Gå til innhold

Hvilke pålegg har du alltid i ditt kjøleskap/spisskammer?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det finnes en tråd om dette fra før.

Anonymkode: 75c45...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg ikke uten smør,  makrell I tomat, leverpostei, gulost, kaviar, majones, brunost. I helgene blir det roastbiff, sprø stekt løken,  remulade, syltet agurk, russisk salat og egg I alle varianter. 

Anonymkode: 53b4b...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanøttsmør, hummus, linsepostei, violife-ost, sjokade og bringebærsyltetøy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser ikke brød, så kun pålegg til knekkebrød. 

Hummus, avocadomos, kokt egg, leverposdeig, rødløksmarmelade, og ferdig kuttede grønnsaker som agurk, paprika og cherrytomater. 

Anonymkode: 66c01...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell i tomat har jeg alltid liggende i kjøleskapet, da det har så lang holdbarhet, og kan ligge i kjøleskapet i månedsvis. Elsker makrell i tomat på knekkebrød f.eks. Har også noen tuber med tubeost liggende til sønnen min, som liker det (jeg liker det også, men han spiser det oftere enn jeg på knekkebrød).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør, hvitost, syltetøy, ketchup og makrell har vi alltid. Dette er ting vi skriver opp på handlelista fordi vi begynner å bli tomme, i stedet for å vente til det faktisk er tomt. Makrell spiser vi ikke hver dag, men vi har alltid noen bokser i fall vi har lyst på. Syltetøy lager vi selv, så det har vi rikelig av.

Ellers har vi ofte rødbeter, leverpostei, skinke, brunost, andre oster, reker, sild, røkelaks, smøreost eller andre pålegg. Dette er slike ting vi ikke kjøper før det er tomt (med mindre det er et bra tilbud), og vi kan gå flere uker/måneder uten.

Anonymkode: 0e574...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg pleier å spise både frokost og lunsj på kontoret i ukedagene, så har sjelden mye pålegg liggende. Men i helgene blir det gjerne egg, påleggsalater (for tida er Delikat sin "cajun chicken" en slager), god skinke, brie eller avokado. Samt diverse grønt.

Anonymkode: e0832...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blåtimen skrev:

Peanøttsmør, hummus, linsepostei, violife-ost, sjokade og bringebærsyltetøy. 

Høres ut som mine skap,men jeg må også ha Coop sin veganske rødbetesalat :)

Anonymkode: ee47d...3c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som mine skap,men jeg må også ha Coop sin veganske rødbetesalat :)

Anonymkode: ee47d...3c6

Den er kjempegod! Jeg kjøper den gjerne til anledninger der man vil gjøre litt ekstra ut av frokosten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, blåtimen skrev:

Den er kjempegod! Jeg kjøper den gjerne til anledninger der man vil gjøre litt ekstra ut av frokosten :)

Jeg er avhengig 🙈

Anonymkode: ee47d...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulips danske leverpostei

Makrell i tomat

Nugatti - til de få gangene jeg får lyst på loffskiver med Nugatti i helgene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plantemaragrin, Selbu blå, Norvegia vellagret, Coop vegetardag jalapenos pålegg, fikensyltetøy, Snøfrisk, ruccola, avokado, cherrytomater.

Det er standard, men klarer meg fint uten og! Er jeg på besøk så spiser jeg det de spiser.

Anonymkode: 2fa00...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid Jarlsberg og Røros-smør i kjøleskapet. Helst også egg og et skinkepålegg. 

Ser nå at jeg ikke kan bli veganer eller spise som Stordalen mener vi skal...

Anonymkode: 8db84...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...