Er det virkelig noen som ikke tenker så langt at du fucker opp trynet ditt for livet, når du først gjør noe slikt?

Anonymkode: cccaf...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette.

Er det virkelig noen som ikke tenker så langt at du fucker opp trynet ditt for livet, når du først gjør noe slikt?

Anonymkode: cccaf...e20

Det er ikke for livet ;) det går vekk etter noen år. Vil man ikke ta det på nytt så fortsetter man som før og tegner bryna selv. Tenk deg hvordan lyseblonde menn eller rødhåretets øyenbryn ser ut.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lyse bryn må man egentlig ha, for at det skal være nødvendig å tegne de på?

Såvidt meg bekjent er albinisme forholdsvis sjeldent..?

Anonymkode: cccaf...e20

Er man blond har man lyse nok bryn til at man ønsker å farge dem. Jeg antar at du er mann? Om du ser ei jente på gat ahar hun mest sannsynligvis farget bryna sine, selv om du tror det ser naturlig ut ;)

Anonymkode: c3dd4...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenk deg hvordan lyseblonde menn eller rødhåretets øyenbryn ser ut

De ser ut som bryn.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er man blond har man lyse nok bryn til at man ønsker å farge dem.

Er man blond så er man blond, med mindre man lider av albinisme så har jeg aldri sett en blond person som trenger å farge brynene sine.

Jeg ser allikevel at de både farger, tegner, og napper dem, uten å trenge det, overhodet.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du ser ei jente på gat ahar hun mest sannsynligvis farget bryna sine, selv om du tror det ser naturlig ut

Jeg legger som oftest ikke merke til jenter på gata, med mindre de krever det ved å gjøre seg til, lage trutmunn og flashe bryn, og da syns jeg det bare er kvalmt.

Anonymkode: cccaf...e20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager ts for at jeg kupper tråden. Er det noen som vet om noen som er gode på permanent make-up på øyenbryn i Rogaland?

Jeg har også lyse bryn og hater å tegne de på. Skulle gjerne likt å ta dette jeg også!

Anonymkode: c3dd4...200

Velværesenteret i Randaberg. Du finner dem på facebook

Anonymkode: 89132...a4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hørt at leppene er drit vondt....! Selv med den sterkeste bedøvelseskremen

Anonymkode: 47747...258

Jeg synes ikke det var vondt. Kunne lett sovna, var nesten litt behagelig :) 

Anonymkode: 1294c...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser ut som bryn.

Er man blond så er man blond, med mindre man lider av albinisme så har jeg aldri sett en blond person som trenger å farge brynene sine.

Jeg ser allikevel at de både farger, tegner, og napper dem, uten å trenge det, overhodet.

Jeg legger som oftest ikke merke til jenter på gata, med mindre de krever det ved å gjøre seg til, lage trutmunn og flashe bryn, og da syns jeg det bare er kvalmt.

Anonymkode: cccaf...e20

🙄

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velværesenteret i Randaberg. Du finner dem på facebook

Anonymkode: 89132...a4d

Takk! :)

Anonymkode: c3dd4...200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lyse bryn må man egentlig ha, for at det skal være nødvendig å tegne de på?

Såvidt meg bekjent er albinisme forholdsvis sjeldent..?

Anonymkode: cccaf...e20

Jeg har mørkt hår og blonde bryn, passer overhode ikke sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun bryn, men er utrolig fornøyd. Har mørke bryn, men de var alt for smale og ujevne. Litt påfyll og form har gjort en enorm forskjell. 

Anonymkode: 508e2...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...