Gå til innhold

Renovering av kjøkken og ny vvs-bereder....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Ifb  med renovering av IKEA-kjøkken fra 2003 skal jeg bytte ut vvs-bereder under kjøkkenbenken med en Høiax 140L ekspress. Den jeg har nå i dag er en OSO 120L ekspress fra 2003. Hvor skal jeg begynne med dette prosjektet - bestilling av Høiax først, så avtale med rørlegger eller elektriker? Er det rørlegger eller elektriker som monterer vvs-bereder? Jeg går ut ifra at vvs-bereder må være på plass før arbeidet med det nye kjøkkenet kan begynne, siden den skal ligge innerst under benkeplaten, i et hjørne. Selvfølgelig må det gamle kjøkkenet vekk før den nye vvs-bereder kan settes inn, tidspunktet for demontering av det gamle kjøkkenet må jo koordineres, ellers blir det mange dager uten kjøkken ...

 

Når skal flis over kjøkkenbenken og bak vifte legges? Etter veggskap og underskap er på plass? 

 

Har ingen erfaring med oppussing av kjøkken ... Er takknemlig for gode råd!

Anonymkode: 2b771...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rørleggeren forteller deg hvem andre som må være med å gjør noe. Eller så har de med tømmree, elektriker når de kommer.

Anonymkode: 22977...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det best at rørleggeren bestiller berederen som er best for ditt behov. 

Ring rørlegger og forklar, de koordinerer dette. 

Anonymkode: f66d8...483

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger rørlegger til flere ting i forbindelse med renovering  av kjøkken, så ta bare kontakt med en rørlegger og fortell om planene, så koordinerer han/hun arbeidet:)  

Anonymkode: 65dc5...13c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...