Gå til innhold

dermalogica eller decleors øyekrem?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg trenger en god krem som KUN gir fuktighet til å bruke under øynene. ikke noe lift-up greier det er jeg for ung til. burde jeg velge decleor el dermalogica? klarer ik bestemme meg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helga the Hotwaxer

Du kan fint begynne med oppstrammende øyekrem selv om du er ung. Meningen er at du skal forebygge linjer og rynker, det er for sent å gjøre noe med dem når de først har oppstått.

Jeg ville valgt Decelor.

Øyekrem skal brukes på øyelokket og opp mot brynene og under øynene. Ikke bare under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Anbefaler du Vitaroma til ung hud :o ? Jeg ville heller gått for Hydra Floral-øyenkremen. Det er en lett kremgele, og er perfekt til hud som trenger fuktighet uten alt hokuspokus. Vitaroma er for mer moden hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt øyenkrem.

Kan noen fortelle meg poenget? Er det bare for tørr hud? (Er det noen som har tørr hud rett rundt øynene da??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Huden rundt øynene er tynnere og har færre fettkjertler enn huden ellers i ansiktet, og vanlige kremer kan gjerne bli litt for tunge for dette området. Øyenkremer er mye lettere i konsistensen enn vanlige kremer.

Selv er jeg veldig on-off ang. øyenkrem. Noen perioder er jeg flink og bruker det, men like ofte glemmer jeg det. Og ja, jeg har tørr hud rundt øynene (som ellers i ansiktet).

Det anbefales at man begynner så smått med øyenkrem når man er ca 20, men om det er reellt eller et salgstriks får bli opp til hver enkelt å avgjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...