Gå til innhold

Hvilken prosent er mobilbatteriet ditt på akkurat nå?


Gjest Hold the door

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Bare 68 prosent nå! :nissegutt:                   

Anonymkode: 2fc46...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Zenobia skrev:

11%. Venter til det er ned på 4% før jeg lader.

Det klarte jeg ikke. Den var fremdeles på 11% da jeg satte den til lading.

Nå er den på 91%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.3.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Lol!     

Anonymkode: 2fc46...b1b

Hadde vært digg da å kunne passere 100% og ha en mobil med 10000000% batteri :P 

Anonymkode: 34a08...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% og det er sjeldent. Ligger for det meste på 5-20% da jeg har kort laderledning og ikke har tolmodighet til å vente lenger og orker ikke sitte i krok vinkel over sofa kanten hver gang jeg får en melding. Kjøpte meg en lang en, men den ble ødlagt etter 2 uker og da ga jeg opp, nå sitter jeg med skjøte ledning på nattvakt etter å ha lett etter en på hele huset, derfor har jeg 100% for en gangs skyld 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RoseFox skrev:

100% og det er sjeldent. Ligger for det meste på 5-20% da jeg har kort laderledning og ikke har tolmodighet til å vente lenger og orker ikke sitte i krok vinkel over sofa kanten hver gang jeg får en melding. Kjøpte meg en lang en, men den ble ødlagt etter 2 uker og da ga jeg opp, nå sitter jeg med skjøte ledning på nattvakt etter å ha lett etter en på hele huset, derfor har jeg 100% for en gangs skyld 😜

Enda en på nattevakt? Det er ikke ofte jeg leser her inne 😜 men hvordan klarer du å ødelegge en ledning etter 2 uker? Du bør reklamere på det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Enda en på nattevakt? Det er ikke ofte jeg leser her inne 😜 men hvordan klarer du å ødelegge en ledning etter 2 uker? Du bør reklamere på det 👍

Jepp! Opprettet profil her for å ha noe å lese på på nattvaktene da jeg jobber alene og det er veldig stille her😋 den sluttet bare å fungere, har ikke kvitteringen og da blir der vanskelig 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RoseFox skrev:

Jepp! Opprettet profil her for å ha noe å lese på på nattvaktene da jeg jobber alene og det er veldig stille her😋 den sluttet bare å fungere, har ikke kvitteringen og da blir der vanskelig 🙄

Da er du akkuratt som meg, må være på kg før ikke å kjede ræva av meg på vakt, skjelden det skjer noe her, sitter bare å glaner i veggen 😂 

Du betalte vel med kort? Da kan du logge inn på nettbanken så skal det kunne spores opp der 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Da er du akkuratt som meg, må være på kg før ikke å kjede ræva av meg på vakt, skjelden det skjer noe her, sitter bare å glaner i veggen 😂 

Du betalte vel med kort? Da kan du logge inn på nettbanken så skal det kunne spores opp der 👍

Kg er god underholdning det etter at alle serier som er interssante er sett ferdig 😄

Ja, det kan jeg jo gjøre, men det er det å ta seg bryet til det da 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, RoseFox skrev:

Kg er god underholdning det etter at alle serier som er interssante er sett ferdig 😄

Ja, det kan jeg jo gjøre, men det er det å ta seg bryet til det da 🤔

Ja det er det virkelig, mye artig lesning her, det er ikke alle som får penger av å glane på kg 😂 

Det er det som er problemet, det var vel heller ikke så dyrt så det er så mye å reklamere for heller kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det er det virkelig, mye artig lesning her, det er ikke alle som får penger av å glane på kg 😂 

Det er det som er problemet, det var vel heller ikke så dyrt så det er så mye å reklamere for heller kanskje? 

Nei det er akkurat det! Jeg får 2000 kroner "rett i lomma" imens jeg ligger på soffan, drikker brus og leser de merkligste ting på kg 😂

Nei, den var kjøpt på en coop butikk, så var ikke så dyr, sikkert ikke noe god kvalitet heller i utgangspunktet, får heller invistere i en litt dyrere fra elkjøp eller noe 👍 sparer nok i lengden på det

Endret av RoseFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Nei det er akkurat det! Jeg får 2000 kroner "rett i lomma" imens jeg ligger på soffan, drikker brus å leser de merkligste ting på kg 😂

Nei, den var kjøpt på en coop butikk, så var ikke så dyr, sikkert ikke noe god kvalitet heller i utgangspunktet, får heller invistere i en litt dyrere fra elkjøp eller noe 👍 sparer nok i lengden på det

Ja, det er herlig. Det kunne vært litt mer å gjøre for min del, men mye bedre å ha lite å gjøre enn masse 👍 brus? Drikker du ikke kaffe? 😜

Åja, da forstår jeg at den ikke holdt så lenge 😂 jeg kjøper alltid slikt på Elkjøp, stoler ikke på billige etterligninger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, det er herlig. Det kunne vært litt mer å gjøre for min del, men mye bedre å ha lite å gjøre enn masse 👍 brus? Drikker du ikke kaffe? 😜

Åja, da forstår jeg at den ikke holdt så lenge 😂 jeg kjøper alltid slikt på Elkjøp, stoler ikke på billige etterligninger 😂

Ja, enig der. Jeg begynner å bli litt lei av soffa ligging etter 2 år med det. Men all fritiden man får er jo gullerota. Blir nok å skifte jobb etterhvert, men har vært veldig behagelig da disse 2 årene 😅men ikke noe jeg kan gjøre for resten av livet, det gir meg for lite utfordringer. 

Drikker pepsimax og kaffe 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Ja, enig der. Jeg begynner å bli litt lei av soffa ligging etter 2 år med det. Men all fritiden man får er jo gullerota. Blir nok å skifte jobb etterhvert, men har vært veldig behagelig da disse 2 årene 😅men ikke noe jeg kan gjøre for resten av livet, det gir meg for lite utfordringer. 

Drikker pepsimax og kaffe 😋

Får se det på den måten at mange misunner oss, det er bare å snu døgnet å egentlig gjøre det man vil og telle penger 👍 Ja jeg kommer nok til å skifte jobb etter hvert jeg også, men har så jævla god lønn så det å si nei til det er nesten umulig. Får bare opparbeide meg en del mer penger å starte i en annen jobb som slave med slavelønn 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Får se det på den måten at mange misunner oss, det er bare å snu døgnet å egentlig gjøre det man vil og telle penger 👍 Ja jeg kommer nok til å skifte jobb etter hvert jeg også, men har så jævla god lønn så det å si nei til det er nesten umulig. Får bare opparbeide meg en del mer penger å starte i en annen jobb som slave med slavelønn 😂

 

Ja, lønna kan man ikke klage på, tjener mer nå enn da jeg jobbet 100% dag/kveld. Nå jobber jeg ca 10-11 vakter i mnd og misunner ikke de som jobber hver uke dag + hver 3 helg og sliter ræva av seg for dårlig lønn. Jeg savner det enda ikke, men savner litt å føle meg nyttig da, men blir nok å skifte utdanning her da! Må bare få ut fingern. Redd jeg kommer til å angre også og svane nattvaktslivet, men da er det jo forsåvidt bare å gå tilbake til det, er lett å få nattvakts jobb, få som vil ha en sånn stilling merklig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...