Gå til innhold

Iglow vippeserum fungerer ikke


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd det samme som flere, hadde ekstremt god effekt av både iglow og xlash ila de første par årene. Nå virker ingen, verken iglow, Xlash eller nanolash, og jeg har forøkt i 1,5 år til. Så nå har jeg sluttet helt å bruke de... Det er akkurat som en blir immun til slutt, og jeg har ikke særlig tro på at det bedres av en lengere pause heller. Jeg vet om en forhandler som selv har tilsvarende erfaring (hadde pause på over 1 år) med null effekt da hun startet på igjen. Jeg kjøper ikke svaret til iglow med vippesyklus o. l. da effekten aldri kommer tilbake. 

Anonymkode: 94785...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hører mange si at iglow ikke fungerer lenger. Har tidligere vært kjempefornøyd med dette (for ja, det fungerte før!) og lurer på om noen har tips til vippeserum som faktisk virker?

Anonymkode: 82946...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revitalash fungerer. Har gått fra korte, stubbete vipper til noen hudpleieren som farget dem i dag sa var så naturlig fine og lange. Tok en mnd før jeg så litt effekt, nå etter nesten 3 mnd er det dramatisk forskjell.🤗

Anonymkode: e50cf...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Revitalash fungerer. Har gått fra korte, stubbete vipper til noen hudpleieren som farget dem i dag sa var så naturlig fine og lange. Tok en mnd før jeg så litt effekt, nå etter nesten 3 mnd er det dramatisk forskjell.🤗

Anonymkode: e50cf...376

Jeg har og revitalash vipper. Veldig fornøyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Ikke bruk penger på dette iglow serumet!!!

Det fungerte før, men ikke nå lenger. Før ble vippene og bryna lange, mørke og fyldige av det, så noe er endret med det.

Jeg tok kontakt med de da jeg merket at vippene og bryna plutselig ble kortere og mer pjuskete ved de siste tubene. De nektet på alt, og kom med masse svadasvar. Jeg ga meg ikke, men uansett vridde de på alt jeg sa og vinklet det til at jeg som kunde ikke kan ha brukt det riktig. Det er bare tull! Alle alternativene de kom med har jeg forsøkt, og jeg har jo brukt det i lang lang tid. Hvordan skulle jeg plutselig glemme fremgangsmåten? 

Siden de så hardnakket mente at ingenting var forandret med serumet, så slo jeg meg litt med ro med at da kunne det være noe feil med de to siste tubene jeg hadde kjøpt.

De gikk med på å sende meg en ny en i posten. Tror dere denne fungerte da? Nei! Jeg forsøkte til tuben var tom også, så det var ikke slik at jeg forventet resultater over natten.

Jeg gikk så over til et serum jeg fikk kjøpt i Polen. Det fungerte, og nå har jeg endelig fått tilbake lange og fyldige vipper og bryn.

Jeg kjenner jeg blir så forbannet og irritert på iglow. Hvem tror de at de lurer? Alle kunder som bruker det vil jo etter hvert oppdage at produktet ikke holder samme mål lenger. Serumet koster ganske mye også. Svindel!!

Hadde de bare kunne vært ærlig og sagt det som det var «Beklager, men vi ble nødt til å ta vekk en ingrediens fra serumet, som fører til at det ikke vil gi vekst av vipper/bryn lenger. Vi blir dermed nødt til å trekke produktet fra markedet». Hadde de bare kunne gått ut med noe slik, så hadde jeg hatt mer respekt for de, og fortsatt med å handle andre produkt de selger. Nå gidder jeg ikke å støtte de mer. 

Anonymkode: 57b54...e0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 31.10.2019 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk penger på dette iglow serumet!!!

Det fungerte før, men ikke nå lenger. Før ble vippene og bryna lange, mørke og fyldige av det, så noe er endret med det.

Jeg tok kontakt med de da jeg merket at vippene og bryna plutselig ble kortere og mer pjuskete ved de siste tubene. De nektet på alt, og kom med masse svadasvar. Jeg ga meg ikke, men uansett vridde de på alt jeg sa og vinklet det til at jeg som kunde ikke kan ha brukt det riktig. Det er bare tull! Alle alternativene de kom med har jeg forsøkt, og jeg har jo brukt det i lang lang tid. Hvordan skulle jeg plutselig glemme fremgangsmåten? 

Siden de så hardnakket mente at ingenting var forandret med serumet, så slo jeg meg litt med ro med at da kunne det være noe feil med de to siste tubene jeg hadde kjøpt.

De gikk med på å sende meg en ny en i posten. Tror dere denne fungerte da? Nei! Jeg forsøkte til tuben var tom også, så det var ikke slik at jeg forventet resultater over natten.

Jeg gikk så over til et serum jeg fikk kjøpt i Polen. Det fungerte, og nå har jeg endelig fått tilbake lange og fyldige vipper og bryn.

Jeg kjenner jeg blir så forbannet og irritert på iglow. Hvem tror de at de lurer? Alle kunder som bruker det vil jo etter hvert oppdage at produktet ikke holder samme mål lenger. Serumet koster ganske mye også. Svindel!!

Hadde de bare kunne vært ærlig og sagt det som det var «Beklager, men vi ble nødt til å ta vekk en ingrediens fra serumet, som fører til at det ikke vil gi vekst av vipper/bryn lenger. Vi blir dermed nødt til å trekke produktet fra markedet». Hadde de bare kunne gått ut med noe slik, så hadde jeg hatt mer respekt for de, og fortsatt med å handle andre produkt de selger. Nå gidder jeg ikke å støtte de mer. 

Anonymkode: 57b54...e0e

 

På 5.3.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om iGlow fungerer igjen etter en pause? Jeg sendte de mail og de påstod at jeg ville ha full effekt igjen om jeg tok en pause på 2 uker. Har nå snart hatt denne pausen og skal begynne på igjen, men har virkelig ikke trua. Helt overbevist om at iGlow tidligere hadde prostaglandiner i sitt serum men at det nå er fjernet, derav den fraværende effekten. Men jeg skal gi det et forsøk til. Hvis ikke tror jeg at jeg kjøper med Latisse når jeg skal på ferie i sommer, evt tar vippe extensions. 

Anonymkode: d69d8...60a

Jeg kjenner meg sånn igjen.. At de får lov å holde på slik. Tror at folk er naive og joda det skal funke, bare litt til, litt til, åja obs der mistet vi enda en kunde, hun var helt tullete i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker iglow og har full effekt både før og etter den nye utgivelsen. 

Anonymkode: 38d98...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iglow funker igjen👍 Jeg kjøpte for ca 3 mnd siden og vippene har blitt laaange. 

Anonymkode: 15b72...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er skikkelig skeptisk til iglow. Første gangen jeg prøvde det fikk jeg kjempegode resultater. Kjøpte deretter en tube like etter ingrediens oppstyret og denne funket ikke. Så prøvde jeg på nytt for ca 4 mnd siden. Denne gangen funket det bedre enn noensinne. Vippene ble lengre, raskere enn første gang. Men: jeg fikk helt sinnsykt tørre øyne (Jeg har brukt det akkurat likedan som før, med lite produkt). Øynene var irriterte lenge og jeg er fortsatt ganske tørr selv om det har gått 2 mnd siden jeg sluttet. Fikk også skikkelig lemus på det ene øyet som heller ikke har gått helt bort enda.

Jeg liker ikke hvordan de mikser og trikser med serumet. Har de tatt bort en ingrediens men nå tilsatt en ny? Er de helt ærlige med forbrukerens sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...