Gå til innhold

Alltid sår på mellomkjøttet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så med at jeg alltid blir sår på mellomkjøttet etter sex. Samme hvor våt jeg er og hvor mye vi passer på å ha stillinger som ikke gnikker for mye inntil dette området, så blir sår uansett. Noen ganger går det over dagen etter, andre ganger gjør det vondt i flere dager og det hender jeg også får rifter der.

Hvorfor skjer dette så ofte, og er det noe man kan gjøre for å unngå det? Slitsomt da jeg ofte mister sexlyst på grunn av at jeg vet at jeg blir sår av det...

Anonymkode: 0e5fd...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med akkurat det samme! Jeg mister ikke sexlysten da... Men jeg kjenner det ikke SÅ godt under sexen, men etterpå... Oh lord, å tisse med sår der nede er ikke godt. 

Lurer på hva det kommer av? Jeg blir alltid våt, er ikke altfor røff, får det til og med av rolig sex. Har hatt det i årevis, får rifter hele tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Aner ikke hvorfor, men det gror fort.

Anonymkode: 11757...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, s0la skrev:

Sliter med akkurat det samme! Jeg mister ikke sexlysten da... Men jeg kjenner det ikke SÅ godt under sexen, men etterpå... Oh lord, å tisse med sår der nede er ikke godt. 

Lurer på hva det kommer av? Jeg blir alltid våt, er ikke altfor røff, får det til og med av rolig sex. Har hatt det i årevis, får rifter hele tiden. 

Helt enig, å tisse er helt grusomt etterpå. Jeg kjenner det noen ganger under sex hvis vi holder på lenge, men ikke mye hvis det er en kort økt. Men blir sår allikvevel, sånn som deg.

Lurer også på hva det kommer av... Og hvis det finnes noe som kan lindre det hadde jeg virkelig satt pris på å fått vite om dette.

Anonymkode: 0e5fd...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig, å tisse er helt grusomt etterpå. Jeg kjenner det noen ganger under sex hvis vi holder på lenge, men ikke mye hvis det er en kort økt. Men blir sår allikvevel, sånn som deg.

Lurer også på hva det kommer av... Og hvis det finnes noe som kan lindre det hadde jeg virkelig satt pris på å fått vite om dette.

Anonymkode: 0e5fd...de9

Samme her! Håper noen har råd! Er lei av å bli sår så fort. Kunne i alle fall vært greit med litt smertelindring etterpå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sliter med dette: barberer dere dere nedentil? Det øker jo sjansen for flere mulige plager.

Det er en grunntil at vi har hår der, det er sunnest å være naturlig behåret.

Anonymkode: 6fd2c...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt over at det kan være en årsak - barbering altså, men ja, jeg barberer meg nedentil! 

Allikevel så har jeg jo ikke hår akkurat mellom anus og vagina, hvor «mellomkjøttet» er🤔

Anonymkode: 11757...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sliter med dette: barberer dere dere nedentil? Det øker jo sjansen for flere mulige plager.

Det er en grunntil at vi har hår der, det er sunnest å være naturlig behåret.

Anonymkode: 6fd2c...afc

Barberer meg ca 1 gang i uka. Men barberer aldri på mellomkjøttet da jeg er livredd for å få kutt der. Synes det er ubehagelig å barbere ved siden av til og med.

-TS

Anonymkode: 0e5fd...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer han seg? Er ikke skjeggstubbene som drar? Merker jeg gjør henne alltid fortere sår når jeg har barbert

Anonymkode: a0fc5...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd dette. Kan det være at penisen hans peker oppover og at den "skraper" borti?

Anonymkode: bd84e...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd desverre, men opplever ofte det samme selv, sår og små rifter mellom vagina og rompa. Og innenfor kjønnsleppene. Kan bli noe mindre sårt med glidemiddel (selv om jeg blir veldig våt), og det ksn vare flere dager. Ingen forskjell om hverken jeg eller han er barbert her. 

Anonymkode: 1d405...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på at det ikke er herpes? 

Anonymkode: 6dd4f...7e6

Det høres absolutt ikke ut som herpes, skjerp deg. 

Hvorfor er det alltid noen som foreslår herpes uansett hva folk spør om?

Tror jeg skal begynne å foreslå hiv som svar på alle spørsmål. Like tåpelig.

Anonymkode: d6d8f...02c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres absolutt ikke ut som herpes, skjerp deg. 

Hvorfor er det alltid noen som foreslår herpes uansett hva folk spør om?

Tror jeg skal begynne å foreslå hiv som svar på alle spørsmål. Like tåpelig.

Anonymkode: d6d8f...02c

Mange har herpes uten å vite det, og det er ikke alltid symptomene er typiske. 

Anonymkode: 6dd4f...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mange har herpes uten å vite det, og det er ikke alltid symptomene er typiske. 

Anonymkode: 6dd4f...7e6

Men når man snakker om rifter og sårhet etter sex så er det helt ulogisk å spørre om herpes uten andre indikasjoner.

Anonymkode: d6d8f...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Mellomkjøttet skrev:

Ubehandlet soppinfeksjon.

Trust me

Gå til legen.

Stemmer også for soppinfeksjon.

Går på nuvaring og har kronisk sopp pga den. Merker derfor stor forskjell rett etter en behandling, kontra en mnd etterpå. På sårhet og rifter i mellomkjøttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likt og har hatt det slik siden jeg begynte å ha sex. Lurer også på hva det kan være. 

Hos meg er det ikke sopp i hvertfall.. :)

Anonymkode: bb637...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er herpes? 

Anonymkode: 6dd4f...7e6

Det er ikke herpes. Har hatt det sånn siden første gang jeg hadde sex (som er litt over 10 år siden). Det er ikke blemmer, men det blir veldig sårt, og noen ganger kan det oppstå rifter.

4 timer siden, Mellomkjøttet skrev:

Ubehandlet soppinfeksjon.

Trust me

Gå til legen.

Har du hatt samme problem? Jeg har hatt soppinfeksjon før, men har tatt både canesten og diflucan mot dette. Så jeg tror ikke det kommer av det?

4 timer siden, wahaj skrev:

Stemmer også for soppinfeksjon.

Går på nuvaring og har kronisk sopp pga den. Merker derfor stor forskjell rett etter en behandling, kontra en mnd etterpå. På sårhet og rifter i mellomkjøttet.

Nuvaring?

- TS

Anonymkode: 0e5fd...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever dette ofte, og det er flere årsaker til det. Sopp og herpes er ikke blant dem.

Det oppstår friksjon på mellomkjøttet i enkelte stillinger, slik at det blir sårt. Dette løses ved å bruke andre stillinger, eller ved å være generøs med glidemiddel der.

Han har hår nederst på undersiden av skaftet, som forverrer friksjonen. Det hjelper at han vokser seg, og at vi passer på at det er rikelig med glidemiddel der.

Det jeg produserer av naturlig glid kommer mest på fremsiden, og dermed blir det lite på mellomkjøttet. Igjen er løsningen å bruke glidemiddel.

Anonymkode: bfee8...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...