Gå til innhold

Skal overnatte hos daten til helga. Gruer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med all dette sexfokuset, hadde jeg mista lysten totalt på hele fyren.

 

Anonymkode: 6de92...152

Signerer dette ! Totalt turn off for meg også. Alt det sex fokuset fra hans side hadde hatt helt motsatt effekt på meg. Droppet en mann like før jul pga nettopp dette. 

Tenk deg om to ganger ts 

Anonymkode: e7d69...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.1.2019 den 17.16, stardust75 skrev:

Har ikke skjedd til alle tider nei. Moralen har virkelig forandret seg de siste 10 årene. Det var ikke litt vanlig å knulle på første date for mange år siden

Haha! Sett tidsmaskinen din til 1968. Dengang trengte man ikke engang å være på date for å ha sex. Free love, baby!

Anonymkode: ac0fe...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 22.53, AnonymBruker skrev:

TS her 

Han sa i dag (i en sammenheng selvfølgelig) at hvis vi skulle ha sex så skulle det være uten kondom. Pga det er bedre. Men jeg går ikke på noe prevensjon. Og det er jo min kropp. Han kan ikke bare kommer her og bestemme at vi skal gjøre det uten kondom. 

Anonymkode: d3253...974

Hvis han vil uten kondom så må dere helt enkelt vente til dere blir gift. Eller i det minste vente til dere vet at dere ønsker å få barn sammen og leve sammen i minst 18 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her 

Helt ærlig, det gikk veldig bra. Veldig koselig fyr. Når vi skulle legge oss så lå vi og koste litt (mye), men så hadde jeg jo sagt litt på forhånd at jeg ikke kunne ha sex uten kondom fordi jeg ikke gikk på prevensjon, så da etter mye kos så sa han selv at vi ikke skulle gjøre det (ha sex). Men så var jeg selv veldig kåt 😅🙈.... Så vi endte opp med å ha analsex 😂😇

Anonymkode: d3253...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten kondom? Hvordan var det etterpå? Har dere fortsatt kontakt?

Anonymkode: 2a111...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det komisk? 

Anonymkode: d3253...974

Det er komisk fordi det er ironisk, og mest sannsynlig sant. De fleste synes det er vanskelig å unngå og pule når man sover i samme seng, men den meldinga der er turn off og weird.

Anonymkode: 23975...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...