Gå til innhold

Iglow vippeserum fungerer ikke


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere fått kjempegode resultater med dette serumet men nå etter at jeg kjøpte nytt for ca fem mnd siden så har jeg kortere og mer pjuskete vipper enn jeg hadde før jeg startet med serum. Det ser ut som at det ødelegger vippene... Dette er jo merkelig siden det var så bra før.

Hvilket vippeserum fungerer? Ble jo så glad i effekten så vil gjerne ha den tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mye styr rundt iglow en gang i fjor tror jeg det var. Det ble påstått at de hadde ingredienser i serumet som ikke var bra/farlig. Jeg har brukt iglow lenge og vært kjempefornøyd, men den siste tuben jeg kjøpte var ikke like effektiv. Mistenker at det var denne "farlige" ingrediensen som skapte så gode resultater og at de nå har fjernet den. Men hvem vet! Blir bare spekulasjoner. Kommer allikevel til å fortsette med iglow. Vippene mine er uansett lengre og sunnere enn de var uten. 🙂

Anonymkode: 85a93...2cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iglow inneholder/inneholdt samme virkemiddel brukt i øyedråper for de som har stær, husker ikke om det var grå eller grønn. Det ble nemlig oppdaget at som brukte disse øyedråpene fikk veldig lange øyenvipper. Men det sier seg vel selv at det ikke er bra at friske mennesker bruker preparater som er til folk som er syke. 

 Så jeg vil tippe at det ikke er lov å selge det i Norge som inneholder dette virkemiddelet, og at det er derfor det ikke lenger fungerer. Dessverre er jeg redd for at vippene nå er verre, ville forsøkt å gi de ro og næring istedet 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Iglow inneholder/inneholdt samme virkemiddel brukt i øyedråper for de som har stær, husker ikke om det var grå eller grønn. Det ble nemlig oppdaget at som brukte disse øyedråpene fikk veldig lange øyenvipper. Men det sier seg vel selv at det ikke er bra at friske mennesker bruker preparater som er til folk som er syke. 

 Så jeg vil tippe at det ikke er lov å selge det i Norge som inneholder dette virkemiddelet, og at det er derfor det ikke lenger fungerer. Dessverre er jeg redd for at vippene nå er verre, ville forsøkt å gi de ro og næring istedet 😊

Det må ha skjedd en forandring i det serumet ja...Jeg har bestilt castor olje isteden og håper det fungerer og er bra for kroppen. Det var jo så gøy den perioden vippene var veldig lange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at de har endret den! Jeg er fortsatt på min første tube, ca 1,5 år siden jeg kjøpte den. Den fungerer utrolig bra. 

 

Anonymkode: 646a3...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe den nye er dessverre som  kaste penger ut av vinduet. Den er dyr og den virker ikke...

Anonymkode: cb1eb...2af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 3 tuber av denne. Vippene vokste et par mm men var konstant rød lags vipperoten så sluttet.  Har heldigvis ganske lange vipper fra før da.  Ikke kast bort tid og penger på laksèrolje, det funker ikke. Brukte det i to år uten resultat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg brukte iglow vippeserum i fjor og ble kjempe fornøyd med resultatet. Jeg ble gravid og sluttet å bruke det. Jeg kjøpte en ny som jeg begynte med det samme jeg hadde fått sønnen min. Om noen dager er det 12 uker siden. Jeg ser absolutt ingen forskjell! Sønnen min på 11,5 uker har lengre vipper enn meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her, bruker denne forresten på både vipper og øyebryn, men synes den funket best på vippene :) 

Anonymkode: 9eaca...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iGlow fungerte ikke på meg. Har brukt Latisse, som er denne medisinen mot glaukoma det snakkes om over (de har bare satt på en annen merkelapp og tar seg mer betalt for det), og har mye høyere konsentrasjoner av virkemiddelet enn iGlow. Du får den ikke uten resept. Den funket veldig bra. 

Men jeg merket at den fungerte dårligere etter jeg hadde en pause og begynte igjen, og har lest om andre som har samme erfaring med både iGlow, Latisse og andre serum med samme virkemiddel. Altså at det slutter å ha effekt på et tidspunkt. Jeg tenker egentlig også at jeg lever greit uten å putte masse rare midler på øynene.

Anonymkode: 0381c...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.2.2019 den 8.16, Sielri82 skrev:

Hvor får jeg kjøpt vippeserum med Prostaglandin? 

Lurer jeg også på.. siste tuben jeg kjøpte med iGlow for ca 6 mnd siden har nesten ingen effekt, og jeg har brukt iGlow i 3 år. De første tubene jeg brukte gjorde vippene mine superlange 😩

Anonymkode: d69d8...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe serum for å få litt tykkere vipper? Jeg har lange nok fra før, men kunne ønsket de var litt tykkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 20.00, Blingblingtahei skrev:

Iglow inneholder/inneholdt samme virkemiddel brukt i øyedråper for de som har stær, husker ikke om det var grå eller grønn. Det ble nemlig oppdaget at som brukte disse øyedråpene fikk veldig lange øyenvipper. Men det sier seg vel selv at det ikke er bra at friske mennesker bruker preparater som er til folk som er syke. 

 Så jeg vil tippe at det ikke er lov å selge det i Norge som inneholder dette virkemiddelet, og at det er derfor det ikke lenger fungerer. Dessverre er jeg redd for at vippene nå er verre, ville forsøkt å gi de ro og næring istedet 😊

Det er grønn

Anonymkode: c020e...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om iGlow fungerer igjen etter en pause? Jeg sendte de mail og de påstod at jeg ville ha full effekt igjen om jeg tok en pause på 2 uker. Har nå snart hatt denne pausen og skal begynne på igjen, men har virkelig ikke trua. Helt overbevist om at iGlow tidligere hadde prostaglandiner i sitt serum men at det nå er fjernet, derav den fraværende effekten. Men jeg skal gi det et forsøk til. Hvis ikke tror jeg at jeg kjøper med Latisse når jeg skal på ferie i sommer, evt tar vippe extensions. 

Anonymkode: d69d8...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok kontakt med de via Chat og ble veldig irritert når jeg snakket med en konsulent. Hun svarte meg ikke direkte på spørsmål, og gikk rundt grøten og serverte meg den ene frasen etter den andre. "Vi har ikke endret på noen av de aktive ingrediensene...peptider..bla bla bla" Det er svindel det de driver med. De selger "keiserens nye klær" og tar fullt betalt for det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt meg GrandeLash MD fra Sephora, den inneholder prostaglandiner så får håpe den fungerer siden iGlow har tatt bort dette fra serumet sitt..

Anonymkode: d69d8...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Revitalash Advanced conditioner som også inneholder prostaglandiner. Synes den er litt vel dyr. Fant en på 2ml til 599 på blivakker.no

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest sannhet
På 5.3.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om iGlow fungerer igjen etter en pause? Jeg sendte de mail og de påstod at jeg ville ha full effekt igjen om jeg tok en pause på 2 uker. Har nå snart hatt denne pausen og skal begynne på igjen, men har virkelig ikke trua. Helt overbevist om at iGlow tidligere hadde prostaglandiner i sitt serum men at det nå er fjernet, derav den fraværende effekten. Men jeg skal gi det et forsøk til. Hvis ikke tror jeg at jeg kjøper med Latisse når jeg skal på ferie i sommer, evt tar vippe extensions. 

Anonymkode: d69d8...60a

Har funnet Latisse i USA ☺️ 

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...